SoftAir.hu
Airsoft fórum
KERESÉS
Vezérlőpult
Konverter
Cikkek

Taglista
Csoportok
GyIK
MASZ 2015
Fórumszabályok
Webmail
JÁTÉK NAPTÁR
Pontos idő: pén. okt. 19, 2018 2:33 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 221 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Következő
Szerző PM
Fórumtag

Csatlakozott: hétf. márc. 02, 2009 4:09 pm
Hozzászólások: 420
Tartózkodási hely: 13
HozzászólásHozzászólás témája: Re: MilSim játék ötletek
HozzászólásElküldve: kedd márc. 09, 2010 10:09 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Már mért ne lehetne marine-nál AK?? Dolog, hogy nincs náluk rendszeresítve, de attol még felkapná ha az élete mulna rajta arról nem is beszélve, hogyha elfogy a lőszer... Lehet nem is véletlenül tanulják meg a kezelését.

Ha olyan lenne egy milsim mint ahogy Te elképzeled akkor mi lenne a külünbség egy sima játékhoz képest?

Vissza a tetejére
  Profil  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: csüt. ápr. 24, 2008 2:19 pm
Hozzászólások: 2830
Tartózkodási hely: Budapest
HozzászólásHozzászólás témája: Re: MilSim játék ötletek
HozzászólásElküldve: kedd márc. 09, 2010 9:24 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Tévedtél! De nem baj, majd beletanulsz. Igenis szétszedi egy sniper 70-80 m-ről egy rajt vagy akár többet is és nem tudni, hogy merre is akarnál locsolgatni amikor nem látod? Megasztán nehéz a locsolgatás ha a táraidban összesen van annyi BB, mint máshol egy hicap-ben.
_________________
Kép
Kép

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Fórumtag

Csatlakozott: szomb. aug. 23, 2008 10:48 am
Hozzászólások: 252
Tartózkodási hely: Budapest
HozzászólásHozzászólás témája: Re: MilSim játék ötletek
HozzászólásElküldve: kedd márc. 09, 2010 9:13 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Sziasztok!
Bocs hogy belepofázok én mint egy tök noob de szerintem addig teljesen értelmetlen a Tere által említett felderítés mint olyan, amíg nincs az airsoftoknak (nem is lesz) akkora lőtávja hogy ezt fontossá tegye.Ugye nem igazán akaszthatja meg a századot egyetlen sniper 1000 m-ről (pl. vietnam), mert itt úgy kilocsolják 50 m-ről Aeggel mint a sz*r.
Tehát én úgy vélem hogy az összes airsoftos játékmódból (milsim is) ki kéne venni az ilyen feladatokat mint felderítés hadtáp stb. Ha csak azért játszátok mert valóságban is úgy csinálják az már más kérdés de itt szerintem fölösleges.

OK értem hogy ha van a "lagymatag" game akkor kéne hogy legyen vmi komolyabb is de szerintem nincs értelme külön ilyenekkel terhelni a játékosokat.( szegények nem mintha haragudnának érte:D) És a Milsim különlegessége pedig lehetne mondjuk a teljes Dresscod + full katonai megjelenés.Értem ezalatt hogy U.S Marines nem használ AK-t, terkáknál meg nincs P90; gondolom mindenki érti.

Ez a meglátásom, javítsatok ki ha tévedtem.

Üdv!
_________________
Primary: CA M4A1; Side Arm: TM M9

Vissza a tetejére
  Profil  
HozzászólásHozzászólás témája: Re: MilSim játék ötletek
HozzászólásElküldve: hétf. márc. 08, 2010 9:52 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Tere azért jó helyen kapisgál, de valóban nem volt kint milsimeken, kivéve a járőrversenyt, ami azért megint más volt, mint a többi. Azt is hozzátenném, hogy kevesen jönnek itt az övénél "katonább" családból, így talán vmi rálátása van a témára. Olyan, amit itt keveseknek, ezt azért fogadjátok el. Már a Milsim "mil" részére. Persze, amit mi csinálgatunk, az inkább játék és kb. 1-5-...?% a "mil". De hát mi játszunk :)

Vissza a tetejére
   
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: vas. márc. 09, 2008 1:30 pm
Hozzászólások: 155
Tartózkodási hely: Budapest, VIII.ker.
HozzászólásHozzászólás témája: Re: MilSim játék ötletek
HozzászólásElküldve: hétf. márc. 08, 2010 8:43 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Redbo04 írta:
Lehet, hogy így kellene csinálni?


Na. Te fogtad.

__

Nem vicc, direkt vitaindítónak szántam a hozzászólást.
Hogy nem soroltam fel az összes fegyvernemet, alakulatot... stb.? Há' bocs.
A szívatás kiképzéskor van, nem éles helyzetben! Na jó, néha előfordul kivétel, de annak oka kell, hogy legyen.
Dawe megyek majd, megyek, de mostanában igen kevés időm van játékra. :(
_________________
Kép

Vissza a tetejére
  Profil  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: vas. nov. 09, 2008 7:48 pm
Hozzászólások: 1141
Tartózkodási hely: Bp
HozzászólásHozzászólás témája: Re: MilSim játék ötletek
HozzászólásElküldve: vas. márc. 07, 2010 9:08 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
A "játék" elnevezésbe ugye minden belefér. :wink:

A mostani játékok folyamata, szerepei, stb tapasztalati módon alakultak ki. A szervezők sokkal mélyebb szinten foglalkoznak a játékok kiértékelésével, az alkalmazható elemekkel, mint az itt, vagy máshol látszik.

A játékoknak célja, hogy élményeket adjanak, olyanokat, amiért minden alkalommal érdemes újra elmenni. Nem hiszem, hogy az lenne a cél, amiről te teszel említést. A fegyverek mássága miatt ugye ez már alapvetően lehetetlen lenne.
_________________
Nem az a fontos kinek van igaza, hanem hogy mi az igazság.
Az olcsó ár fölött érzett röpke öröm hamar elszáll, de a silány munka eredménye sokáig kísért.
Kép

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: kedd aug. 01, 2006 7:14 pm
Hozzászólások: 825
Tartózkodási hely: Műhely, ellenséges hátország vagy titkos.
HozzászólásHozzászólás témája: Re: MilSim játék ötletek
HozzászólásElküldve: vas. márc. 07, 2010 7:36 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Majd ha a milsim játékokon csak olyan emberkék jelennek meg, akik szó és kérdés nélkül végrehajtják a parancsot, (ha tudják) tudnak kommunikálni és tájékozódni, tűrik ha esik, ha fúj, ha hideg van, ha meleg és nem mennek haza azért mert elázott a ruhájuk és nem hoztak tartalékot, nem mennek haza ha mert lemerült a fegyverük, van tartalék akksijuk a rádióhoz........................................................................................................................................................
Írhatnám még a többit de nincsen értelme.
A játék nagyrészt a játékosokon múlik, a játékszervezők megteremtik a körülményeket, figyelembe vesznek ezer féle dolgot, de a játékosok mindeggyikével nem számolhatnak, mindenkinek magának kell felnőnie a játékhoz és a feladathoz.
Ha mindenki csak magába nézne és magával vetne számot, majd csak egy kicsit komolyabban venné a játékot, tanulna egy kis fegyelmet, akkor már jó úton lennénk.
Valóban, a milsim-hez nem kell verejtékben fürödni és óriási hátizsákkal kilómétereket gyalogolni, a valóságban is vannak "regular" alakulatok, akiknek a puskájukat is éppen elég cipelni, nekik teljesen más feladataik vannak, ők adják az őrséget, ők vannak az áteresztő pontokon, forgalmat is írányítanak, stb, nekik jutnak az unalmasabbnál unalmasabb feladatok de nekik ez a dolguk és kuss van nekik.
Én személyszerint elolvasom a játékkiírást és értelmezem, majd eldöntöm, hogy megfelelek-e a kiírásnak felszerelésben és kondiban, aztán jelentkezek csak, a nekem tetsző oldalra, ha specforce tetszik, oda megyek és csinálom amit mondanak.
Ha nem akarok sárban kúszni, kilómétereket gyalogolni, stb, akkor jelentkezek regularnak és megyek őrködni, tábortüzezni, stb.
Lehet, hogy így kellene csinálni?
_________________
...Könnyű,nyári fű.Harcosok nagy álmai így végzik csupán.
Kép
Kép

Vissza a tetejére
  Profil  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: szer. máj. 25, 2005 9:03 am
Hozzászólások: 2117
Tartózkodási hely: Peloponészosz
HozzászólásHozzászólás témája: Re: MilSim játék ötletek
HozzászólásElküldve: vas. márc. 07, 2010 7:17 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
@tere: szívesen látlak a kövi játékunkon. nézd meg élőben, hogy mennyire nem látod jól.
_________________
Proud member of Red Legion.
"My ops are blacker than yours."
"- And what about your M4? - Dude, it's fucking propane nightmare. I love it. It's a lovely piece of shit."

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: csüt. nov. 13, 2008 6:20 pm
Hozzászólások: 314
Tartózkodási hely: Mosonmagyaróvár
HozzászólásHozzászólás témája: Re: MilSim játék ötletek
HozzászólásElküldve: vas. márc. 07, 2010 4:46 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Idézet:
Aztán senki ne sértődjön meg, ha ~2 nap alatt nem lőhetett.


Nemtudom, én eddig kevés milsim jellegű játékon voltam, de nagyon tetszik, és cseppet sem voltam csalódott a 3napos modern warfare után amikor megállapítottam hogy 30BB-t lőttem el, sőt büszke voltam hogy ebből két találatot is elértem egy pontatlannak mondható fegyverrel...
_________________
Kép

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Military Police
Avatar

Csatlakozott: hétf. jan. 15, 2007 9:28 am
Hozzászólások: 1262
Tartózkodási hely: itt, ott, amott
HozzászólásHozzászólás témája: Re: MilSim játék ötletek
HozzászólásElküldve: vas. márc. 07, 2010 3:18 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Ez vicc? NEm akarlak megbántani mert bár találkoztunk már egyszer kétszer és kedvellek, de nem vagy tisztában a dolgokkal.

A fő feladatok a felderítés, hadtáp,stb? Ez megvan szinte minden milsimen.

A szívatás játékszervezői szempont? Hát nem hinném, főleg úgy hogy ez minden seregben meg van. (gondolom voltál katona, akkor tudod)

Terepasztalos sakkozás?
Akkor milyen más módon lehet megoldani a különösen sem egyszerű csapatok irányítását?
MIvel nem vagyunk ellátva GPS és "műhód" vevő készülékekkel mint a nagyok. ezért csak így tudjuk irányítani a csapatokat, ha mindenki drótol és a parancsnom meg sakkozik a terepasztalon hogy ki merre járhat. Ezt máshogy nem lehet, pont ezért csinálták így a világháborúban is.
Az airsofotosok azon része aki milsimezik és rendszeresen, azok tudnak már olyan szinten tájékozódni és kommunikálni, hogy működhessen. ez a rendszer nélkül áttekinthetetlen káosz lenne (mint ahogy néha van is).
Most te egy olyan működő rendszert szeretnél megváltoztatni ami addig bevált, és a szervezők és játékosok folyamatosan munkálkodnak hogy egyre jobb és színvonalasabb legyen.
A másik dolog meg az hogy addig még azt nem tudjuk elérni hogy az emberek ne menjenek haza egy - egy játékról, és komolyan vegyék a szerepüket addig ez van.
_________________
Rjavi ris 6-7, Borderwar.II

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: vas. márc. 09, 2008 1:30 pm
Hozzászólások: 155
Tartózkodási hely: Budapest, VIII.ker.
HozzászólásHozzászólás témája: Re: MilSim játék ötletek
HozzászólásElküldve: vas. márc. 07, 2010 12:50 am
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Előre elnézést kell kérnem a fanatikusoktól. Ez a hozzászólás nem arról szól, hogy egy ilyen játékot hogyan kéne szervezni, hanem, hogy miként nem. Nem igazán hiszem azt, hogy a MILSIM lényege elsősorban a sok kilométeres, nagy szintkülönbségű túra kellene, hogy legyen. Hol gyalogol már mondjuk egy szakasz 2 nap alatt 70km-t teljes önellátó rendszerben, hegyvidéken úgy, hogy közben bárhol megtámadhatják őket? Ez vicc. Rendben van a "teljes menetfelszerelés", a nomád körülmények, de gondoljunk bele, hogy egy normális háborús helyzetben is van felderítés, szállítás, hadtáp, egyéb logisztika. Nem kivétel nélkül minden művelet a "boldogulj, ahogy tudsz" elven zajlik. A katona is ember, vannak szükségletei, amivel számolni kell. Elhiszem, hogy játékszervezői szempontból élvezetes a "szivatás", de nem ez kéne, hogy egy viszonylag komoly feladat esetén is a fő cél legyen! Vagy akkor legyen "soknapos-különlegesegységes-túlélős-realitys" tudomisén. A terepasztalos sakkozás pedig eléggé világháborús projekt gyanús, csip-csup 1-2 napon nem kéne erőltetni. Persze, az adott csapat/raj parancsnoka tudja már, hogy ki mit csinál és hol, de a filmekben látott klasszikus sakkozás elég erős túlzás lenne. Inkább normális feladatokat kellene leosztani, airsofthoz is megfelelő léptékű helyszíneken! Ez nem célzás a játék tápos kommandózásra való degradálására, csak a valósághoz történő közelítés tekintetében az állatorvosi ló másik oldala.
Egy ilyen játékon sokat jelent a kiszámíthatóság. A megszokott 2 nap alatt egyszerűen lehetetlen olyan tematikát kidolgozni, ami végrehajtható is és kiszámíthatatlan. Vagy hosszabb játék kell (hahaha), vagy kicsit egyszerűbb feladatok, melyek keresztezik egymást. Igen, kellenek elterelők, áldozatok, passzív egységek... blabla. Aztán senki ne sértődjön meg, ha ~2 nap alatt nem lőhetett.
Általában lehetetlen megszervezni azt, hogy békeidőben a fél országon biztonsággal átvonuljon néhány fegyveresnek látszó raj. Nyilván senkinek sem hiányzik a hatóság előtti magyarázkodás! Én ezt sem erőltetném. Itt a valóság és a játék határait kellene leginkább ügyesen megcélozni, figyelembe véve a résztvevők civil létét, vegyítve annak a néhány "szakembernek" az alsó tűréshatárával, aki hajlandó jelentkezni egy ilyen játékra.
_________________
Kép

Vissza a tetejére
  Profil  
játékszervező
Avatar

Csatlakozott: szomb. feb. 28, 2004 5:52 am
Hozzászólások: 2897
Tartózkodási hely: Diósd
HozzászólásHozzászólás témája: Re: MilSim játék ötletek
HozzászólásElküldve: pén. márc. 05, 2010 6:17 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Haliho!

Az Archívum teli van hasonló, már lejátszott játékokkal :D Rossz helyre jártál eddig :))
_________________
Kép

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Admin
Avatar

Csatlakozott: hétf. máj. 08, 2006 5:34 pm
Hozzászólások: 7046
Tartózkodási hely: Miskolc
HozzászólásHozzászólás témája: Re: MilSim játék ötletek
HozzászólásElküldve: pén. márc. 05, 2010 2:45 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Minden normális játék ilyen, évek óta működő megoldásokat vázoltál :wink:

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: csüt. okt. 15, 2009 8:44 am
Hozzászólások: 772
Tartózkodási hely: Budapest
HozzászólásHozzászólás témája: Re: MilSim játék ötletek
HozzászólásElküldve: pén. márc. 05, 2010 2:38 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Sziasztok,

Abszolút új vagyok a témában(eddig csak locsolós helyeken voltam), ezért azt szeretném megkérdezni, hogy ilyen játékot játszott/szervezett-e már valaki.

Ahogyan én képzelem:
- 2 oldal, mindkét oldalon van egy tábornok terepasztallal, rádiós összeköttetéssel(és 4-10 raj terepmérettől függően).
- A rajok szintén rádióval kommunikálnak, így a tábornok "sakkozhat velük"(rajonként legalább 1 embernél legyen térkép, és ismerjék is a terepet).
- Különböző feladatok megoldhatók(mentéstől az utánpótlás keresésig bármi belefér).

A tábornok tudathatja a csapatokkal, hogy hova állhatnak vissza, hogy melyik csapat hova menjen, stb. Végcél lehet mondjuk az ellenséges tábornok elfogása vagy likvidálása. Az ellenőrző feladatot a rajparancsnokoknak kellene ellátniuk.
Mindazonáltal ez egy főleg harci jellegű szimuláció lenne(és nem fegyverrel gulyásevő :) ).
Valaki érez indíttatást ilyen jellegű játékra? Építő jellegű kritikát is szívesen venném.
_________________
Those who fear the darkness have never seen what the light can do.

Vissza a tetejére
  Profil  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: hétf. dec. 18, 2006 2:34 pm
Hozzászólások: 4111
Tartózkodási hely: Eger
HozzászólásHozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. feb. 18, 2009 4:45 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
kvitya írta:
Mert ti el vagytok maradozva........ XXI.század van, vagy mi.....

Predator fel, online légi-video, csapatok odatesz terepjáróval/helikopterrel, ellen megb@sz, jó fiúk kivon járgánnyal, óra múlva mindenki boldogan eszi a konzerv sajtburgert........



Predator fel, online légi-video, pirosgomb megnyom, rakéták el és mehet tovább a póker party :D

szal javaslom bárki is szervezi a köv MILSIM játékot, ne cél megsemmisítés legyen hanem foglyot kelljen ejteni :D

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Admin
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 30, 2004 4:37 pm
Hozzászólások: 3823
Tartózkodási hely: budai elit... :))))))
HozzászólásHozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. feb. 18, 2009 4:13 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Mert ti el vagytok maradozva........ XXI.század van, vagy mi.....

Predator fel, online légi-video, csapatok odatesz terepjáróval/helikopterrel, ellen megb@sz, jó fiúk kivon járgánnyal, óra múlva mindenki boldogan eszi a konzerv sajtburgert........
_________________
“There is no hunting like the hunting of man, and those who have hunted armed men long enough and liked it, never care for anything else thereafter."
Skorpió Airsoft Csapat / Scorpions Airsoft Team - since 2004.

Vissza a tetejére
  Profil  
HozzászólásHozzászólás témája: Re: milsim suck
HozzászólásElküldve: szer. feb. 18, 2009 12:06 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
horvathbarnabas írta:
A milsim akkor igazán élvezhető ha létezik egy elvégzendő feladat, a parancsnok megtervezi az akciót, kivitelezhetően; viszont egy előre nem látható esemény vagy egyéb történés miatt megbonyolódnak a dolgok. Ettől lesz életszerű a játék. Az a szívás, ha megtervezed hogyan hajtjátok végre a feladatot, és akció közben pl. nem várt túlerő, vagy ellenséges előőrs megzavar és hirtelen kell a káoszból rendszert kovácsolni.


Mellette aludtál előző este 2-3 órát - azt is két részletben mert egész éjjel zaklattak az ellenséges járőrök - nem ittál rendes kávét csak valami instant löttyöt, enni is csak valami kutyafuttában elmajszolt cirbolyát* tudtál. Szakad rólad a víz mert 38 fok van (opcionálisan -12, és vacogsz), nem visz el a rádiód a HQ-ig, ezért önállóan kell kifundálnod valamit, az RP egy büdös nagy domb tetején van, amit útálsz megmászni. Nincs egy rohadt ösvény amin haladni tudnál, helyette böszme nagy susnyákokon kell átverekedned magad. Bűzlesz mint a vasuti klozet, és a tűzpárod sem rózsa illatú de még is szagolnod kell. Az álcafesték belefolyik a szádba, ezért mindennek zsírkréta íze van, nem gyújthatsz rá mert kiszúrnak és kicakkozzák a füled, és a minimal térkép alapján csak kb.-ra tudod merre jársz. Erősítés, lósz@rt! Éppen most rúgják őket se@@be valahol messze-messze tőled, és persze pont ilyenkor futsz bele a legdúrvább kontaktba.
Én valahogy így képzelem a fasza MILSIM játékot! :)) :))

Vissza a tetejére
   
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: hétf. nov. 26, 2007 7:14 pm
Hozzászólások: 231
Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely Tel.:70/344-4114
HozzászólásHozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. feb. 18, 2009 8:00 am
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Ezzel mind egyet is értek és Én is így gondolom.A problémát a MilSim-nél az okozhatja,ha a kellő információ nincs meg ahhoz,hogy egyáltalán teljesíteni tudják a küldetést.Mert bármilyen katonai bevetés is legyen a valóságban,mindig van előtte információ átadás az alapvető tudnivalókról.Területen az ellenség elhelyezkedése,lehetséges létszáma,küldetés útvonala,részletes térkép a területről,kimenekítési terv stb.Természetesen ezután jön,hogy improvizálni kell esetleg a csapatoknak és el kell térni az eredeti tervtől.De az alapvető pontos információ hiányában,a valóságban is sok akció kudarcot vallót.Ezért fektetnek hangsúlyt a hírszerzésre,jelen esetben nálunk a szervező a hírszerző aki a pontos információkat át tudja adni.Játékszervezéseimben mindig nagy hangsúlyt fektetek az információ átadásnak,mivel anélkül ahogy említettem káosz lenne.Például,ha csak kidobnak a dzsungelben hiányos és nem pontos információval(ez a szívás)akkor az már nem MilSim,hanem Survival kategória.Amit persze,szintén szeretek,de ez már egy másik topic téma lehetne. :twisted:
_________________
Az ember szava nem szél, ami jön és elmegy.
Amit az ember mond, az úgy is kell legyen.
Nem csuda ez, hanem becsület.
(Wass Albert)

Vissza a tetejére
  Profil  
HozzászólásHozzászólás témája: milsim suck
HozzászólásElküldve: szer. feb. 18, 2009 7:36 am
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
A milsim akkor igazán élvezhető ha létezik egy elvégzendő feladat, a parancsnok megtervezi az akciót, kivitelezhetően; viszont egy előre nem látható esemény vagy egyéb történés miatt megbonyolódnak a dolgok. Ettől lesz életszerű a játék. Az a szívás, ha megtervezed hogyan hajtjátok végre a feladatot, és akció közben pl. nem várt túlerő, vagy ellenséges előőrs megzavar és hirtelen kell a káoszból rendszert kovácsolni. Harc közben gyorsan újra rendezni a csapatot és új tervet készíteni, ez tuti felrázza a játékot.
A játék minőségi lefolyását nem csak a szervező, hanem a játékosok is befolyásolják. Megszervezel egy játékot, és a résztvevők néhány feladatot nem akarnak elvégezni, mert nehéz, vagy mert kieshetnek, ez igen csak kedvét szegi az embernek.

Vissza a tetejére
   
Fórumtag

Csatlakozott: vas. jan. 27, 2008 1:56 pm
Hozzászólások: 243
Tartózkodási hely: Balatonalmádi
HozzászólásHozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd feb. 17, 2009 11:32 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
K.E.S. írta:
Hát ez a szívatás nekem nem egyértelmű teljesen, hogy mire is gondoltál.
MilSim-en nem azért veszek részt, hogy szívassanak.
Azért megyek el, hogy bizonyítsak magamnak.
MilSim beállítottságú játékosok,szeretik a kihívásokat és a kemény embert próbáló helyzeteket.Én is közéjük tartozom.De a feladat legyen rendszerezett és kivitelezhető.Mert különben csak káosz lesz a vége.


Gondolom a "HCMilsim" emberkék nem úgy képzelik el a szívást, hogy valaki "szivatja" őket, teszem azt idióta parancsnoklással. :)
Hanem maga a helyzet szívás és maga a természet adja a kihívást.
Ilyen például a nehéz terepen haladás, hosszú táv megtétele nehéz málhával, pszichológiai nyomás az esetleges túlerő és egyebek miatt.
_________________
Kép Kép
Hk416 . Glock18c

Vissza a tetejére
  Profil  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: szer. máj. 25, 2005 9:03 am
Hozzászólások: 2117
Tartózkodási hely: Peloponészosz
HozzászólásHozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd feb. 17, 2009 10:53 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
K.E.S. írta:
Hát ez a szívatás nekem nem egyértelmű teljesen, hogy mire is gondoltál.
MilSim-en nem azért veszek részt, hogy szívassanak.
Azért megyek el, hogy bizonyítsak magamnak.
MilSim beállítottságú játékosok,szeretik a kihívásokat és a kemény embert próbáló helyzeteket.Én is közéjük tartozom.De a feladat legyen rendszerezett és kivitelezhető.Mert különben csak káosz lesz a vége.


Nálunk ez szívás/szopás dolog, inkább azt jelenti, hogy olyan kihívást kell adni az júzernek ami sokkal inkább megterheli, megmozgatja, gondolkodtatja, mint bármi azelött airsoft témában...
Amúgy meg " Pain is my best friend, welcome to the suck..." Az egyik kedvenc könyvemből van. :)
_________________
Proud member of Red Legion.
"My ops are blacker than yours."
"- And what about your M4? - Dude, it's fucking propane nightmare. I love it. It's a lovely piece of shit."

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Admin
Avatar

Csatlakozott: hétf. máj. 08, 2006 5:34 pm
Hozzászólások: 7046
Tartózkodási hely: Miskolc
HozzászólásHozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd feb. 17, 2009 10:50 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Egy játékot szerintem nagyrészt a játékosok tesznek jóvá, vagy gagyivá és csak kissebb százalékban a szervező.

DE nyilvánvalóan az sem megoldás, hogy lezsírozza a szervezőkollega a területet, elhív 80-100 jófej pléjert osz' hadmenjen alapon összeereszti őket...

Amúgy meg káoszból kijut a trúlájfban is bőven :wink:
(de tény, hogy nem szeressük)

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: hétf. nov. 26, 2007 7:14 pm
Hozzászólások: 231
Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely Tel.:70/344-4114
HozzászólásHozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd feb. 17, 2009 10:45 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
B@zs@ írta:
Az a jó a milsim fan bagázsban, hogy azt élvezik a szívnak, szal nem kell fullra scriptelni a játékot, had alakítsa az saját magát!

Hát ez a szívatás nekem nem egyértelmű teljesen,hogy mire is gondoltál.
MilSim-en nem azért veszek részt,hogy szívassanak.
Azért megyek el,hogy bizonyítsak magamnak.
MilSim beállítottságú játékosok,szeretik a kihívásokat és a kemény embert próbáló helyzeteket.Én is közéjük tartozom.De a feladat legyen rendszerezett és kivitelezhető.Mert különben csak káosz lesz a vége.
_________________
Az ember szava nem szél, ami jön és elmegy.
Amit az ember mond, az úgy is kell legyen.
Nem csuda ez, hanem becsület.
(Wass Albert)

Vissza a tetejére
  Profil  
Fórumtag

Csatlakozott: kedd ápr. 26, 2005 7:31 pm
Hozzászólások: 1366
Tartózkodási hely: Bp. III.
HozzászólásHozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd feb. 10, 2009 7:12 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Én személy szerint nagyonis örülök, és hajrá!
Bármilyen segítség, szervezői támogatás kell, pm rám nyugodtan. Ha időm engedi szívesen segítek, ha szükségét érzed.

Remélem lesznek majd jó nagy és hosszú, meg szopatós milsimes játékok, és végre mi is játszhatunk. :D

Asszem ezt dév nevében is mondhatom, szal szarni a fikázásra és a nem építő jellegű, céltalan negatívkodásra, csak csináld!


Szerintem:

A felsorolt feladatok jók. Ezek kb az alapok, de egy ilyen rövid játékon elég egyetlen egyet megcsináltatni a néppel.
Térképnehézségről annyit, hogy örüljenek, h kaptak térképet. Örüljenek mégjobban, hogy nem hazudott a térkép. :D
Az a jó a milsim fan bagázsban, hogy azt élvezik a szívnak, szal nem kell fullra scriptelni a játékot, had alakítsa az saját magát!
Scriptelés (a boritékozás): eddig nekünk akkor vált be igazán, ha hosszab játék volt, és nem akartunk szervező oldalparancsnokot, hanem váltogatták egymást, és akkor óráról-órára bontogatták a borítékokat, amúgy szvsz felesleges.

Próbáljátok ki, mondjuk a bombás feladatot, egy rohadt nagy pályán azzal a 14 emberrel, mondjuk van 8 órájuk rá, és előre közölni mindenkivel, hogy az az optimál, ha észre sem veszi az őrség, csak egyszercsak füstöl az épület, a behatolók meg ott vigyorognak már a parkolóban. És mindenki így álljon a játékhoz, h nem biztos, h lesz kontakt. Hidd el, élvezni fogják.

Ha csak 4 órát akarsz játszatni, akkor érdemes lenne egyszer kipróbálni végkiállósan. Szvsz jobban odafigyelnénak az emberek. ;)
_________________
B@zs@ - Csak a Puffin adhat erőt, és mindent lebíró akaratot!
KépKépKép

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
HozzászólásHozzászólás témája: 4 óra
HozzászólásElküldve: kedd feb. 10, 2009 5:00 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Igazad van, de mivel ez volt az első próbálkozásunk a milsim-mel csak kevés embert hívtunk meg, olyanokat, akikről tudtuk, hogy nem fogják fikázni a dolgot, ha rosszul sül el, nem tudtam előre, hogy milyen sikert arat a szervezésem. Összesen 14 ember volt kint. Azért is léptem be ebbe a fórumba, mert mindig jól jönnek a tanácsok és ötletek. A következő alkalomra több ember jön (ha nem sértődtek meg, hogy kimaradtak a próbából), és kicsit jobb szervezéssel tuti lesz! :)

Vissza a tetejére
   
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 28, 2007 2:36 pm
Hozzászólások: 4263
Tartózkodási hely: Pécs
HozzászólásHozzászólás témája: Re: MilSim
HozzászólásElküldve: hétf. feb. 09, 2009 11:50 am
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
horvathbarnabas írta:
A játék kb. 4 órán át tartott.

Nem kevés egy kicsit? :shock:
Egy normális zászlószerzős is tovább tart... :roll:
Ennyi feladatot megcsinálni 4 óra alatt...(hát már előre is bocs) de nekem olyan BF2 rohangálós stílusnak tűnik, az pedig nem milsim közelről sem. :roll:
De hát valahol el kell kezdeni...anno mi is így léptünk a milsim útjára.
Ha még ezek mellett mid-low-cap tárai vannak mindenkinek, akkor az némi plusz.
Ezt próbáljátok ki mondjuk egy BB-limit-2 életes medic-4x hosszabb játékidő kombóval. Esetleg próbáljatok úgy feladatot végrehajtani, hogy nem lőtök...az igazi feelinget fog adni.

Bár biztosan fanatikus vagyok ha így gondolom, de akkor milyen kategória lehet a Szopoda Zrt.? :twisted:

Üdv!
I.
_________________
Sz.A. kabai lakos írta:
"...egy drágább mi' ami rajtam található háromszáz fölött, majdnem félmilliós egy komolyabb ruházat..."
Kép
Kép Elérhetőségeim (link)

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Admin
Avatar

Csatlakozott: vas. márc. 06, 2005 8:37 am
Hozzászólások: 7595
Tartózkodási hely: adott parancs szerint
HozzászólásHozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. feb. 09, 2009 9:42 am
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Hajrá, így tovább !

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
HozzászólásHozzászólás témája: MilSim
HozzászólásElküldve: hétf. feb. 09, 2009 9:37 am
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Üdv mindenkinek!
A Hobby-Soldiers Airsoft csapat "játékszervezője" vagyok, Kiskunhalas környékén játszunk és szerveződünk.
A hétvégén megszerveztem az első milsim játékunkat, ezelőtt nem volt összetett a játék. Mindkét csapat kapott egy térképet és egy lezárt borítékban a feladatokat, a térkép olvasási nehézségek ellenére nagyon jól sikerült a játék. A feladatok: muníció szállítmány elfogása, lőállás védelem, vip kísérés, épület felrobbantása, ellenfél táborának felderítése, elfoglalása. A játék kb. 4 órán át tartott. Azt hiszem, nem kell babkonzervet enni a sátor előtt fegyverrel a kézben, ahhoz hogy militari szimuláció legyen, de azért persze az sem rossz!

Vissza a tetejére
   
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: szomb. jan. 19, 2008 3:46 pm
Hozzászólások: 699
Tartózkodási hely: Hát itt
HozzászólásHozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. dec. 18, 2008 4:25 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
püspök írta:
huhúú.. itt vagyok.. érdekelt volna.. legközelebb tessék szólni kérem alássan..

Vagy olvassuk részletesen a játékszervezéseket.Mint láttam Te is hirdetsz játékot a DARAF fórumon.Kicsit körbenéztél volna időben megtaláltad volna a kiirást. :P
http://dkmairsoft.ownbb.com/viewtopic.php?f=7&t=143
_________________
Az ember az egyetlen fegyver ami vérzik
Kép
Tedd azt amit mondasz és mondd azt amit teszel
MONGOOSE TEAM

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: kedd aug. 01, 2006 7:14 pm
Hozzászólások: 825
Tartózkodási hely: Műhely, ellenséges hátország vagy titkos.
HozzászólásHozzászólás témája: f
HozzászólásElküldve: csüt. dec. 18, 2008 8:48 am
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Az itt leírtak, külön-külön már mind meglettek valósítva, amit Én még mindig hiányolok, az a "fegyelem".
Volt, hogy játékközben szólt egy raj, hogy Ők estére hazamennek, és a mi lesz az éjszakai őrséggel kérdésre az volt a válasz, hogy ez kétnapos?
Ilyen és hasonló problémákat sokkal nehezebb kezelni a játékszervezés során mint azt, hogy a szervező játszik-e vagy sem.
_________________
...Könnyű,nyári fű.Harcosok nagy álmai így végzik csupán.
Kép
Kép

Vissza a tetejére
  Profil  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: hétf. feb. 04, 2008 1:50 am
Hozzászólások: 310
Tartózkodási hely: Kiskőrös
HozzászólásHozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd dec. 16, 2008 4:24 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
JoshuaForest írta:
A hétvégén megszerveztem a második MilSim-es játékunkat a Délalföldön.
Két parkoló volt ,két ponton a gyülekező,a csapatok nemtudták az ellenfélnél hányan nemjöttek el,nemvolt karszallag,nemvolt közös eligazítás csak megkapták minden órára borítékolva a feladatokat.
A játékot végigvittük problémamentessen,az összes feladat meglett oldva,
38 fő játszott kb 1 nKm területen,8 orán át.
Ezekután ugynézem van remény a MilSim-re a Délalföldön is!


huhúú.. itt vok.. érdekelt volna.. legközelebb tessék szólni kérem alássan.. :P
_________________
*Ezékiel 21 31*

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Tiszteletbeli Játékszervező
Avatar

Csatlakozott: csüt. feb. 14, 2008 4:26 pm
Hozzászólások: 903
Tartózkodási hely: milsimen vok épp
HozzászólásHozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd dec. 16, 2008 10:22 am
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
A hétvégén megszerveztem a második MilSim-es játékunkat a Délalföldön.
Két parkoló volt ,két ponton a gyülekező,a csapatok nemtudták az ellenfélnél hányan nemjöttek el,nemvolt karszallag,nemvolt közös eligazítás csak megkapták minden órára borítékolva a feladatokat.
A játékot végigvittük problémamentessen,az összes feladat meglett oldva,
38 fő játszott kb 1 nKm területen,8 orán át.
Ezekután ugynézem van remény a MilSim-re a Délalföldön is!

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: hétf. dec. 18, 2006 2:34 pm
Hozzászólások: 4111
Tartózkodási hely: Eger
HozzászólásHozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd okt. 14, 2008 6:30 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
rajokat rotáltatni kell és akkor nincs ebből gond.

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: hétf. jan. 03, 2005 9:00 pm
Hozzászólások: 4172
HozzászólásHozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd okt. 14, 2008 6:24 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Punker írta:
mikor idő van rá vagy már nem bírja



Nem-nem.
Kizárólag ha idő van rá , vagyis olyan feladatot lát el , QRF-pihenés.
_________________
Kép
Kép
Once a sanitary pad ALWAYS(tm) a sanitary pad marine

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: hétf. dec. 18, 2006 2:34 pm
Hozzászólások: 4111
Tartózkodási hely: Eger
HozzászólásHozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd okt. 14, 2008 6:21 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
75RANGER75 írta:
A kajáltatást pedig mindenki maga oldaná meg.


jaja legjobb ha minden raj külön, mikor idő van rá vagy már nem bírja tart kis kaja szünetet. így szakad meg legkevésbé a játék egészének a ritmusa + 1 raj könnyeben kel újra fel mintha 2 ült volna le.

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 221 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Az oldal üzemeltetője az itt szervezett játékokért nem vállal felelősséget!
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség