Ksznjk FreePrivacyPolicy!
SoftAir.hu
Airsoft fórum
KERESÉS
Vezérlőpult
Konverter
Cikkek

Taglista
Csoportok
GyIK
MASZ 2015
Fórumszabályok
Webmail
JÁTÉK NAPTÁR
Pontos idő: kedd nov. 19, 2019 3:36 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 221 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Következő
Szerző PM
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: kedd okt. 16, 2007 2:30 pm
Hozzászólások: 1615
Tartózkodási hely: Bp.
HozzászólásHozzászólás témája: Re: MilSim játék ötletek
HozzászólásElküldve: szomb. júl. 03, 2010 1:08 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Persze! Ugyanaz a kávé! :D
_________________
Kép
Kép
Kép
Én olyan sok oldalú vagyok, hogy az már gömb!!! :-)

Vissza a tetejére
  Profil  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: vas. jún. 24, 2007 2:32 pm
Hozzászólások: 1000
Tartózkodási hely: I. Csepeli Királyság
HozzászólásHozzászólás témája: Re: MilSim játék ötletek
HozzászólásElküldve: szomb. júl. 03, 2010 1:08 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
nyugtass meg hogy kávétok maradt még dögivel :D
_________________
http://www.milgraphics.hu - minden ami grafika

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Fórumtag

Csatlakozott: kedd jún. 30, 2009 1:46 pm
Hozzászólások: 643
Tartózkodási hely: Budapest
HozzászólásHozzászólás témája: Re: MilSim játék ötletek
HozzászólásElküldve: szomb. júl. 03, 2010 7:27 am
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Redbo04 írta:
aztán a következő alkalommal lehet folytatni ugyanonnan.
stb.


na, erre gondoltam, amikor az utánpótlás témán rágódtam: ha ugyanonnan folytatjuk, akkor a játékosok a megevett/megivott/elszívott/ellőtt holmival csökkentett - személy szerint még a ruhát sem mosnám ki ;) - felszereléssel álljanak neki a következő feladatnak.
pl: Új vihar, Új vihar2 - ha jól emlékszem Redbo, azt mondtad, hogy ugyanonnan tervezed folytatni a játékot, ahonnan abbahagytuk, tehát a "folyamatosság" miatt ugyan honnan is lenne új felszerelésünk? ("Ha majd egyszer géppisztolyok potyognak az égből, ígérem, magának szólok először" - Mila18)

na, sorry, hogy rágom a csontot :)
_________________
Kép

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: kedd aug. 01, 2006 7:14 pm
Hozzászólások: 845
Tartózkodási hely: Műhely, ellenséges hátország vagy titkos.
HozzászólásHozzászólás témája: Re: MilSim játék ötletek
HozzászólásElküldve: pén. júl. 02, 2010 6:46 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Pedig simán elképzelhető, hogy játék elött pár héttel kap egy emailt és konkrét feladatokat is.
A MILSIM-be ez simán belefér és ki is szeretném használni az ilyen lehetőségeket. :)
De a konkrét példádra visszatérve, ha megfigyelés a "meló" akkor akár az egész játékidő felhasználható rá, (32 óra is akár), aztán a következő alkalommal lehet folytatni ugyanonnan.
A két alakalom között pedig meg lehet beszélni a taktikát, felszerelést, fel lehet készülni, stb.
_________________
...Könnyű,nyári fű.Harcosok nagy álmai így végzik csupán.
Kép
Kép

Vissza a tetejére
  Profil  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: vas. jún. 24, 2007 2:32 pm
Hozzászólások: 1000
Tartózkodási hely: I. Csepeli Királyság
HozzászólásHozzászólás témája: Re: MilSim játék ötletek
HozzászólásElküldve: pén. júl. 02, 2010 5:10 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
miért? simán előfordulhat hogy egy játékra egy feladatot kap a raj...attól függetlenül számomra pl hatalmas sikerélmény ha azt maradéktalanul meg tudjuk oldani, nem értem továbbra sem :)

szerk:
egyértelmű hogy nem egy fát kell őrizni, valami értelmesebb melóról van szó ilyenkor... speciel ha csak gubbaszt néhány ember és folyamatosan tudja jelenteni az ellenséges mozgást és hogy merre mikor mennyi megy akkor elég nagy előnyt tud kovácsolni az oldalnak.
_________________
http://www.milgraphics.hu - minden ami grafika

