Első (és valószínűleg utolsó) rendelésem története a gunfire.pl-ről.
* 200 EUR fölötti rendelés, csak alkatrész/szerelék * A rendelést ráérősen vették fel, több mint egy napig tartott összekészíteni és a GLS-nek átadni * A csomagot tévesen állították össze, még szerencse, hogy egy kézzel ki tudtam nyitni, lett unboxing vidi, ahol egyesével lecsekkolom a számla vs tartalom témát * A kimaradt eszköz nélkül a csomagban lévő két másik használhatatlan * Még 5 óra előtt levél megy nekik, részletes leírás, vidi link, panasz file-olás stb. * Majdnem egy nappal később levélben ill. chat-en ígéret, hogy utánaküldik, ami hiányzik * Rá egy nappal levél, hogy adódott egy kis gubanc, de semmi pánik, we got this * Rá még egy nappal levél, hogy kimaradt tétel elfogyott (akciós volt) és nem is tudják mikor lesz * Innentől már csak az volt a téma, hogy visszaküldöm-e az egyiket darabot, mindkettőt, vagy csak visszakapom a különbözetet * A kimaradt dolgot önmagában nem árulja a gyártó sem, de a gyártónál érdeklődve egyedi ajánlat keretében (maximum respect a GATE-nek) módomban állt megvenni (itt nem akciós -> többe kerül + szállítás, amit a gunfire-nél egyszer már kifizettem erre a dologra) * Felvetettem, hogy a 18 EUR visszafizetése legfeljebb nekik megoldás, ahogyan az amúgy szükséges egységek visszaküldése is -> egy ingyenes szállítással és különbözet beszámításával, vagy az elkevert tétel akciós ár mínusz különbözet ingyen szállítással fair lenne (ha lesz megint készletük) * Erre már nem jött válasz napok óta * Chat-en rákérdezek, végül mit fognak tenni, erre elhajt, hogy írjam meg email-ben (megtettem többször),majd rámbontja a chat-et * Írtam nekik egy 'respond ASAP' jellegű email-t, azóta se semmi * A különbözet még mindig náluk van.
Komolytalan csapat, kétszer nem sikerült elküldeniük ugyanazt a hiányzó tételt. Semmilyen kompenzációt vagy javaslatot nem ajánlottak,csak le akarták papírozni a hibás teljesítést, vagy visszaküldetni azt, amire egyébként szükségem van. Lassú email kommunikáció, polglish nyelven. A bolti alkalmazottak a google maps-en öt csillagos fake review-kat gyártanak, többen a saját nevükkel... Zéró ügyfél orientáltság. Amit méltányosságként kértem tőlük, pont annyiba kerül, mintha a hiányzó tárgyat postán elküldik.
Ha valakinek szerencséje volt velük, kívánom, ne járjon így.
_________________ "Tanitsd meg gyermekeidnek az airsoft szeretét és soha nem lesz pénzük drogokra."
Olyan kérdésem lenne, hogy rendelt-e már valaki erről az oldalról: https://www.airsoftguns-europe.com/ Elsősorban a tapasztalatokra és a véleményekre lennék kíváncsi. Segítségetek előre is köszönöm.
Érdeklődni szeretnék rendelt e valaki olaszból már replikát? Konkrétan SAFARAIRSOFT-ról? Húzós a pk de még így is olcsóbb mint ha Gunfire-ről rendelném... Az érdekelne, hogy megbízható?
Köszi.
Én rendeltem màr, nekem megjött szépen és idôben. Az olasz oldalak ezért jòk, mert olyan dolgok is megvannak, amik màshol nem.
_________________ NO GOD, KNOW FEAR KNOW GOD, NO FEAR
Érdeklődni szeretnék rendelt e valaki olaszból már replikát? Konkrétan SAFARAIRSOFT-ról? Húzós a pk de még így is olcsóbb mint ha Gunfire-ről rendelném... Az érdekelne, hogy megbízható?
Persze, pre-advised. Most írt az eladó hogy végre átengedték a vámon, elméletileg meg kell hogy érkezzen most már Hollandiába, aztán onnan már talán nyomon követhető is lesz...
Semmi, gond... meg fog jönni és még vámot sem kell majd fizetned, mert Hollandiából jön
Hát most ezt kaptam az eladótól:
"Dear customer,we was just informed that the item had been delayed by the Customs.As a general rule,it may take you a few days to wait for it.If you do have admire of this item,please patiently wait for another few days.However,if you do not want to wait for it,we could also offer you a full refund as a compensation.So,could you please tell us your preference of the solutions?"
Na most akkor mégis meg akarják vámolni, vagy csak csekkolják?
Rendeltem egy távcsövet az ebay-ről. Kaptam hozzá egy tracking numbert: RS471229282NL A dolog érdekessége, hogy elméletileg kínai székhelyű az eladó, de ez úgy fest NL vagyis Hollandia. Hiába ütöm be a számot az ebay-en vagy a posta nyomkövetésénél, nem ad kis semmit. Az eladó elméletileg megbízható. Írtam neki többször, mindig válaszolt, hogy szólt a postának és hogy még úton van, aztán, hogy már feladtak és várjak pár napot addig meg kell érkeznie. Szerintetek?
Pre-advised a hollandiai posta oldalán az összes infó...
Megnézed, hogy hol él az eladó. Ha Kína és környéke, akkor én 4-5 hét után szoktam bekérdezni, hogy tud-e valamit a csomagról. Ha nagyon nem reagál, akkor 5-6 hét után kezdeményezem a pénz visszatérítést. Még sosem veszett oda a pénzem.
Rendeltem egy távcsövet az ebay-ről. Kaptam hozzá egy tracking numbert: RS471229282NL A dolog érdekessége, hogy elméletileg kínai székhelyű az eladó, de ez úgy fest NL vagyis Hollandia. Hiába ütöm be a számot az ebay-en vagy a posta nyomkövetésénél, nem ad kis semmit. Az eladó elméletileg megbízható. Írtam neki többször, mindig válaszolt, hogy szólt a postának és hogy még úton van, aztán, hogy már feladtak és várjak pár napot addig meg kell érkeznie. Szerintetek?
Pre-advised a hollandiai posta oldalán az összes infó...
Akkor is a NAV-on keresztül intézik a vámkezelést (ők állítják ki a határozatot, nekik kell utalni, tőlük fog jönni a felszabadítási), és miután ez megtörtént és a csomag el van látva a megfelelő okmányokkal, akkor nincs az a rosszindulatú vámos, aki bele tudna kötni:) Amit érdemes megnézni az az, hogy egyrészről postával, vagy valamilyen szállítmányozóval (DHL, TNT, UPS, stb.) fog-e jönni a csomagod, illetve mennyit kérnek az ügyintézésért a vám - áfán felül. Ha postával jön, akkor mindenképp érdemes ezt megfontolni, ellenkező esetben neked kell majd kommunikálnod a nav-val. Ami nem egy egyszerű történet, főleg ha nem ismered a vámjogi szaknyelvet, mivel nem túlzottan ügyfélközpontú a hozzáállásuk legtöbbször. Viszont a legtöbb szállítmányozónál a fuvardíj tartalmazza a vámkezelés költségeit is, azaz nem kell a vámosokkal harcolnod, intézi helyetted az adott cég vámcsoportja, csak egy korrekt számlát és egy megbízást kell nekik adnod (néha ezeket se). Így nincs túl sok értelme még egyszer fizetned a vámkezelésért, persze ha a vám és áfa terhen felül nem kérnek érte díjat, akkor miért ne..
Blekhók pl csak előzetes vámkezeléssel üzletelt eddig velem.
Nem mond le a pénzről, szimplán előre, garantáltan levonják tőled és amúgy ügyintézési terhet a válladról levéve befizetik itthonra. Jogkövető magatartás mellett nem rossz dolog ez.
Konkrétumot nem tudok mondani, de nehezen tudom elképzelni, hogy kis magyar banánköztársaságunk lemond egy csomó áfa és vámbevételről egy külföldi webshop javára.
_________________ "Sanyi! Vegye már elő a szolgálatit és adjon le egy figyelmeztetőt....." A.R.A.T. - SZ.A.K. ( Székesfehérvár Airsoft Közöség )
Hali, airsoft Gi-ról szeretnék rendelni, az összeg 106 ezer lenne összesen szállítással, de belehet pipálni a kis strigulát, mely azon szolgáltatást rejti, miszerint minden adó és szolgáltatást kifizethetek előre, ami 42 ezer magyar ropogós lenne. Na a kérdésem a következő, ha én ezt bepipálom, majd megrendelem így a fegyvert, akkor tényleg semmilyen kötelezettségem nem lesz utána, ami még több lóvémba fájna? Mármint ebben benne van a VÁM, meg minden egyéb költség? Köszi a választ előre is!
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég
Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban. Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban. Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban. Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.