Ksznjk FreePrivacyPolicy!
SoftAir.hu
Airsoft fórum
KERESÉS
Vezérlőpult
Konverter
Cikkek

Taglista
Csoportok
GyIK
MASZ 2015
Fórumszabályok
Webmail
JÁTÉK NAPTÁR
Pontos idő: kedd szept. 17, 2019 10:50 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 221 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Következő
Szerző PM
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: csüt. szept. 24, 2009 9:18 pm
Hozzászólások: 245
Tartózkodási hely: Bécs-Budapest tengelyen valahol...
HozzászólásHozzászólás témája: Re: MilSim játék ötletek
HozzászólásElküldve: kedd júl. 06, 2010 11:48 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Trasher írta:
......Kivitelezhető, pont......


Ha tudod, hogy mi az, hogy tárcsere, se nem oszt, se nem szoroz, hogy milyen tár...

Trasher írta:
Ha ilyen jellegű lefogótüzeléses taktikáról volna szó...


Akkor én 2X2 tárat kapásból kitennék magam elé... :wink:
_________________
Kép
WORK HARD, PLAY HARD!

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Tiszteletbeli Játékszervező
Avatar

Csatlakozott: csüt. dec. 09, 2004 11:25 pm
Hozzászólások: 6394
Tartózkodási hely: Bp
HozzászólásHozzászólás témája: Re: MilSim játék ötletek
HozzászólásElküldve: kedd júl. 06, 2010 10:12 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Ki ne találjátok már, hogy 2-3 realcapes játékos nem tud "olyan lefogó tüzet adni, hogy szinte esélytelen ellenük fellépni", mert körberöhöglek benneteket realsimestül, tokkal-vonyóval! :lol: Kit érdekel mennyire másképp kell kivitelezni, meg nehezebb? Kivitelezhető, pont.

De ha már a kötekedésnél tartunk, miért is kéne egy eleve kevesetlövős játékon mind a 20 tárhoz kényelmesen hozzáférnem?

Ha ilyen jellegű lefogótüzeléses taktikáról volna szó, 3-4db tár lenne csak a puskámon (2-3 összeszalagozva, +1 a válltámaszon), az összes többi kettessével szintén összefogva, 2x4 kényelmesen elfér a mellényemen, és akkor még nem trükköztem combra v. övre rakott tártartóval, 5 literes Maxpedition drop pouch-al, nem vettem elő a molle-mellényemet, nem hajigálom a tárakat a földre, nem +1 tárral a kezemben fogok rá a puskára egy nagyobb lődözés előtt, mint ahogy szoktam, stb.

10-12db tár most sem zavar, pedig AK-ról van szó, nem kis vacak M4 tárakról.

Szokás szerint ott tartunk, mintha a fegyverek körüli számbaszogatáson múlna, hogy mennyire realisztikus lesz a játék. Már csak egy fps=lőtáv és az éles kaliberekkel párhuzamosító okoskodás hiányzik repertoárból. :butthead:

Vissza a tetejére
  Profil  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 03, 2004 11:21 am
Hozzászólások: 6120
Tartózkodási hely: Ott, ahol a legkevésbé számítanál rám...
HozzászólásHozzászólás témája: Re: MilSim játék ötletek
HozzászólásElküldve: kedd júl. 06, 2010 8:13 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Na igen Trasher példája azért is hibás, amit Redbo04 írt, meg azért is, mert 2-3 ember realcapekkel mennyi ideig tud folyamatos fedezet tüzet adni?

Két 100-as midcappel két ember folyamatosan tud BB-t ontani egyeslövéssel, és nem kell tárcserével bajlódniuk, csak akkor amikor a realcapos brigád már a 3-4d tárat cserélni ugyanebben a helyzetben.

De ne legyünk ennyire maximalisták. Én nagyszerűen meg lennék elégedve, ha minden komolyabb játékon maximum midcapek lennének a normál aegeknél és a realisztikusabbnak szánt gamekon meg maximum lowcap! Azért az 50-70 lőszer egy tárban még egész belefér a Trasher féle 2-3x az igazi lőszerkapacitás elvnek, de mégsem 100-150 BB per tár.
_________________
Kép Falvédőim | Használj maszkot CQB-n mindig!

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: kedd aug. 01, 2006 7:14 pm
Hozzászólások: 838
Tartózkodási hely: Műhely, ellenséges hátország vagy titkos.
HozzászólásHozzászólás témája: Re: MilSim játék ötletek
HozzászólásElküldve: kedd júl. 06, 2010 12:05 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Annyira el van foglalva mindenki a BB-k darab számával, hogy a dolog többi részével nem, is foglalkozik senki. :)
Ahogyan pld Trasher is írta:
"Mert 2-3 közepesen képzett játékos ugyanezt 3x20 realcappel, félautomata tüzeléssel nem tudja előállítani?"

Azt a 20 realcap-et valahová tenni is kell, méghozzá úgy, hogy az kéznél is legyen meg ne is zavarjon. 20 realcap-el nagyon más ezt kivitelezni mint 3 midcap-el.
Az ÚV-nál ezért nem is foglalkoztunk a betárazott BB-k súlyával, nincsen értelme, a táraknak hely is kell. :)
És ez csak az egyik ok amiért Én a realcap-et favorizálom, ettől lesz jelentősége az utánpótlásnak is.
Csak ismételni tudom amit már leírtam, értem az érveiteket és jó is, hogy több szemszögből van megfigyelve, megvitatva, de a puding próbája az evés. :)


Off:
A kellékeken múlík az időpont, ha elkészült a Phantom R1, :)) akkor már mennek is ki az értesítők és jelentkeznek az összekötők. :))
_________________
...Könnyű,nyári fű.Harcosok nagy álmai így végzik csupán.
Kép
Kép

Vissza a tetejére
  Profil  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: vas. márc. 09, 2008 1:30 pm
Hozzászólások: 155
Tartózkodási hely: Budapest, VIII.ker.
HozzászólásHozzászólás témája: Re: MilSim játék ötletek
HozzászólásElküldve: kedd júl. 06, 2010 11:12 am
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Lac_us írta:
...

Jó, igazad/igazatok van. Inkább menjünk játszani, aztán majd lesz valahogy! :))
_________________
Kép

Vissza a tetejére
  Profil  
Fórumtag

Csatlakozott: kedd jún. 30, 2009 1:46 pm
Hozzászólások: 643
Tartózkodási hely: Budapest
HozzászólásHozzászólás témája: Re: MilSim játék ötletek
HozzászólásElküldve: kedd júl. 06, 2010 9:11 am
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Lac_us írta:
Menjen le a következő rész is abban is lesz sok érdekes dolog, meglátjuk hogy működik.


mikor, mikor már? jácccunk már, legyen már :))
_________________
Kép

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: vas. jún. 24, 2007 2:32 pm
Hozzászólások: 1000
Tartózkodási hely: I. Csepeli Királyság
HozzászólásHozzászólás témája: Re: MilSim játék ötletek
HozzászólásElküldve: kedd júl. 06, 2010 8:57 am
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
pffff...már megint ez a téma hogy ki volt katona ki nem??? kit is érdekel? pont le van szarva hogy ki volt és ki nem, attól hogy valaki szolgált kis hazánkban nem lesz harcászati professzor nem hinném hogy ez lesz itt a mérvadó hogy aki szolgált az menő aki nem az meg úgyse ért hozzá...csak még mielőtt belelendülnétek eme felesleges szócséplésbe vagy mondhatnám farokméregetésbe.

redbo amit kitalált azt végig kéne vinni további egy két játékon és akkor lehet levonni következtetést ezekből a szabályokból, eddig működtek és én speciel támogatom is mert valóban jó volt. Menjen le a következő rész is abban is lesz sok érdekes dolog, meglátjuk hogy működik.

Azt meg nem kell elfelejteni hogy ez még a "meghívásos rendszernél" is jobban szűrt társasággal működött, magunkat szórakoztattuk el ezzel, akkor és most is említettem hogy apránként kell növelni a létszámot de 60 fő fölé nem lehet menni mert nem hiszem hogy úgy már működne, de meglátjuk mit hoz a jövő.
_________________
http://www.milgraphics.hu - minden ami grafika

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Fórumtag

Csatlakozott: kedd jún. 30, 2009 1:46 pm
Hozzászólások: 643
Tartózkodási hely: Budapest
HozzászólásHozzászólás témája: Re: MilSim játék ötletek
HozzászólásElküldve: kedd júl. 06, 2010 7:25 am
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Tere írta:
Mondd, katona voltál-e?


1995-96, 47. Harcászati Repülőezred, II. Repülő Műszaki Üzembentartó Század, Pápa
_________________
Kép

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: csüt. ápr. 24, 2008 2:19 pm
Hozzászólások: 2831
Tartózkodási hely: Budapest
HozzászólásHozzászólás témája: Re: MilSim játék ötletek
HozzászólásElküldve: kedd júl. 06, 2010 5:44 am
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Tere írta:
mondd, katona voltál-e?


Nos, én voltam és elmondhatom hogy baromira mindenki leszarta, hogy mi kéne és kell a katonának. Senkit nem érdekelt hogy nyáron esetleg megszomjazhat valaki, az evésről és a kalóriáról már nem is beszélve. Ezek szerint te biztos nem voltál...

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: csüt. szept. 24, 2009 9:18 pm
Hozzászólások: 245
Tartózkodási hely: Bécs-Budapest tengelyen valahol...
HozzászólásHozzászólás témája: Re: MilSim játék ötletek
HozzászólásElküldve: kedd júl. 06, 2010 2:02 am
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Tere: Én azt írtam, hogy inkább a játékosokon múlik, hogy milsim-e, vagy nem. Ez a véleményem abszolút szubjektív, ráadásul a milsim is mindenkinek mást jelent... szerintem lehet hi-cap tárral is milsimet játszani, ha olyanok a játékosok, és olyan a játék. Persze a szimulációt a valósághoz közelítő szabályzók csak még jobbá teszik a játékot, ezt nem vitatta senki, az meg gondolom senkinek nem újdonság, hogy az AEG különbözik az éles fegyvertől...
_________________
Kép
WORK HARD, PLAY HARD!

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: pén. jan. 05, 2007 11:10 pm
Hozzászólások: 139
Tartózkodási hely: Beyond the Rim
HozzászólásHozzászólás témája: Re: MilSim játék ötletek
HozzászólásElküldve: kedd júl. 06, 2010 12:26 am
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Redbo04 írta:
Persze az is lehet, hogy csak azért tűnik nekem jobbnak a realcap használat, mert így a játékosok "rá vannak kényszerítve" egy "nem sokat lüvős játékra". :))


szerintem ez ember és nem tárkapacitás függő (legalábbis magamból kiindulva) MidCap-eket használok ettől függetlenül nem szeretek sokat lőni.
Mi a fenének valamire 10-20-30 BB-t elpazarolni ha azt jóval kevesebb de célzott lövéssel is meg lehet "oldani" alapon :D :D szépen elpihen az a tűzváltó a "semi" állásba játék elejétől a végéig :wink:
_________________
A megbocsátás Isten dolga, az enyém hogy megszervezzem a találkozót

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: vas. márc. 09, 2008 1:30 pm
Hozzászólások: 155
Tartózkodási hely: Budapest, VIII.ker.
HozzászólásHozzászólás témája: Re: MilSim játék ötletek
HozzászólásElküldve: hétf. júl. 05, 2010 9:43 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
quinn írta:
...semmi köze...vérzik egy pár sebből...

Jó. Mindennek amit csinálunk, egyáltalán semmi köze ahhoz, amit csinálni szeretnénk. OK, te így látod. De akkor nem lehetne inkább úgy csinálni, ahogy azt tényleg kell? Különben minek is erőlködünk? :))

RadirPok írta:
...a real-ban sem veszik figyelembe az embert és létszükségleteit mint olyat..."

Mondd, katona voltál-e?
_________________
Kép

Vissza a tetejére
  Profil  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 28, 2007 2:36 pm
Hozzászólások: 4288
Tartózkodási hely: Pécs
HozzászólásHozzászólás témája: Re: MilSim játék ötletek
HozzászólásElküldve: hétf. júl. 05, 2010 9:00 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Cool. Ez így tiszta sor. Köszi!
_________________
Sz.A. kabai lakos írta:
"...egy drágább mi' ami rajtam található háromszáz fölött, majdnem félmilliós egy komolyabb ruházat..."
Kép
Kép Elérhetőségeim (link)

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: kedd aug. 01, 2006 7:14 pm
Hozzászólások: 838
Tartózkodási hely: Műhely, ellenséges hátország vagy titkos.
HozzászólásHozzászólás témája: Re: MilSim játék ötletek
HozzászólásElküldve: hétf. júl. 05, 2010 8:57 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Az "első" alkalommal, és ezután is használható bármilyen tár, (kivéve hicap) de max a valós tárkapacitásnak megfelelő BB, +5 db tehető bele.

Trasher!

Ebben teljesen igazad van, de azt nem sok játékos tudja kivitelezni egyenlőre, és így legalább gyakoroljuk. :))
_________________
...Könnyű,nyári fű.Harcosok nagy álmai így végzik csupán.
Kép
Kép

Vissza a tetejére
  Profil  
Tiszteletbeli Játékszervező
Avatar

Csatlakozott: csüt. dec. 09, 2004 11:25 pm
Hozzászólások: 6394
Tartózkodási hely: Bp
HozzászólásHozzászólás témája: Re: MilSim játék ötletek
HozzászólásElküldve: hétf. júl. 05, 2010 8:56 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Redbo04 írta:
Véleményem szerint a midcap egy vicc, 2-3 ember, midcap-kel olyan lefogó tüzet tud adni, hogy szinte esélytelen ellenük fellépni.

Mert 2-3 közepesen képzett játékos ugyanezt 3x20 realcappel, félautomata tüzeléssel nem tudja előállítani? :)

Vissza a tetejére
  Profil  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 28, 2007 2:36 pm
Hozzászólások: 4288
Tartózkodási hely: Pécs
HozzászólásHozzászólás témája: Re: MilSim játék ötletek
HozzászólásElküldve: hétf. júl. 05, 2010 8:55 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
@Ranger!
Nem is veled ment a kommunikáció... :))
De örülök, hogy érzelmet vált ki a HSZ-em belőled... :))
_________________
Sz.A. kabai lakos írta:
"...egy drágább mi' ami rajtam található háromszáz fölött, majdnem félmilliós egy komolyabb ruházat..."
Kép
Kép Elérhetőségeim (link)

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: vas. jún. 18, 2006 9:02 am
Hozzászólások: 110
HozzászólásHozzászólás témája: Re: MilSim játék ötletek
HozzászólásElküldve: hétf. júl. 05, 2010 8:54 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
interpol írta:
@Redbo!

Mennyire kell komolyan venni a real-cap-ezést? Ha BB limit miatt szétosztom a BB-ket a Mid-cap-ekben az nem jó? Megmondom miért: a G&P M4 nem szereti a másik tárakat, csak a saját mid-cap tárakat, a JG hi-cap, és TM hi-cap tárakat...
Mert gondolom a végeredmény ugyanaz nem? Mid-cap-ből is kifogy a BB, és akkor tárcsere...

De javíts ki, ha nem így van!


G&P M4 szereti még a Mag és a Magpul tárakat is, ez útobiból fillérekért beszerezhető a Real-cap.
_________________
CA M15 A4,KJW G23
Katapult Airsoft Team

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: hétf. jan. 03, 2005 9:00 pm
Hozzászólások: 4172
HozzászólásHozzászólás témája: Re: MilSim játék ötletek
HozzászólásElküldve: hétf. júl. 05, 2010 8:49 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
"Skeeter: Hé, te panda, nem igazán kedveljük a te fajtádat errefelé!"
_________________
Kép
Kép
Once a sanitary pad ALWAYS(tm) a sanitary pad marine

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 28, 2007 2:36 pm
Hozzászólások: 4288
Tartózkodási hely: Pécs
HozzászólásHozzászólás témája: Re: MilSim játék ötletek
HozzászólásElküldve: hétf. júl. 05, 2010 8:37 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
@Redbo!

Mennyire kell komolyan venni a real-cap-ezést? Ha BB limit miatt szétosztom a BB-ket a Mid-cap-ekben az nem jó? Megmondom miért: a G&P M4 nem szereti a másik tárakat, csak a saját mid-cap tárakat, a JG hi-cap, és TM hi-cap tárakat...
Mert gondolom a végeredmény ugyanaz nem? Mid-cap-ből is kifogy a BB, és akkor tárcsere...

De javíts ki, ha nem így van!
_________________
Sz.A. kabai lakos írta:
"...egy drágább mi' ami rajtam található háromszáz fölött, majdnem félmilliós egy komolyabb ruházat..."
Kép
Kép Elérhetőségeim (link)

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: kedd aug. 01, 2006 7:14 pm
Hozzászólások: 838
Tartózkodási hely: Műhely, ellenséges hátország vagy titkos.
HozzászólásHozzászólás témája: Re: MilSim játék ötletek
HozzászólásElküldve: hétf. júl. 05, 2010 8:26 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Igaz, ez nem az a topik, de, az Új Vihar után azért beszélgettem pár emberrel és nekem az jött le, hogy tetszett nekik a realcap-ezés.
Több embernek végre elösször volt olyan élménye, hogy míg az ellenfele tárat cserélt, volt ideje reagálni így vagy úgy.
Én elfogadom a többi érvet is és meg is értem valamilyen szinten, de az, hogy több éve játszó emberkékkel elösször fordult elő ilyen, azért az jelent valamit.
Véleményem szerint a midcap egy vicc, 2-3 ember, midcap-kel olyan lefogó tüzet tud adni, hogy szinte esélytelen ellenük fellépni.
Persze az is lehet, hogy csak azért tűnik nekem jobbnak a realcap használat, mert így a játékosok "rá vannak kényszerítve" egy "nem sokat lüvős játékra". :))
Részemről, tovább próbálok ezen az úton haladni, meg próbálok egy-két játékon még pár dolgot, aztán levonjuk a következtetéseket.
_________________
...Könnyű,nyári fű.Harcosok nagy álmai így végzik csupán.
Kép
Kép

Vissza a tetejére
  Profil  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 03, 2004 11:21 am
Hozzászólások: 6120
Tartózkodási hely: Ott, ahol a legkevésbé számítanál rám...
HozzászólásHozzászólás témája: Re: MilSim játék ötletek
HozzászólásElküldve: hétf. júl. 05, 2010 11:10 am
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Nekem 8, mehet az épületben a sorozat, de akkor olyan BB limittel, hogy 2x is meggondolja az illető, mennyit és hova lő háztól függetlenül.
_________________
Kép Falvédőim | Használj maszkot CQB-n mindig!

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: csüt. szept. 24, 2009 9:18 pm
Hozzászólások: 245
Tartózkodási hely: Bécs-Budapest tengelyen valahol...
HozzászólásHozzászólás témája: Re: MilSim játék ötletek
HozzászólásElküldve: hétf. júl. 05, 2010 10:01 am
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Az AEG sorozatlövésnek semmi köze az éles fegyver sorozatlövéséhez, és az épületharc szimuláció is vérzik egy pár sebből... De nem is igazán ezeken múlik a milsim valósághűsége szerintem, hanem a játékosok hozzáállásán.
_________________
Kép
WORK HARD, PLAY HARD!

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Fórumtag

Csatlakozott: kedd jún. 30, 2009 1:46 pm
Hozzászólások: 643
Tartózkodási hely: Budapest
HozzászólásHozzászólás témája: Re: MilSim játék ötletek
HozzászólásElküldve: hétf. júl. 05, 2010 9:12 am
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Tere írta:
Szervezési szempontból nem hajlandóak figyelembe venni az embert és létszükségleteit mint olyat, ez is komoly hiba. Persze, ez "csak játék", de ha már milsim, akkor legyen is olyan!


a real-ban sem veszik figyelembe az embert és létszükségleteit mint olyat, a közel-és távoli múltból is rengeteg példát lehet találni rá.

LARP: maga az, hogy az ember melyik oldalra áll, milyen fegyvert használ, hogyan köti meg a surranóját, már maga a LARP. Szerepjáték, beleélés nélkül a milsim maga a tinglitangli lövés nélkül.
_________________
Kép

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: vas. márc. 09, 2008 1:30 pm
Hozzászólások: 155
Tartózkodási hely: Budapest, VIII.ker.
HozzászólásHozzászólás témája: Re: MilSim játék ötletek
HozzászólásElküldve: hétf. júl. 05, 2010 12:07 am
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Trasher írta:
...a realisztikusságot csökkenti...

Itt szinte minden tényező az éles helyzetekhez hasonló "élményt" csökkenti, kivéve talán a CQB-nak keresztelt épületes játékrészek. Bár még ez is necces, mert BB-vel pl. a büdös életben nem lövünk át téglafalon és nem rúgunk rá ajtót, válaszfalat, vagy bármit az ellenségre. Nem használhatunk cseles megoldásokat, nem lövöldözhetünk vaktában, állat módjára se, nem tehetünk kárt a másikban. Igazi harcosok a terrorelhárítókon és a speciális egységeken kívül épületbe be se mennek, amíg nem előzik meg a behatolást valami nagyszabású életellenes cselekedettel. :D Mondjuk a múltkor Császáron pont szimpatikus volt Dawe hozzállása, hogy ez nem leányregény hanem milsim, úgyhogy épületben is mehet sorozatlövés.
Az ember látókörét és térérzékelését kb. pont a tizedére csökkenti ez a fajta játék. Az arisoftos kultúra nyilvánvalóan el van b.szva éles szempontból, mert vagy egészen másfajta szabályok szerint kellene ezt jól játszani(!), vagy a játékosok 98%-a abszolút alkalmatlan élesnek tűnő feladatok végrehajtására. Szervezési szempontból nem hajlandóak figyelembe venni az embert és létszükségleteit mint olyat, ez is komoly hiba. Persze, ez "csak játék", de ha már milsim, akkor legyen is olyan!
Rendben van, hogy a milsim mellett megjelent a relasim ág is, szerintem ennek végülis így semmi értelme. A milsim így a Trasher által megfogalmazott pizzarendelős-lazítós-dicsekedős lesz, a real- pedig valódi-szerű milsim. :)) Én azt mondom, hogy csak az lehessen milsim játék, ami éles helyzetet képes szimulálni. Nem ilyen a LARP és a bonyolódós-feladatos tingli-tanglik. Legyen inkább kevesebb élesre hajazó megmozdulás, de azok jól legyenek kitalálva! Szerintem.

miközben írtam, született néhány hozzászólás
_________________
Kép

Vissza a tetejére
  Profil  
Tiszteletbeli Játékszervező
Avatar

Csatlakozott: csüt. dec. 09, 2004 11:25 pm
Hozzászólások: 6394
Tartózkodási hely: Bp
HozzászólásHozzászólás témája: Re: MilSim játék ötletek
HozzászólásElküldve: hétf. júl. 05, 2010 12:00 am
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
El Santo írta:
Ezt Redbonak nem adod be! :))

Nem is neki kell beadni, hanem pölö azoknak, akik a b*szom nagy "realisztikusság jegyében" GBBR-t vesznek, amik aztán mindent rosszabbul csinálnak az AEG-eknél (találati arány / megbízhatóság mentén sokkal távolabb állnak az élestől). Vagy "realcap" tárakat, amik ugye cserénél elpotyogtatják a BB-ket, illetve fel sem adagolják mindet.

A realisztikusság az egy olyan állat, ami seggbeharap, ha sokat piszkálod.

Vissza a tetejére
  Profil  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: szomb. aug. 04, 2007 5:28 pm
Hozzászólások: 2637
Tartózkodási hely: Budapest
HozzászólásHozzászólás témája: Re: MilSim játék ötletek
HozzászólásElküldve: vas. júl. 04, 2010 11:49 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Épületharcnál van realitása a "real" tárkapacitásnak -mint ezt már Trasher apánk leírta más részlegekben- Kint viszont nem túl hatékonyak a 30as tárak. Mondom úgy, hogy előb vettem midcap-eket első fegyveremhez is, mint bb-t és soha nem használtam hicap-et. Amit viszont 60-80 bb-ból nem lehet megoldani, azt semmiből.
_________________
Kép

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: csüt. szept. 24, 2009 9:18 pm
Hozzászólások: 245
Tartózkodási hely: Bécs-Budapest tengelyen valahol...
HozzászólásHozzászólás témája: Re: MilSim játék ötletek
HozzászólásElküldve: vas. júl. 04, 2010 11:42 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Pedig de: A falevél/fű/gally megfogja a BB-t, a szél elfújja, A legjobb AEGnek is rosszabb a szórása, mint az éleseknek (kivéve némely FÉG gyártmányt... :)) és 20 méternél nagyobb távolságon már el lehet hajolni előle, ill. nem lövi át a fedezéket, addig jogos (és ezek a paraméterek nemigen fognak megváltozni...). Annak ellenére, hogy számomra bebizonyosodott, hogy lőtéri körülmények között az AEG "hatásos" lőtávolságán belül az átlagember sokkal pontosabban lő AEG-gel, mint élessel (elsütés ereje/milyensége, majré, adrenalin, "lődüh", a fegyverek súlypontja más, stb). Én talán a kétszer annyit preferálnám...
_________________
Kép
WORK HARD, PLAY HARD!

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
HozzászólásHozzászólás témája: Re: MilSim játék ötletek
HozzászólásElküldve: vas. júl. 04, 2010 10:36 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Trasher írta:
pont a realisztikusságot csökkenti az 1:1 arány.


Ezt Redbonak nem adod be! :))

Vissza a tetejére
   
Tiszteletbeli Játékszervező
Avatar

Csatlakozott: csüt. dec. 09, 2004 11:25 pm
Hozzászólások: 6394
Tartózkodási hely: Bp
HozzászólásHozzászólás témája: Re: MilSim játék ötletek
HozzászólásElküldve: vas. júl. 04, 2010 10:22 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Tere írta:
Ha már MIL-, vagy realsim, legyen minden úgy, ahogy élesben történne. Amin még gondolkoztam, az az, hogy az FPS OK, hogy tizedelve lett (bár Trasher már nagyjából utalt rá), de akkor legyen arányosan több bogyó engedélyezett /tár, ha nem is tízszer annyi, de valamivel több, mint az igaziban!


Éles lőszerjavadalmazás x2-3 db BB kábé a megfelelő arány. Mivel a fegyvereink képességei abszolút nem realisztikusak, és sosem lesznek azok, ezért pont a realisztikusságot csökkenti az 1:1 arány.

Vissza a tetejére
  Profil  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: vas. márc. 09, 2008 1:30 pm
Hozzászólások: 155
Tartózkodási hely: Budapest, VIII.ker.
HozzászólásHozzászólás témája: Re: MilSim játék ötletek
HozzászólásElküldve: vas. júl. 04, 2010 9:56 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
El Santo írta:
Milsim, mid cap, 150 BB / tár nem elég? :D (Ez nem a real sim topic, nem nézted be véletlenül?)

150 ideális, ez igaz. De ennyi erővel beleköthetsz a feladat/játékidő viszonyba is és akkor jön Trasher... :D
_________________
Kép

Vissza a tetejére
  Profil  
HozzászólásHozzászólás témája: Re: MilSim játék ötletek
HozzászólásElküldve: szomb. júl. 03, 2010 9:39 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Tere írta:
legyen arányosan több bogyó engedélyezett /tár, ha nem is tízszer annyi, de valamivel több, mint az igaziban!


Milsim, mid cap, 150 BB / tár nem elég? :D
(Ez nem a real sim topic, nem nézted be véletlenül?)

Vissza a tetejére
   
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: vas. márc. 09, 2008 1:30 pm
Hozzászólások: 155
Tartózkodási hely: Budapest, VIII.ker.
HozzászólásHozzászólás témája: Re: MilSim játék ötletek
HozzászólásElküldve: szomb. júl. 03, 2010 8:42 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
1-2 óra sok esetben nem is elég 1-1 feladat végrehajtására. A "menj oda, csináld azt, vagy figyeld ki" ennyi idő alatt kivitelezhetetlen még egy császári laktanyában is. Fizikailag képtelenség pl. HQ-tól HQ-ig lebukásmentesen eljutni...
Ha már MIL-, vagy realsim, legyen minden úgy, ahogy élesben történne. Amin még gondolkoztam, az az, hogy az FPS OK, hogy tizedelve lett (bár Trasher már nagyjából utalt rá), de akkor legyen arányosan több bogyó engedélyezett /tár, ha nem is tízszer annyi, de valamivel több, mint az igaziban!
_________________
Kép

Vissza a tetejére
  Profil  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: vas. jún. 24, 2007 2:32 pm
Hozzászólások: 1000
Tartózkodási hely: I. Csepeli Királyság
HozzászólásHozzászólás témája: Re: MilSim játék ötletek
HozzászólásElküldve: szomb. júl. 03, 2010 8:20 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
khmkhm...nem olyan sok csak egy katonai tartálykocsi elég lesz a bandának :D
_________________
http://www.milgraphics.hu - minden ami grafika

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Fórumtag

Csatlakozott: kedd jún. 30, 2009 1:46 pm
Hozzászólások: 643
Tartózkodási hely: Budapest
HozzászólásHozzászólás témája: Re: MilSim játék ötletek
HozzászólásElküldve: szomb. júl. 03, 2010 6:52 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Redbo,

egy-két láda kevés lesz, csak Lac_us napi energia-ital fogyasztásának biztosítása több helyet foglal ;)
_________________
Kép

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: kedd aug. 01, 2006 7:14 pm
Hozzászólások: 838
Tartózkodási hely: Műhely, ellenséges hátország vagy titkos.
HozzászólásHozzászólás témája: Re: MilSim játék ötletek
HozzászólásElküldve: szomb. júl. 03, 2010 4:28 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Radírpók!

Pontosan, ezért is szervezem meg az utánpótlásotokat, a kajátokat és egyébb személyes cuccaitokat egy-két ládában viszik majd utánatok. :))
_________________
...Könnyű,nyári fű.Harcosok nagy álmai így végzik csupán.
Kép
Kép

Vissza a tetejére
  Profil  
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 221 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Az oldal üzemeltetője az itt szervezett játékokért nem vállal felelősséget!
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség