SoftAir.hu
Airsoft fórum
KERESÉS
Vezérlőpult
Konverter
Cikkek

Taglista
Csoportok
GyIK
MASZ 2015
Fórumszabályok
Webmail
JÁTÉK NAPTÁR
Pontos idő: hétf. dec. 17, 2018 12:25 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 4159 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 115, 116, 117, 118, 119  Következő
Szerző PM
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: pén. jún. 22, 2007 2:04 pm
Hozzászólások: 1299
HozzászólásHozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. aug. 10, 2007 5:56 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Szerintem szedd ki teljesen, ha ilyen hosszú sorozatokat csinálsz.
Csak akkor figyelni kell az akksira és a vezetékekre nagyon.

Vagy hordj magadnál mindig tartalékokat.
_________________
Kép
I am a virus 8)

Vissza a tetejére
  Profil  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: hétf. jún. 11, 2007 11:46 pm
Hozzászólások: 286
Tartózkodási hely: Bonyhád, B.A.S.E
HozzászólásHozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. aug. 10, 2007 5:19 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Frissen m120-ra tuninglt ca m15-öm-be kient a bizti. 20A-res volt gyárilag, cseréljm nagyobbra? a motor abszolút nem erölködött, egy hosszú sorozat után volt.
_________________
Kép
Kép
CA M15A4 SPC

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Tiszteletbeli Játékszervező
Avatar

Csatlakozott: vas. jan. 29, 2006 9:39 pm
Hozzászólások: 1210
Tartózkodási hely: mennyből a csepel
HozzászólásHozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. aug. 10, 2007 2:12 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
van valami kulimász, amit repülőkön szoktak hasnyálni szikrázás ellen. lehet kapni olajos boltokban is, nem is drága. próbálta már valaki?

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: vas. júl. 29, 2007 11:07 am
Hozzászólások: 234
Tartózkodási hely: Somogy/Kaposvár
HozzászólásHozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. aug. 10, 2007 1:32 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Hali, azonban arra ügyelni kell, hogy a kapcsolón VALAMENNYI áram átmenjen, mert különben a kapcsolóérintkező felülete korrodál, bizonytalan lesz az érintkezés. Ezért - és szerintem ezért van a képan a kapcsolásban az egyik ellenállás - hogy a szikrázás az érintkező nyitásakor egy ún. öntisztulási folyamatot tartson fenn, valamekkora áramot bizosítani kell.
Többek között a Bosch gyártmányú és jellemzően franciázó kocsikba beépített hidegíndító mechanizmus ezért szar...Nincs szikra nem érzékeli a oxidálódott felületen keresztül, hogy hol áll a bowden, és szopacs a reggeli/téli hidegindítózás. :-)))))

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Admin

Csatlakozott: hétf. szept. 12, 2005 9:20 pm
Hozzászólások: 6374
Tartózkodási hely: Petőfibánya
HozzászólásHozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. aug. 10, 2007 6:07 am
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Én pár hónapig használtam a FET-es kapcsolást, eladtam vele a fegyvert és este már vissza is hozták, mert elolvadt benne a tranzisztor a folyamatos üzemmodtól !
_________________
Élünk, halunk, újra élünk!

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Fórumtag

Csatlakozott: pén. jún. 02, 2006 5:38 pm
Hozzászólások: 57
Tartózkodási hely: Budapest
HozzászólásHozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. aug. 09, 2007 10:26 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Hali srácok olvasgatom a mAh háborut :)
és a következö linket találtam
http://www.gpbatteries.com/pic/Word%20Pro%20-%20200sck.pdf
Ez egyegyszerü GP Sub-C NiCd 2000mAh-as aksi adatlapja, igaz az ipari nagy áramu tipus.
Ha megnézitek le van benne irva hogy "200mA to 29A
folyamatos és 58A pillanatnyi" áram leadására képes a cella
és ez csak egy "egyszerü" GP. Mit tudhat egy Sanyo 4200mAh-as "minösigi"
aksinak nyilvánitott darab? Nem csoda hogy égnek a kapcsolok olvadnak
a vezetékek :) Bár hozzáteszem én többször törtem alkatrészt a
fegyoban :) fogaskerék, dugo mind állóra fékezett motort eredményezett
de egy db biztit sem tettem tönkre :) pedig csak 15 A-s volt, biztos
lassu, na de ennyire ? :)