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: szer. dec. 17, 2008 10:29 am
Hozzászólások: 99
Tartózkodási hely: Tatabánya
HozzászólásHozzászólás témája: Re: MilSim játék ötletek
HozzászólásElküldve: pén. júl. 02, 2010 1:48 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Értem én mi az, ami miatt aggótok, és teljesen igazatok van.
Én sem szeretnék egy tingli-tanglis milsimet. A lényeg annyi lenne, hogy a milsim játékokra állt egy hétvége van(ez ugye kb.32 óra), ergo azokat a feladatokat, amik több, mint két napot vesznek igénybe a való életben, nem lehet kellőképpen leszimulálni. Viszont jó lenne, ha valamilyen formában szerepet kapnának a játékban. Egy-egy "igazi" megfigyelés akár napokig is eltarthat. Gondolom senki nem fog kapni egy játék előtt emailt, hogy: Császáron a D épületet meg kell figyelni, ezért te már kedden este menj fel a színház tetejére... Mi majd megyünk szombat reggel. :) ( tudom, a belfastos játékon elég volt felmenni szombat hajnalban :D )
Kb ezt szerettem volna kihozni a dolgokból :D
_________________
Kép

Vissza a tetejére
  Profil  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: kedd aug. 01, 2006 7:14 pm
Hozzászólások: 845
Tartózkodási hely: Műhely, ellenséges hátország vagy titkos.
HozzászólásHozzászólás témája: Re: MilSim játék ötletek
HozzászólásElküldve: pén. júl. 02, 2010 6:27 am
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Santo, Red, és Trasher már megválaszolta a kérdést.
_________________
...Könnyű,nyári fű.Harcosok nagy álmai így végzik csupán.
Kép
Kép

Vissza a tetejére
  Profil  
Tiszteletbeli Játékszervező
Avatar

Csatlakozott: csüt. dec. 09, 2004 11:25 pm
Hozzászólások: 6394
Tartózkodási hely: Bp
HozzászólásHozzászólás témája: Re: MilSim játék ötletek
HozzászólásElküldve: pén. júl. 02, 2010 1:00 am
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
cosmo írta:
Nem akarok belevau, csak eszembe jutott itt a sok olvasgatás közben valami. Az ideális az lenne, hogy az események egyszerűsödnének kissé, ezáltal az emberek sem unatkoznának, ugyanakkor a milsim sem szenvedne csorbát.
Itt lehetne belépnie a játékszervezőknek. Egy bizonyos felderítéses feladat után(ami nem 1-2 nap lenne, hanem 1-2 óra akár

Aha, ez lehetne mondjuk a kamu- vagy pózer-milsim... Józsika hasal 5 órát a bozótban, keményen megküzd az elemekkel csokit- és hideg pizzát majszolva (szorri, a pizzarendelős hatvani "milsimet" még mindig nem hevertem ki), majd a fórumon eldicsekedik, hogy ez miszlim-időszámítás szerint tulképpen egy hetes megfigyelő akció volt. :lol:

A hamar unatkozni kezdő, "mikorlövünkmár" tip. játékosok pont azok, akikre semmi szükség a komolyabb milsim játékokon.

Vissza a tetejére
  Profil  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: kedd márc. 06, 2007 7:42 pm
Hozzászólások: 343
HozzászólásHozzászólás témája: Re: MilSim játék ötletek
HozzászólásElküldve: csüt. júl. 01, 2010 10:29 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Cosmo az gond, hogy pont akkor szenvedne a milsim csorbát ha az általad leírt módszereket használnánk.
A hosszú "unalmas" időközökre pont azért van szükség mert ettől lesz életszerű.

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
HozzászólásHozzászólás témája: Re: MilSim játék ötletek
HozzászólásElküldve: csüt. júl. 01, 2010 2:09 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Ez ok, de attól, hogy nem éles a szitu, attól még minden ugyan annyi ideig tart.

Vissza a tetejére
   
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: szer. dec. 17, 2008 10:29 am
Hozzászólások: 99
Tartózkodási hely: Tatabánya
HozzászólásHozzászólás témája: Re: MilSim játék ötletek
HozzászólásElküldve: csüt. júl. 01, 2010 1:48 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Redbo04 írta:
Azért avval is tisztában kell lenni, hogy így minden feladat nagyon elhúzódik és "unalmas" lesz sokak számára...


Nem akarok belevau, csak eszembe jutott itt a sok olvasgatás közben valami.
Az ideális az lenne, hogy az események egyszerűsödnének kissé, ezáltal az emberek sem unatkoznának, ugyanakkor a milsim sem szenvedne csorbát.
Itt lehetne belépnie a játékszervezőknek. Egy bizonyos felderítéses feladat után(ami nem 1-2 nap lenne, hanem 1-2 óra akár) tudnának plusz infot adni az oldalparancsnokon keresztül. Természetesen az elvégzett feladat "minősége" alapján.
Persze nem arra gondolok, hogy ha a felderítendő cél melletti fát lepacsizod és nem vesznek észre, akkor megkapod a terület 3D-s térképét :D
Gyk. csak az "unalmas"(1-2 napos) megfigyelést lehetne lerövidíteni.

példa: El kell kapni egy értékes személyt, akit egy adott helyen őriznek. Ugye ilyenkor kimegy egy felderítő csapat, aki feltérképezi a területet, a szokásokat, mozgásokat, létszámot, stb.
Segíteni kell a később érkező csapatoknak az érkezésben, ki kell találni a "forgatókönyvet", ki kell találni a visszavonulást, a megfelelő védekezést, stb.
Ez nem 1-2 óra, de egy éles helyzetben nem is 1-2 nap.
Itt jönne be a játékszervező. A beszivárgást, megfigyelést(bizonyos ideig), több izgalmas mozzanatot meg kellene csinálni a csapatnak, de ha elvégezték az adott egyszerűsített feladatot, akkor megkapnák azokat a plusz infokat, amiket csak többnapos megfigyelés árán lehetne csak megtudni. Így a milsim "szelleme" sem csorbulna, és az emberek sem unatkoznának...

Ha f*szság ,akkor bocs.
_________________
Kép

Vissza a tetejére
  Profil  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: kedd aug. 01, 2006 7:14 pm
Hozzászólások: 845
Tartózkodási hely: Műhely, ellenséges hátország vagy titkos.
HozzászólásHozzászólás témája: Re: MilSim játék ötletek
HozzászólásElküldve: szer. jún. 30, 2010 7:32 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Hitman írta:
Jah, de hogy adjuk be nekik, hogy csak tölteléknek vannak a pályán? :))


Erről volt szó egyálltalán? Én nem emlékszem rá.
_________________
...Könnyű,nyári fű.Harcosok nagy álmai így végzik csupán.
Kép
Kép

Vissza a tetejére
  Profil  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: hétf. jan. 03, 2005 9:00 pm
Hozzászólások: 4172
HozzászólásHozzászólás témája: Re: MilSim játék ötletek
HozzászólásElküldve: szer. jún. 30, 2010 7:31 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Ó az sima ügy. De eleve nem teljesen töltelékként kell hozzájuk állni. Nyílvánosan biztosan nem :)

A sima regulárok

- területet foglalnának el
- területet tartanának
- biztonsági őrjáratok
- harci őrjáratok
- search and destroy akciók
- "nagyobb" szabású (3-4 rajos) hadműveletek
- támogató feladatok (aknavetők szállítása, lőszeres láda szállítása etc)

Felderítők

- ellenség erejének mozgásának feltérképezése
- kulcsfontosságú poziciók, útvonalak feltérképezése
- ellenséges őrjáratok zaklatása
- ellenséges terület mélységébe való beszivárgás és mélységi akciók
- rajtaütések
- zavar és pánik keltése

Gerillák-OPFOR

Valahol félúton. Kicsit azt is csinálják mint a regulárisok de nem válalják annyira a nyílt harcot és kevesebben vannak, illetve próbálnak beszivárogni is.


További problémám, hogy mindig kikell találni valami mesét, különben "há' ez szar nincsen is sztorija nekije", illetve mindenki hiper-szuper egyenruhás akar lenni közben a legalapvetőbb dolgokra is képtelen és nem is érti a lényeget. Dehát ezért kell zártkörűre csinálni.
_________________
Kép
Kép
Once a sanitary pad ALWAYS(tm) a sanitary pad marine

A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára 75RANGER75 szer. jún. 30, 2010 7:32 pm-kor.
Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: szomb. aug. 04, 2007 5:28 pm
Hozzászólások: 2644
Tartózkodási hely: Budapest
HozzászólásHozzászólás témája: Re: MilSim játék ötletek
HozzászólásElküldve: szer. jún. 30, 2010 7:28 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Nálam egy budapesti fuvarba kerül és szívesen elcéltábláskodok ott :D
_________________
Kép

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: kedd okt. 16, 2007 11:40 am
Hozzászólások: 6245
Tartózkodási hely: Aylesbury, UK
HozzászólásHozzászólás témája: Re: MilSim játék ötletek
HozzászólásElküldve: szer. jún. 30, 2010 7:13 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Sima ügy: fizettek nekünk! :D
_________________
Ravaszak

Vissza a tetejére
  Profil  
HozzászólásHozzászólás témája: Re: MilSim játék ötletek
HozzászólásElküldve: szer. jún. 30, 2010 7:00 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Jah, de hogy adjuk be nekik, hogy csak tölteléknek vannak a pályán? :))

Vissza a tetejére
   
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: kedd aug. 01, 2006 7:14 pm
Hozzászólások: 845
Tartózkodási hely: Műhely, ellenséges hátország vagy titkos.
HozzászólásHozzászólás témája: Re: MilSim játék ötletek
HozzászólásElküldve: szer. jún. 30, 2010 6:02 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Ranger!

Pontosan erre gondoltam, "sima", reguláris alakulat is legyen már. :) Akár tüzérséget, szállító egységet, légvédelmiseket is "szimulálhatnánk".
_________________
...Könnyű,nyári fű.Harcosok nagy álmai így végzik csupán.
Kép
Kép

Vissza a tetejére
  Profil  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: hétf. jan. 03, 2005 9:00 pm
Hozzászólások: 4172
HozzászólásHozzászólás témája: Re: MilSim játék ötletek
HozzászólásElküldve: szer. jún. 30, 2010 11:20 am
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Én azon is gondolkozom, hogy a felderítős feladatkör helyett a sima lövész feladatokat is belehetne venni. Esetleg a kettőt egyben. Sőt a mega-milsim mellett a sima reguláris katonák feladataira egyszerűbb játékosok is használhatók.
_________________
Kép
Kép
Once a sanitary pad ALWAYS(tm) a sanitary pad marine

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Tiszteletbeli Játékszervező
Avatar

Csatlakozott: csüt. dec. 09, 2004 11:25 pm
Hozzászólások: 6394
Tartózkodási hely: Bp
HozzászólásHozzászólás témája: Re: MilSim játék ötletek
HozzászólásElküldve: szer. jún. 30, 2010 10:45 am
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Mivel többnyire kisebb-rövidebb hadműveletek, akciók lesznek szimulálva, nem epikus ütközetek, és tipikusan alig/semmit lőnek a játékosok (szigorú BB limitnél pedig még kevesebbet), ezért az egész utánpótlás dolog szerintem okafogyott. A legutóbbi 4 naposon nem lőttem el 8 tárat.

Az annyit viszel magaddal, amennyit be tudsz tárazni és kész a legegyszerűbb megoldás.

A cipeld a muníciód valós súlyát az rendben van, csak nem 1 BB = 1 db éles lőszer arányban.

Vissza a tetejére
  Profil  
HozzászólásHozzászólás témája: Re: MilSim játék ötletek
HozzászólásElküldve: szer. jún. 30, 2010 10:30 am
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Trasher írta:
Minek utánpótlás?


Gondolom a "málhást", "lőszerest" akarják szimulálni a srácok, ami egyébként nem hülyeség, feladat lehet. Másrészt nem mindenkinek kell, sőt! Rebo az első viharon úgy oldotta meg, hogy ami a tárban van OK, felette tégla / 100 BB. Igaz, ott "30+ami nem jön ki a tárból" tárazás volt, tehát vihetett magával, aki akart akár egy kis flakon Blastert is, de az 30 db tégla a hátizsákban.

A chest rigem 4 zsebében 12 tár fér el, real simen is több, mint elég lesz szerintem. 360 BB. Különösen, hogy a viharon 1 db-ot nem lőttem :)

Pók! Nem kőműves brigád ám! Recon pl. az IRA-son nagyon helyes kis "7,62x39-es konzerveket" csinált, persze tégla figyelt benne.

Mondjuk az is biztos, hogy a következőm, ahogy Redbo-t ismerem, ha valamire 82 kg bruttó lesz ráírva, az annyi is lesz! :)

Vissza a tetejére
   
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: hétf. júl. 14, 2008 1:32 pm
Hozzászólások: 810
Tartózkodási hely: nagyfalu
HozzászólásHozzászólás témája: Re: MilSim játék ötletek
HozzászólásElküldve: szer. jún. 30, 2010 10:24 am
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Szerintem az baj a téglacipeléssel, hogy nagyon real, de egy játékon elég sokszínű a feladatok köre: van, hogy ugyanazon a játékon sor kerül túrázásra, felderítésre, őrködésre, járőrözgetésre, stb.

A nagyon real katonák vagy az egyikhez öltöznek/fegyverkeznek, vagy a másikhoz. Ha a redbo által vázolt játékok léteznének, biztos lenne értelme ilyen szinten finomhangolni a valódiságot, de az általam ismert tematikájú játékokon sánta lenne a szimuláció.

Amíg szomorúak a játékosok, hogy nem voltak elég sokszínűek a feladatok egy valódinál jóval színesebb sztoriban, addig téves útnak gondolom.

És hátfájós is vagyok. :)
_________________
Kép
"Hey man, you know I'm really okay.
The gun in my hand will tell you the same."

Vissza a tetejére
  Profil  
Tiszteletbeli Játékszervező
Avatar

Csatlakozott: csüt. dec. 09, 2004 11:25 pm
Hozzászólások: 6394
Tartózkodási hely: Bp
HozzászólásHozzászólás témája: Re: MilSim játék ötletek
HozzászólásElküldve: szer. jún. 30, 2010 10:04 am
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Minek utánpótlás?

Vissza a tetejére
  Profil  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: csüt. ápr. 24, 2008 2:19 pm
Hozzászólások: 2835
Tartózkodási hely: Budapest
HozzászólásHozzászólás témája: Re: MilSim játék ötletek
HozzászólásElküldve: szer. jún. 30, 2010 9:51 am
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Nem cementeszsákot mondtam, hanem egy kis nyamvadt téglácskát. De akkor legalább a min. súlyt határozzuk meg.

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Fórumtag

Csatlakozott: kedd jún. 30, 2009 1:46 pm
Hozzászólások: 643
Tartózkodási hely: Budapest
HozzászólásHozzászólás témája: Re: MilSim játék ötletek
HozzászólásElküldve: szer. jún. 30, 2010 9:34 am
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Gagyimami írta:
Ja, és kihagytam a "téglacipelést" is. Bár én szigoritanám egy kicsit: Csak betárazott BB-t lehet vinni és ezek száma után is kelljen téglát vinni.


azért ne essünk át a ló túloldalára :) végül is nem kőműves brigád vagyunk, hanem milsim-játékosok...

az én javaslatom az, hogy az utánpótlást szigorítsuk:
- az adott feladaton elhasznált "felszerelést" (BB, kaja, kávé, cigi, stb.) csak a következőn/feladat közben beérkező utánpótlásból lehessen frissíteni. (pl: felszerelés bezacskóz, név ráír, adott helyen lerak, aztán amikor fogytán van a cucc, egy konvoj kimegy érte, és behozza, ha közben leszedik őket, visszakerül minden a kiindulási pontra) ennek mondjuk csak több napos játékon van értelme. (van értelme?)
_________________
Kép

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: csüt. ápr. 24, 2008 2:19 pm
Hozzászólások: 2835
Tartózkodási hely: Budapest
HozzászólásHozzászólás témája: Re: MilSim játék ötletek
HozzászólásElküldve: szer. jún. 30, 2010 9:17 am
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Ja, és kihagytam a "téglacipelést" is. Bár én szigoritanám egy kicsit: Csak betárazott BB-t lehet vinni és ezek száma után is kelljen téglát vinni.

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
játékszervező
Avatar

Csatlakozott: kedd júl. 18, 2006 12:46 pm
Hozzászólások: 3858
Tartózkodási hely: Dunavarsány
HozzászólásHozzászólás témája: Re: MilSim játék ötletek
HozzászólásElküldve: szer. jún. 30, 2010 9:09 am
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Redbo:
"A teljes játékidő ott lenne arra, hogy rendesen felderítsék az állást, a védelmét, az őrjáratokat, stb és megtervezzék a támadást majd végrehajtsák."
Ilyen kell.
_________________
Kép

Vissza a tetejére
  Profil  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: csüt. ápr. 24, 2008 2:19 pm
Hozzászólások: 2835
Tartózkodási hely: Budapest
HozzászólásHozzászólás témája: Re: MilSim játék ötletek
HozzászólásElküldve: szer. jún. 30, 2010 8:46 am
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Szerintem már a "Vihar"-on is kiderült, hogy erre van igény. A végkiállós rendszer, tár- és BB-limit kizár minden máshogygondolkodó ember-tipust.

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: hétf. szept. 01, 2008 7:55 pm
Hozzászólások: 1171
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
HozzászólásHozzászólás témája: Re: MilSim játék ötletek
HozzászólásElküldve: szer. jún. 30, 2010 8:42 am
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Engem érdekelne. Rám számíthatsz :)

Vissza a tetejére
  Profil  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: kedd aug. 01, 2006 7:14 pm
Hozzászólások: 845
Tartózkodási hely: Műhely, ellenséges hátország vagy titkos.
HozzászólásHozzászólás témája: Re: MilSim játék ötletek
HozzászólásElküldve: szer. jún. 30, 2010 8:20 am
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Azért avval is tisztában kell lenni, hogy így minden feladat nagyon elhúzódik és "unalmas" lesz sokak számára.
Pld:
-Adott egy kiépített, tüzérségi állás, ez ugye szar helyen van és a másik oldalnak ez nem jó. :)
A teljes játékidő ott lenne arra, hogy rendesen felderítsék az állást, a védelmét, az őrjáratokat, stb és megtervezzék a támadást majd végrehajtsák.
Ez akár úgy is működhetne, hogy az első nap/éjszaka pl csak kevesebb emberrel a felderítés menne, majd másnap az érkező friss egységek már talán kibírnák, hogy délutánig szinte nem is lőnek csak várakoznak, stb.
De ismétlem, ebben az esetben, hosszú, elhúzódó, "unalmas" feladatok lennének többségben, kevés tűzharc és igazából így vagy úgy de utána már vége is a játéknak.
Viszonylag kis létszámmal, nagyon jó kis játékokat lehetne így csinálni, ha van rá "emberanyag". :)
_________________
...Könnyű,nyári fű.Harcosok nagy álmai így végzik csupán.
Kép
Kép

Vissza a tetejére
  Profil  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: vas. márc. 09, 2008 1:30 pm
Hozzászólások: 155
Tartózkodási hely: Budapest, VIII.ker.
HozzászólásHozzászólás témája: Re: MilSim játék ötletek
HozzászólásElküldve: kedd jún. 29, 2010 10:57 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Redbo04 írta:
egy alkalommal csak egy feladatra összpontosítunk és utána, a végrehajtás sikerességétől függően a következő alkalommal folytatnánk


Végre! Név nélkül mondom, hogy kivel, de épp a múlt hét végén beszéltük, hogy milyen király lenne utólag kötelező elemnek feltüntetett szarkeverés és hülye szöveg mentes, tisztán katonai "feladatokat" MILSIM/REALSIM rendszerben végrehajtani! Minden tiszteletem a szervezőké, ennek ellenére állíthatom, hogy vagyunk néhányan, akiket a LARP egyáltalán nem hoz lázba. :roll: Azt lehet "mélységben" is alkalmazni, ha netán úgy alakul.
_________________
Kép

Vissza a tetejére
  Profil  
játékszervező
Avatar

Csatlakozott: kedd júl. 18, 2006 12:46 pm
Hozzászólások: 3858
Tartózkodási hely: Dunavarsány
HozzászólásHozzászólás témája: Re: MilSim játék ötletek
HozzászólásElküldve: kedd jún. 29, 2010 8:45 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Hát oszkár bá nem lesz érte, de szerintem nem rossz ötlet.
_________________
Kép

Vissza a tetejére
  Profil  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: kedd aug. 01, 2006 7:14 pm
Hozzászólások: 845
Tartózkodási hely: Műhely, ellenséges hátország vagy titkos.
HozzászólásHozzászólás témája: Re: MilSim játék ötletek
HozzászólásElküldve: kedd jún. 29, 2010 8:35 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Már régóta forog a fejemben a következő ötlet:
Sokszor az idő rövidsége miatt nehéz úgy kivitelezni egy adott feladatot, hogy az "valós helyzetet szimuláljon". (Nem tudom jobban megfogalmazni, lehet értelmezni ezerféleképpen. :) )
Ezért arra gondoltam, hogy "szét szedünk egy játékot" és egy alkalommal csak egy feladatra összpontosítunk és utána, a végrehajtás sikerességétől függően a következő alkalommal folytatnánk.
Rengeteg plussz előnnyel járna egy ilyen, többféle szerepben is próbálkozhatna a játékos, a részfeladatokat sokkal komolyabban lehetne megtervezni, kivitelezni, jobban rá lehetne készülni, stb.
Ez kissé megszállott milsim orientált felfogást igényel, de megérne egy próbát.
Szerintetek?
_________________
...Könnyű,nyári fű.Harcosok nagy álmai így végzik csupán.
Kép
Kép

Vissza a tetejére
  Profil  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: csüt. máj. 01, 2008 8:02 am
Hozzászólások: 207
Tartózkodási hely: Budapest
HozzászólásHozzászólás témája: Re: MilSim játék ötletek
HozzászólásElküldve: kedd jún. 29, 2010 5:43 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Lac_us írta:
ami amúgy elterelés volt...


Elterelés vagy nem,most már nem érdekes.Viszont a játék legsikeresebb
része volt szerintem(a magyar társaság nagyot alakitott az UAV-nál)ha nézzük a több mint 25 fogjot és a 19 kivérzett Olasz játékost.

Üdv S

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: vas. jún. 24, 2007 2:32 pm
Hozzászólások: 1000
Tartózkodási hely: I. Csepeli Királyság
HozzászólásHozzászólás témája: Re: MilSim játék ötletek
HozzászólásElküldve: kedd jún. 15, 2010 10:56 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
auer írta:
Azért tavaly Szlovéniában csak meg kellet védeni a lezuhant UAV-t :)


ami amúgy elterelés volt...
_________________
http://www.milgraphics.hu - minden ami grafika

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: vas. okt. 15, 2006 9:41 am
Hozzászólások: 3687
Tartózkodási hely: a hold sötét oldala
HozzászólásHozzászólás témája: Re: MilSim játék ötletek
HozzászólásElküldve: szomb. jún. 12, 2010 3:18 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Gondolom ott sem a fleshmemórián tárolt fotók miatt :))
_________________
Kép

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 221 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Az oldal üzemeltetője az itt szervezett játékokért nem vállal felelősséget!
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség