Hozzászólás témája: Re: Egyéb GB (V1, 4, 6, 7, 8, egyediek - M14, P90, stb.) Elküldve: csüt. nov. 29, 2018 11:21 pm Mutasd csak ezt az üzenetet
V6 ban tapasztaltabb sporttársak:
Van bármi féle (kész) megoldás a hagyományos kapcsolókéses mechanika elhagyására? Csak mert eltörött a kapcsolókésem és a világon nem találok. Azt hiszem maradni kellett volna a V3 nál
Hozzászólás témája: Re: Egyéb GB (V1, 4, 6, 7, 8, egyediek - M14, P90, stb.) Elküldve: vas. ápr. 01, 2018 7:05 pm Mutasd csak ezt az üzenetet
Szerintem a CA/G&G sokkal jobb alap, mint bármelyik Marui platformos m14 aeg. -szabványosabb alkatrészek (hengerfej egyedi) -brutálisan erős gb ház elég csak egy képet megnézni róla -aug kamra: finoman és könnyen állítható, több alternatíva van belőle -normál aeg csövet eszik -kamra/cső rögzítése sokkal stabilabb
Hátránya, hogy mocsok drága hozzá a tár és ritka. Az elsütés valami borzalom a Marui platformhoz képest.
Összességében sokkal realisztikusabb, mint a Marui platform. Marui rendszerből a G&P ár/érték arányban nagyon jó: fasza alu rail, jó távcső, igényes külső.
Csatlakozott: kedd okt. 16, 2007 11:40 am Hozzászólások: 6214 Tartózkodási hely: Aylesbury, UK
Hozzászólás témája: Re: Egyéb GB (V1, 4, 6, 7, 8, egyediek - M14, P90, stb.) Elküldve: csüt. márc. 29, 2018 9:08 am Mutasd csak ezt az üzenetet
Fudi írta:
1, Ugye sima aeg gumedli kell bele, mint pl az m4-hez. 2, Van egy prometheus csövem (tudom fölös, mert jó a gyárija) m4-hez használom, az ugye kompatibilis ezzel? 3, Írtátok valahol, hogy ajánlott a Prometheus nózi hozzá, enélkül is használható amúgy? 4, Valahol láttam, hogy nem javallott a 11.1v lipo, miért? (belső alkatrészek nem bírják a nagy sebességet?) 5, Sp120 rugó vagy a gyári is jó? (cél félig meddig dmr)
1. Kicsit rövidebb kell bele, csak le kell vágni az AEG gumi végéből, de amúgy jó. 2. Nem. Máshol vannak a bemarások rajta. Ha bemarod máshol, akkor jó. 3. Használható. 4-5. Ezt nem tudom.
Hozzászólás témája: Re: Egyéb GB (V1, 4, 6, 7, 8, egyediek - M14, P90, stb.) Elküldve: csüt. márc. 29, 2018 8:35 am Mutasd csak ezt az üzenetet
Előre is elnézést a többeteknek triviális válaszú kérdésekért, rég foglalkoztam a sportággal, eddig m4 vonalon voltam. Szándékomban áll venni egy CM032D m14-est, láttam pár helyen, hogy írtátok, gyárilag rendben vannak ezek az m14-ek. Kérdéseim: 1, Ugye sima aeg gumedli kell bele, mint pl az m4-hez. 2, Van egy prometheus csövem (tudom fölös, mert jó a gyárija) m4-hez használom, az ugye kompatibilis ezzel? 3, Írtátok valahol, hogy ajánlott a Prometheus nózi hozzá, enélkül is használható amúgy? 4, Valahol láttam, hogy nem javallott a 11.1v lipo, miért? (belső alkatrészek nem bírják a nagy sebességet?) 5, Sp120 rugó vagy a gyári is jó? (cél félig meddig dmr)
Hozzászólás témája: Re: Egyéb GB (V1, 4, 6, 7, 8, egyediek - M14, P90, stb.) Elküldve: pén. márc. 23, 2018 10:53 am Mutasd csak ezt az üzenetet
Köszönöm szépen a tanácsot!!
Egyébként mennyire "lényeges" hogy ezt így elvégezzem a fegyveren? Gondolok itt arra, hogy még az erősebbnek titulált G&P gearboxnak is jót tenne ez a"műanyagosítás" vagy igazából elvileg azok nem szoktak repedni/törni de legalább nyugodtabb leszek?
Ja igen, mit célszerű beállítani gumialátéttel? Sajnos elírtad és nem tudtam kitalálni mire gondoltál azzal, hogy "aoet". :$
Hozzászólás témája: Re: Egyéb GB (V1, 4, 6, 7, 8, egyediek - M14, P90, stb.) Elküldve: pén. márc. 23, 2018 5:19 am Mutasd csak ezt az üzenetet
Szia.ha biztosra akarsz menni , fem hengerfejet en dugattyufejet tessek elgelejteni. Gyari cyma hengerfej vagy mas gyarto polikarbonat v7 hengerfeje siman jo, puha gumialatettel beallitod az aoet, dugattyufejnek egy Shooter piros poliacetal, es valami konnyu acelfogas polikarbonat dugattyu. Ez a legtobb, tapasztalatom szerint amit tehetsz az orresz kimelese vegett.
Hozzászólás témája: Re: Egyéb GB (V1, 4, 6, 7, 8, egyediek - M14, P90, stb.) Elküldve: szer. márc. 21, 2018 10:17 am Mutasd csak ezt az üzenetet
Sziasztok!
Abban kérném a segítségeteket, hogy lenne egy M14em, amiben GB-t cseréltem.
Egy G&P Ver. 7-es került bele. Nyilván azért mert az előző gyári cyma GB megadta magát a szokott helyen.
Namármost a henger+hengerfej kombó ami van benne, az a bizonyos "egyben" típusú, tehát a hengerfej és a henger maga egyben van.
Ezzel kapcsolatban lenne problémám, hogy habár Ver. 7-eshez való ez a henger+hengerfej, de maga a hengerfej máshogy néz ki kicsit mint az a fajta ami külön van a hengertől.
Van rajta elöl egymással szemben 1-1 furat amibe a GB belsejében elöl található 2 kis csap/nyúlvány megy bele ezzel is rögzítve a hengerfejet. Idéig semmi gond.
A probléma/kérdés azzal kapcsolatos, hogy ennek a furatnak a szélétől a hengerfej elülső sikjáig kisebb a távolság az egybe típusú szettnél mint a normáls hengerfejnél.
Szemmel is látszik hogy más a távolság ami az egyik képen jelölve is van. ( A második képen nem ver-7es van de hasonló a kialakítása, csak máshol van a hengerfej kivezető része. )
Ennek hatására az rövidebb típus nem éri el a gb-ház elejét belülről, a hoszabb pedig nem tudom hogy eléri-e, de ha eléri gondolom ott is megtámasztja magát és így kevébé terheli meg a gb elejét ha ott is felfekszik.
Például ezen a képen elég közel van hozzá, talán el is éri, annyira nem látszik sajnos, csak illusztrálás miatt van ez a kép:
Ezen a képen látszik, hogy sokkal közelebb van és TALÁN hogy fel is fekszik ott:
Azért foglalkoztat engem, mert elég nehezen szereztem ezt a G&P gearboxot és nem olcsó cucc, és nem szeretném ha emiatt járna esetleg úgy, hogy elreped ez is.
Főleg tapasztaltabb szerelők véleményét várom akik már szereltek ilyet és tudják miről van szó. Kicsit nehéz így leírni a problémát, de remélem mindenki érti mi is a kérdés.
Csatlakozott: kedd aug. 08, 2017 8:53 pm Hozzászólások: 5 Tartózkodási hely: Budapest
Hozzászólás témája: Re: Egyéb GB (V1, 4, 6, 7, 8, egyediek - M14, P90, stb.) Elküldve: kedd márc. 13, 2018 4:28 pm Mutasd csak ezt az üzenetet
Sziasztok! A&K aeg dragu tuningolásról kérdeznék. Egyrészt a kompatibilitásáról, másrészt a mit érdemes, mit nem, van e azonnal cserés része a dolognak részt szeretném körbejárni Vásárlás előtt vagyok így érdekelne, hogy mire kéne figyelnem a szokásos "preccső nemolyanfontos viddelszerelőhöz" kérdéskörön kívül, mert ezekkel már tisztában vagyok, sőt még a v3 gb-hez konyítok is, bár azzal tisztában vagyok, hogy ennek egyéni a gbéje ezért kérnék segítséget, hogy honnan és mit érdemes beszereznem, hogy egy megbízható dmr legyen
Hozzászólás témája: Re: Egyéb GB (V1, 4, 6, 7, 8, egyediek - M14, P90, stb.) Elküldve: szer. jan. 17, 2018 3:42 pm Mutasd csak ezt az üzenetet
beszerzési forrást keresek ver. 8 gearbox házhoz. firesupporton kifogyott (és ott csak komplett volt), orga airsofton elvileg van csak gb ház. valaki tud egyéb helyet, ahonnan lehetne szerezni?
Csatlakozott: szer. jan. 04, 2017 10:12 am Hozzászólások: 13
Hozzászólás témája: Re: Egyéb GB (V1, 4, 6, 7, 8, egyediek - M14, P90, stb.) Elküldve: vas. dec. 03, 2017 1:05 pm Mutasd csak ezt az üzenetet
Érdekes, mert GG ,25 helyett kipróbáltam Madbull ,30-al és sokkal jobb lett az eredmény. De messze nem tökéletes. Lesz időm tartok egy sok gumis próbanapot. A gumi igen gyanús nekem is.
Csatlakozott: szer. jan. 04, 2017 10:12 am Hozzászólások: 13
Hozzászólás témája: Re: Egyéb GB (V1, 4, 6, 7, 8, egyediek - M14, P90, stb.) Elküldve: szer. nov. 29, 2017 8:10 am Mutasd csak ezt az üzenetet
SIkerült egy belevaló motort túrnom az alkatrészes dobozomból. Ami meglepett, hogy nem túl erős létére elviszi a 140-es rugót. Már csak a dupla adagolást kell megszüntetnem és boldogság lesz.
Hozzászólás témája: Re: Egyéb GB (V1, 4, 6, 7, 8, egyediek - M14, P90, stb.) Elküldve: kedd nov. 28, 2017 1:27 pm Mutasd csak ezt az üzenetet
Egy kis kezugyesseggel megoldhato, egy szett jo kezireszelo kell, meg egy kismeretu satu amibe rendesen be tudod fogni.Ha nagyon gaz a helyzet, a csavar helyen a motortatrtobol is lehet kicsit venni, de ne sokat, azert ne gyengisd el. Sajnos a kinai csuzliknal a szabvany mereetezes meg egy gyarton belul is elter,nekem is van olyan aegem amiben a kekseggu motor ver 3 al jol allithato, a Tornado f1 motor meg szorult......
Csatlakozott: szer. jan. 04, 2017 10:12 am Hozzászólások: 13
Hozzászólás témája: Re: Egyéb GB (V1, 4, 6, 7, 8, egyediek - M14, P90, stb.) Elküldve: hétf. nov. 27, 2017 2:29 pm Mutasd csak ezt az üzenetet
Igen. Mivel csak a sajatomat szerelem, nincs napi rutiom. Így viszont nehez előrre látni az ilyet. Kérdés, hogy a pillanatnyi Magyar, Lengyel,Cseh piacról mit vegyek, amivel nem szívok be.
Csatlakozott: szer. jan. 04, 2017 10:12 am Hozzászólások: 13
Hozzászólás témája: Re: Egyéb GB (V1, 4, 6, 7, 8, egyediek - M14, P90, stb.) Elküldve: vas. nov. 26, 2017 11:00 am Mutasd csak ezt az üzenetet
Sziasztok!
M14-et részesítek erő tuningban éppen. M140 rugó. Vettem egy SHS motort bele, hogy elbírja a rugót. Viszont a motortartóba épp csak elfér a motor, mert az alján a csavarfej ami rögzíti az alsó lemezt olyan nagy, hogy kvázi beékeli a motort. Így egy erősen előrre tolt pozícióba kerül, állítási lehetőség ugrott. A bajt fokozza, hogy a fogaskeréktengely kb 1,5 milliméterrel hosszabb, mint a gyári. A kipróbálás eredménye befeszülés volt. Ha csavart cserélek (nem tudom mit rögzít esetleg a motoron belül, gond nélkül cserélhető-e), még akkor is le kéne vágni a tengelyből, és lecsiszolni a tengelyt a D alakhoz. Ha mindezt megteszem, vajon az általam gyártott D forma elég korrekt lesz? Nem fog elforogni a fogaskerék?
Hozzászólás témája: Re: Egyéb GB (V1, 4, 6, 7, 8, egyediek - M14, P90, stb.) Elküldve: kedd szept. 19, 2017 8:27 am Mutasd csak ezt az üzenetet
Értem Köszönöm szépen Költéssel nincs baj és nem is most kezdtem Új box akkor lesz ennyi Motort keresek meg körül nézek Csak arra voltam kiváncsi, hogy össze lehet e hozni viszonylag földhöz ragadt árakkal Gyűjtök aztán lesz valami
Hozzászólás témája: Re: Egyéb GB (V1, 4, 6, 7, 8, egyediek - M14, P90, stb.) Elküldve: hétf. szept. 18, 2017 3:59 pm Mutasd csak ezt az üzenetet
építeni valamit de nem akarsz több tizezret rákölteni ?
GB repedt így én azt cserélném ami minimum 8-10 ezer bele az olyan cuccok amik bírni is fogják még kb 7-10 ezer (minimum) motor hogy legyen ami fel is húzza 6-10 ezer hop gumi esetleg még belsőcső is
tehát ha akarsz egy jó dmr-t akkor zsebbe kell nyúlni vagy csak cserélsz egy rugót 2000 ezerért oszt csá megy ameddig megy (semeddig) és persze a játékélményed is rossz lesz .
ez egy ilyen "sport" áldozni kell
_________________ BRAVO-5 Évek óta jobb a lányaimmal játszani mint a sok megagírdó rinyapinával by VIVAX squad leaderNo.747
Hozzászólás témája: Re: Egyéb GB (V1, 4, 6, 7, 8, egyediek - M14, P90, stb.) Elküldve: vas. szept. 17, 2017 10:58 am Mutasd csak ezt az üzenetet
Van egy eleve repedt GB-od, ami a jelenlegi rugótól repedt meg...tennél bele egy erősebb rugót, hogy DMR legyen...
Ahhoz, hogy DMR legyen, nem kell agyon tuningolni...Említhetném a MASZ DMR szabályzatát...
Nem akarsz tízezreket elkölteni rá...Nem tudom jelenleg milyen árak vannak, mert nem követem az árakat a webshopokban...de amikor utoljára szereltünk repedt M14-et, akkor komplett GB-ot tettünk bele, új hop-gumit, lenyomót, a kínai cső ment a kukába, új rugót, és pár GB alkatrészt tettünk bele...Azóta romlott a HUF is rendesen...
Szerintem az általad megadott paraméterekkel nem fogsz DMR-t építeni...
Tehetsz bele csak erősebb rugót (hasonlóan a 2010-es évek paraszt-tuningjához) is, lőhetsz is vele párat, de előbb-utóbb le fog törni a komplett eleje...
_________________
Sz.A. kabai lakos írta:
"...egy drágább mi' ami rajtam található háromszáz fölött, majdnem félmilliós egy komolyabb ruházat..."
Hozzászólás témája: Re: Egyéb GB (V1, 4, 6, 7, 8, egyediek - M14, P90, stb.) Elküldve: csüt. júl. 27, 2017 7:23 am Mutasd csak ezt az üzenetet
Sziasztok Építnék egy m14-ebr-t long változat (fegyver egy éve megvan de azóta egyet sem tudtam vele lőni!) v7-es gb szokásos helyen repedt! Kérdésem h ettől még jó e? és a belébe mit ajánlotok ahhoz, hogy dmr legyen! ha minden igaz a márka KOER! fet van! 11.1 es aksi is! Ne rugaszkodjunk el sok 10.000-es irányba! Nyilván kell rá költeni de úgy számolva h negyed évi egy játékot lenne megjáratva mivel van más is amit nyúzok és terep függő mivel megyek Előre is köszönöm szépen!
Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 2 vendég
Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban. Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban. Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban. Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.