A másik én is megépitettem a FET-es kapcsolo kiváltot és a következöket
tapasztaltam 10 %-al nöt a fegyver tüzgyorsasága pusztán azzal hogy
a FET ellenálása kisseb volt mint a gyári kapcsoloé ezen meglepödtem
rendessen.
_________________
Custom DBoys M4 CQB
DBoys M16 SPR
Galaxy MP5K
JG Beta

Vissza a tetejére
  Profil  
Fórumtag

Csatlakozott: hétf. jan. 08, 2007 1:26 pm
Hozzászólások: 51
Tartózkodási hely: Eger
HozzászólásHozzászólás témája: új hozzászólás
HozzászólásElküldve: csüt. aug. 09, 2007 9:14 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
öööö... asszem Cerberus szólt be

amúgy elég forgalmas ez a fórum, de ezzel ki is vannak tárgyalva a csatlakozók meg az akksik?
_________________
Kiss, Kiss, Bang, Bang...

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: pén. jún. 22, 2007 2:04 pm
Hozzászólások: 1299
HozzászólásHozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. aug. 09, 2007 8:27 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Ha nekem, én a világon már mindenkitől bocsánatot kértem :nemtudom:

Amit írtam, az provokatív, de legalább válaszoltak az emberek :twisted:

Szerk. Most nézem, nem én szóltam be neki szerintem. Akkor nem is szóltam :idea:

Szerk II. Azért lassan tényleg ráférne egy kis moderálás a témára ;)
_________________
Kép
I am a virus 8)

Vissza a tetejére
  Profil  
Admin

Csatlakozott: hétf. szept. 12, 2005 9:20 pm
Hozzászólások: 6374
Tartózkodási hely: Petőfibánya
HozzászólásHozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. aug. 09, 2007 6:57 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
nem neked szólt
_________________
Élünk, halunk, újra élünk!

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: hétf. jún. 11, 2007 11:46 pm
Hozzászólások: 286
Tartózkodási hely: Bonyhád, B.A.S.E
HozzászólásHozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. aug. 09, 2007 6:44 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
kvitya írta:
De ettől még Wolverine-nek járna egy "bocsi, h ..... vagyok és beszólogatok" , nem?


Nemtudom ezt kinek címezted, de én nem hiszem, hogy sértő hozzászólást írtam volna. Ha mégis: Bocsánat! Én beszélgetésnek indítottam,úgy is fogtam fel végig. még 1x bocs, ilyen a stílusom. off vége.
_________________
Kép
Kép
CA M15A4 SPC

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Admin

Csatlakozott: hétf. szept. 12, 2005 9:20 pm
Hozzászólások: 6374
Tartózkodási hely: Petőfibánya
HozzászólásHozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. aug. 09, 2007 6:11 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Úgy nekem is jó volt, csak a 3707-as már nem áll meg mindig vele !
_________________
Élünk, halunk, újra élünk!

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Fórumtag

Csatlakozott: csüt. aug. 09, 2007 2:30 pm
Hozzászólások: 73
Tartózkodási hely: Jászapáti
HozzászólásHozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. aug. 09, 2007 6:11 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
kvitya írta:
De ettől még Wolverine-nek járna egy "bocsi, h ..... vagyok és beszólogatok" , nem?




Jah, attól, aki beszólt neki :)

Vissza a tetejére
  Profil  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: vas. ápr. 10, 2005 10:30 am
Hozzászólások: 131
Tartózkodási hely: Szekszárd
HozzászólásHozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. aug. 09, 2007 5:44 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
MALU írta:
Akkor feladvány:

http://www.softair.hu/viewpost.php?p=62095

Ez a MOSFET elkészítés módja. Én csináltam ezt az összes itthon kapható tranzisztorral, de mind szétégett.


Hali

Pedig jo !! Szerintem pendra is megcsinálta , mintha ugy irná !!
Meg persze én is különben nem szolnék bele :)
Elötte egy systema GB-m volt amiben gyárilag volt ilyen , de most a leirás alapján csináltam és teljesen mukodik , sot sokkal jobban " muzsikál" a puska , szoval biztos több amper is megy át ! Pendra asszem 12,5-rol 13,5-re irta az amper novekedést , én sajna balga modon nem mértem meg elotte de most 17,5A megy át rajta ! Eddig ez ( legalább is közelitoleg ) a kapcsolon ment át most ott 0,003 A megy át , szoval biztos jobban fogja birni , bár mikrokapcsolo volt , aminek elméletileg nem ártott de azért nem is tett jot hosszutávon !
_________________
.
MP7 , M4 , SR25 , M249 , GLOCK 18 , MK 23 , BERETTA
.
www.szekszardairsoft.hu

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Admin
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 30, 2004 4:37 pm
Hozzászólások: 3821
Tartózkodási hely: budai elit... :))))))
HozzászólásHozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. aug. 09, 2007 5:28 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
De ettől még Wolverine-nek járna egy "bocsi, h ..... vagyok és beszólogatok" , nem?
_________________
“There is no hunting like the hunting of man, and those who have hunted armed men long enough and liked it, never care for anything else thereafter."
Skorpió Airsoft Csapat / Scorpions Airsoft Team - since 2004.

Vissza a tetejére
  Profil  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: hétf. jún. 11, 2007 11:46 pm
Hozzászólások: 286
Tartózkodási hely: Bonyhád, B.A.S.E
HozzászólásHozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. aug. 09, 2007 4:53 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Ez így van! :idea: :D
_________________
Kép
Kép
CA M15A4 SPC

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Fórumtag

Csatlakozott: csüt. aug. 09, 2007 2:30 pm
Hozzászólások: 73
Tartózkodási hely: Jászapáti
HozzászólásHozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. aug. 09, 2007 4:35 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Az emberek különbözőek...

Van, aki beéri annyival, hogy "nagy mAh, több szétégett kapcsoló", van aki felteszi azt a kérdést is, hogy Miért? :D

Vissza a tetejére
  Profil  
Admin
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 30, 2004 4:37 pm
Hozzászólások: 3821
Tartózkodási hely: budai elit... :))))))
HozzászólásHozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. aug. 09, 2007 4:21 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
És mindezeket végigolvasva, az benne a szép, h Wolverine-nek van igaza... :))

Mit is írt? Nagy mAh szám, több elégett kapcsoló.
Mire jutottatok egy rakat személyeskedés és brainstorm után? Nagy mAh szám, nagyobb áram (többszörös), kapcsoló égés.......

:idea:
_________________
“There is no hunting like the hunting of man, and those who have hunted armed men long enough and liked it, never care for anything else thereafter."
Skorpió Airsoft Csapat / Scorpions Airsoft Team - since 2004.

Vissza a tetejére
  Profil  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: pén. jún. 22, 2007 2:04 pm
Hozzászólások: 1299
HozzászólásHozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. aug. 09, 2007 3:45 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Elnézést kérek, így végigolvasva mindent.

Szóval:

Nem vagyok szakértő teljesen a témában, öt éve egyáltalán
nem foglalkozok már elektronikával. Ha esetleg abban, amiket
írtam van hiba, nyugodtan javítsanak ki az illetékesek, én
a tudásnak örülök, nem magamnak.

(Csak ha valaki a lelkére vette volna a dolgokat.)
_________________
Kép
I am a virus 8)

Vissza a tetejére
  Profil  
Admin

Csatlakozott: hétf. szept. 12, 2005 9:20 pm
Hozzászólások: 6374
Tartózkodási hely: Petőfibánya
HozzászólásHozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. aug. 09, 2007 3:12 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Igen mint írtam már lomha biztosíték. Úgy olvastam végignyálazva az egész topicot, hogy a többi kérdésedre lényegileg ott a válasz. ( mellesleg a repülő modell motoroknál meg van adva, hogy rövid távon, pld. függőlegesen felfele haladásnál, az alap teljesítményének akár a nyolcszorosával is terhelhető ennek is C a jele. )
_________________
Élünk, halunk, újra élünk!

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Fórumtag

Csatlakozott: csüt. aug. 09, 2007 2:30 pm
Hozzászólások: 73
Tartózkodási hely: Jászapáti
HozzászólásHozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. aug. 09, 2007 3:12 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Igazad van, addig, mig a tekercsben az áramarősség állandósul, tényleg növeli az önindukció az ellenállást. Tranzienseket tényleg nem szereti a tekercs. Eddig ugy viselkedik a tekercs, mintha váltóáramot kapcsolnál rá. Ott igaz az a képlet, ahol az önindukció is beleszól a játékba. Viszont miután az áram állandósult, már nem. Akkor már csak sima ohmos ellenállásként műlödik a tekercs. Addig marad közel állandó az áram, amig a kommutátor pólust nem vált a tekercsen, vagyis addig, mig meg nem indul a motor. Ha megindult, akkor már a fordulatszámtól függő frekvenciájú váltóáram megy a tekercseken, és ismét beleszól az önindukció, ami ugye szintén frekvenciafüggő.:D

Vissza a tetejére
  Profil  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: pén. jún. 22, 2007 2:04 pm
Hozzászólások: 1299
HozzászólásHozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. aug. 09, 2007 3:07 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Ok ;) Megjavultam, de itt most tényleg kérdezek valamit, amit
nem értek, de még nem mondta el senki rendesen és rajzot sem
láttam. (Illetve Rejkov kérdezte, újra).

(Azért lássátok lelkem, igyekszem :) )

A hihetetlen meg tényleg hihetetlen számomra. Mármint
én nem mernék ide beleszólni frissen regelve és csodálom
a bátorságát a srácnak és tiszteletet is érzek irányába!

Juteszembe, azért provokálom a szakikat, hogy ne tartsák magukban
a véleményüket. Ez egy fórum, ahol vélemények, leírások vannak és
ezt mások szeretnék olvasni, érteni, ilyesmi.
_________________
Kép
I am a virus 8)

Vissza a tetejére
  Profil  
Admin

Csatlakozott: hétf. szept. 12, 2005 9:20 pm
Hozzászólások: 6374
Tartózkodási hely: Petőfibánya
HozzászólásHozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. aug. 09, 2007 3:06 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
"Korábban XTeeCee voltam, de azóta megjavultam."

Ehhez tartsd magad, mert TE írtad !
_________________
Élünk, halunk, újra élünk!

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: pén. jún. 22, 2007 2:04 pm
Hozzászólások: 1299
HozzászólásHozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. aug. 09, 2007 2:47 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Hmm. Ezt nekem nem hitték el....

Mondjuk annyiban ellentmondanék neked, hogy a kezdeti induláskor
maga a tekercs az induktivitása és ellenállása (L) + (R) miatt az áram indulása ellen dolgozik,
később lesz csak normális vezető (R).

Komplett képletet elektró könyv hiányában most nem tudok írni.
Elnézést a szakiktól emiatt.

Azt a szót le sem merem már írni, hogy tranziens vizsgálat.

SZAKIK! ÍTÉLJETEK! :D

(El se hiszem, hogy valaki ezért regelt, hogy ezt leírja... Hihetetlen :D )
_________________
Kép
I am a virus 8)

Vissza a tetejére
  Profil  
Fórumtag

Csatlakozott: csüt. aug. 09, 2007 2:30 pm
Hozzászólások: 73
Tartózkodási hely: Jászapáti
HozzászólásHozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. aug. 09, 2007 2:45 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Szerintem a következőképpen megy: 2x akkora aksi ugyanakkora feszej, és "C" mellett 2x akkora áramot tud leadni, ergo fele akkora a belső ellenállása.

A körben a motor ellenállása induláskor pár 10 méter rézdrót ellenállása csupán, mert a forgás közben a pólusváltások miatti önindukció nem növeli a forgórész tekercsének ellenállását.

Kábelezés, kapcsoló ellenállása elhanyagolható, szoval ha az aksi belső ellenállása feleződik, akkor kb a teljes kör ellenállása csökken vagy 30-40%-al. Tehát ennyivel nagyobb áram tud folyni, ennyivel nagyobb iv, ennyivel nagyobb égést eredményez.

Szerény véleményem szerint :D

A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára rejkov csüt. aug. 09, 2007 2:48 pm-kor.
Vissza a tetejére
  Profil  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: pén. jún. 22, 2007 2:04 pm
Hozzászólások: 1299
HozzászólásHozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. aug. 09, 2007 1:59 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Thx a lot. Azért egy kapcsolási rajzot meg valós értékeket,
meg ilyesmiket még mindig hiányolok :)

Valakinek nincs ideje műteni egyet, meg számolgatni?
_________________
Kép
I am a virus 8)

Vissza a tetejére
  Profil  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: vas. jún. 18, 2006 4:53 pm
Hozzászólások: 72
Tartózkodási hely: Őrbottyán
HozzászólásHozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. aug. 09, 2007 1:54 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
@Lelkiismeretes:
1. Igen.
2. Ha a 700mAh-os mondjuk 20 C-s volt akkor az csak 14 A-t tud leadni. Viszont a 3600mAh 10C-vel is 36 A.

@Gi-Joe:
Nekem a CA M15A2 120-as rugóval, systema motorral kb. 4 hónap alatt a gyári kapcsoló szétégett. Most egy Systema Low Resistant Switch van benne 8 hónapja és azon éphogy van egy kis elszineződés.
Egyébként igazad van, ez elhasználódás következménye, az hogy mikor megy tönkre az függ a kapcsolótól, akkutól, motortól, a kapcsolások mennyiségétől, ....stb.

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: pén. jún. 22, 2007 2:04 pm
Hozzászólások: 1299
HozzászólásHozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. aug. 09, 2007 1:52 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Egyvalamit nem értek. Ha nem számottevő a teljesítménykülönbség
ilyen kis akksiknál, akkor nekem anno a 700 mAh-s akkupakkom
miért nem mozdította meg az M120-as tuningrugeszt és az utána
általam vásárolt Sanyo 3600 mAh meg miért vitte röhögve?
(9.6 V mindkettő).

SZAKIK! SZAKÉRTSETEK!
_________________
Kép
I am a virus 8)

Vissza a tetejére
  Profil  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: csüt. nov. 09, 2006 9:44 pm
Hozzászólások: 50
Tartózkodási hely: Keszthely
HozzászólásHozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. aug. 09, 2007 1:40 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Hali!

Látom kezd normális mederbe terelődin a fórum. most kértem, hogy ne minősítgessünk - z.
Jól mondod a "C" értéket. De mint Te is írtad ilyen kis feszültségű és teljesítményű akksiknál nem számottevő az áramerősség különbsége. Smmiképpen nem akkora hogy elégessen egy kapcsolót.

Nekem egy CA M15A4-em van amiben 20A-es bizti van. És amíg ez marad benne, addig nem valószínü hogy egyhamar elég a kapcsolója. Persze a sok használat előbb-utóbb hazavágja. De ez a természetes elhasználódás következménye. Ha valaki a számokra kíváncsi, akkor talán 10%-os különbség lehet az indítási áramokból adódóan, az érintkezők élettartamára vonatkozólag...


Üdv.:

Gi-Joe
_________________
sATU Member

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: pén. jún. 22, 2007 2:04 pm
Hozzászólások: 1299
HozzászólásHozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. aug. 09, 2007 1:28 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Én éppen magamat minősítettem :D :oops:

De akkor szítsuk a tüzet, azaz összefoglalva akkor a kapcsoló elégésének
oka a kapcsoláskori ív hatása, ami nagyobb akksi esetén általában
nagyobb és ezek szerint összefüggésben van még a motor induláskori
nagy áramfelvételével is, ami azért nem égeti ki a biztosítékot,
mert az egy lomha olvadóbiztosíték???

SZAKIK, EGY IGEN VAGY EGY NEMET LÉCI :D
_________________
Kép
I am a virus 8)

Vissza a tetejére
  Profil  
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: hétf. ápr. 10, 2006 8:03 pm
Hozzászólások: 6328
Tartózkodási hely: Dunakeszi
HozzászólásHozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. aug. 09, 2007 1:23 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
nem törlünk, szerintem tanulságos minden egyes komment.


viszont egymás minősítgetését mellőzzük ha lehet.

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: pén. jún. 22, 2007 2:04 pm
Hozzászólások: 1299
HozzászólásHozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. aug. 09, 2007 1:09 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Most őszintén, szerintem töröljünk ki mindent innen és
Valaki (bárki), aki tényleg ért hozzá, az írja le a dolgokat.

Hagyjuk meg azokat a hsz-eket, amik ténylegesen jók (Madbob,
Alpha, stb....), a többi kuka ;)

(Más fórumokon is nagy a flame elektró témában....)
_________________
Kép
I am a virus 8)

Vissza a tetejére
  Profil  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: vas. jún. 18, 2006 4:53 pm
Hozzászólások: 72
Tartózkodási hely: Őrbottyán
HozzászólásHozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. aug. 09, 2007 12:54 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Helló!

Az akkuk egyik paramétere a kapacitása (mAh), a másik paramétere a C érték. Ez adja meg hogy a kapacitása hányszorosát tudja leadni. Egy C=10 3600 mAh akku 36000 mA-t azaz 36 A-t tud leadni, míg egy C=10 de csak 2200 mAh 22 A-t.
Valamint a nagyobb C-s illetve nagyobb kapacitású akkuknak kissebb a belső ellenállása is, így ugyanazon terhelés esetén kicsit nagyobb áramot adnak le. Bár ez nem számottevő.

Mint korábban írtam, induláskor a normál terhelés többszörösét is fel tudják venni a motorok.

A 30 Amperes biztin is simán tud akár 100 Amper is átmenni ennyi ideig. (Ezért vannak gyors, normál, lomha biztik). Az ilyen motorokhoz alkalmazzák a lomhát.

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Admin

Csatlakozott: hétf. szept. 12, 2005 9:20 pm
Hozzászólások: 6374
Tartózkodási hely: Petőfibánya
HozzászólásHozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. aug. 09, 2007 12:51 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Kösz Alpha. Gi-joe a válasz abban rejlik, hogy lassú reagálású biztosítékok vannak az AEG-ekben, és nem égnek ki ilyen rövid terhelésre, sött még csak nem is melegszenek fel. A kiégéshez 1-2 mp. kell itt meg azalatt 16-ot lősz. A 3703-as FET is pill. terheléssel akár 1000 A is elbír. ( adatlapja szerint forrás: www.alldatasheet.com )
_________________
Élünk, halunk, újra élünk!

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: csüt. nov. 09, 2006 9:44 pm
Hozzászólások: 50
Tartózkodási hely: Keszthely
HozzászólásHozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. aug. 09, 2007 12:44 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Hali!

Milyen nagyobb áramról beszéltek? Ha a biztosíték értéke méretezve van a fegyver motorjához, akkor a biztosító kiolvad, ha nagyob áramerősség folyna rajt keresztül.
Ha viszont megpatkoltad azt, vagy áthidaltad a kapcsait, magadra vess!

A "mAh-nak" annyi rossztulajdonsága van zárlat esetén, hogy nem törik le annyira a feszültség, mint egy kisebb kapacitásíú akksinak. Így valamivel nagyobb lesz a zárlati áram. A kölönbség ezért nem számottevő a
9,6 V-os 3300 mAh akksi éa a 9,6 V-os 4200 mAh akksiközött.

A kapcsolók meg a nagy számú használat miatt égnek el... (meg azért is ha valaki kiiktatja a biztosítékot) Ugynis minden érinkezőnek van egy olyan tulajdonsága hogy kapcsolás közben ív keletkezik benne, ami (folyamatosan, minden kapcsolásnál) megolvasztja az érintkező "érintkező-anyagát".. Javaslom nézzetek utána előbb szakmai berkekben, miután ilyeneket leírtok... :)


Látom, azért akad itt olyan ember is aki konyít az elektronikához (Alpha)..

Üdv.:

Gi-Joe
_________________
sATU Member

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: hétf. jún. 11, 2007 11:46 pm
Hozzászólások: 286
Tartózkodási hely: Bonyhád, B.A.S.E
HozzászólásHozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. aug. 09, 2007 11:46 am
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
hétvégén megcsinálom. ideírom a végeredményt.
_________________
Kép
Kép
CA M15A4 SPC

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 4159 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 115, 116, 117, 118, 119  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: captaINstraiTJacket valamint 3 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Az oldal üzemeltetője az itt szervezett játékokért nem vállal felelősséget!
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség