SoftAir.hu
Airsoft fórum
KERESÉS
Vezérlőpult
Konverter
Cikkek

Taglista
Csoportok
GyIK
MASZ 2015
Fórumszabályok
Webmail
JÁTÉK NAPTÁR
Pontos idő: hétf. dec. 10, 2018 8:44 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 196 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5, 6  Következő
Szerző PM
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 03, 2004 11:21 am
Hozzászólások: 6034
Tartózkodási hely: Ott, ahol a legkevésbé számítanál rám...
HozzászólásHozzászólás témája: Re: LARP-ZONE -> élő szerepjáték elemek az airsoftban
HozzászólásElküldve: pén. márc. 28, 2014 10:15 am
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Ez egy zseniális ötlet!

Lehet, hogy partyra bólét is öntenék bele! =D

Kép
_________________
Kép Falvédőim | Használj maszkot CQBn!

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Fórumtag

Csatlakozott: hétf. jún. 22, 2009 5:51 am
Hozzászólások: 1116
Tartózkodási hely: Makó
HozzászólásHozzászólás témája: Re: LARP-ZONE -> élő szerepjáték elemek az airsoftban
HozzászólásElküldve: szer. feb. 08, 2012 11:11 am
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
http://youtu.be/qZQUVkPl9Zw
_________________
... hibás volt az aláírásod, törlésre került...
http://facebook.com/paracordkarkoto
http://paracordkarkoto.wordpress.com

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
RAINBOWUSER
Avatar

Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 1:20 pm
Hozzászólások: 3380
Tartózkodási hely: Szentmihály
HozzászólásHozzászólás témája: Re: LARP-ZONE -> élő szerepjáték elemek az airsoftban
HozzászólásElküldve: szer. szept. 21, 2011 2:30 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
kicsit komoly :shock:

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 03, 2004 11:21 am
Hozzászólások: 6034
Tartózkodási hely: Ott, ahol a legkevésbé számítanál rám...
HozzászólásHozzászólás témája: Re: LARP-ZONE -> élő szerepjáték elemek az airsoftban
HozzászólásElküldve: szer. szept. 21, 2011 1:52 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Steam punk Larp!
_________________
Kép Falvédőim | Használj maszkot CQBn!

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
játékszervező
Avatar

Csatlakozott: szomb. aug. 11, 2007 7:26 pm
Hozzászólások: 733
Tartózkodási hely: Pétfürdő
HozzászólásHozzászólás témája: Re: LARP-ZONE -> élő szerepjáték elemek az airsoftban
HozzászólásElküldve: szer. jún. 29, 2011 9:08 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Kedves emberek!

A BW SE idei kétnapos játékára nagyon szükségünk lenne min. 2x4 fő, LARP-os vénával megáldott játékosra, akik vietnámi civilként tolnák végig a rendezvényt.

Részletek ITT!

Köszi!

Üdv,
Viktor
_________________
Little Needle; A HiT! Gyülekezetének alapító tagja

Vissza a tetejére
  Profil  
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: pén. dec. 30, 2005 11:55 am
Hozzászólások: 3480
Tartózkodási hely: Hell of War
HozzászólásHozzászólás témája: Re: LARP-ZONE -> élő szerepjáték elemek az airsoftban
HozzászólásElküldve: szomb. okt. 30, 2010 5:32 am
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Justice írta:

az első páncél, amiről a képek vannak, itt van nálam, csak még össze kell raknom... :D
a sisakot már összeraktam, de még lesz rajta meló, előkészítés, festés, antikolás...
_________________
Красная Армия / Portyázók
Kép
Kép

Vissza a tetejére
  Profil  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: hétf. okt. 05, 2009 9:34 am
Hozzászólások: 1238
Tartózkodási hely: Göd-BP
HozzászólásHozzászólás témája: Re: LARP-ZONE -> élő szerepjáték elemek az airsoftban
HozzászólásElküldve: csüt. okt. 28, 2010 8:15 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
hát a papírterminátor az atombeteg, de tényleg....
_________________
Szeretnék végre keményen játszani, és ehez számomra a MILSIM elengedhetetlen. RoyalPredator

Vissza a tetejére
  Profil  
HozzászólásHozzászólás témája: Re: LARP-ZONE -> élő szerepjáték elemek az airsoftban
HozzászólásElküldve: csüt. okt. 28, 2010 8:07 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
hmm

köszi az infókat...
Majd meglátjuk, hogy s mint lesz :wink:

Vissza a tetejére
   
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: vas. nov. 09, 2008 7:48 pm
Hozzászólások: 1141
Tartózkodási hely: Bp
HozzászólásHozzászólás témája: Re: LARP-ZONE -> élő szerepjáték elemek az airsoftban
HozzászólásElküldve: csüt. okt. 28, 2010 7:23 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
http://rohamosztagos.atw.hu/
valamint: 501-es légió. Valamelyik tagjuk csinálja is a ruhákat. Camponában láttam őket. Elég jól néztek ki. Rendszeresen, évek óta járják az országot.
_________________
Nem az a fontos kinek van igaza, hanem hogy mi az igazság.
Az olcsó ár fölött érzett röpke öröm hamar elszáll, de a silány munka eredménye sokáig kísért.
Kép

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: kedd jan. 09, 2007 7:32 am
Hozzászólások: 3438
Tartózkodási hely: Budapest XVII
HozzászólásHozzászólás témája: Re: LARP-ZONE -> élő szerepjáték elemek az airsoftban
HozzászólásElküldve: csüt. okt. 28, 2010 7:16 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Csinálj magadnak 8) :
http://www.tk560.com/stormtrooper.html :D

Vissza a tetejére
  Profil  
HozzászólásHozzászólás témája: Re: LARP-ZONE -> élő szerepjáték elemek az airsoftban
HozzászólásElküldve: csüt. okt. 28, 2010 7:03 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Néztem én egyszer egy ilyen stormtrooper ruhát... angliából lehet rendelni 220e Ft ért. (+ posta,Áfa)

Esetleg nem tud valaki egy helyet ahol lehet bérelni ?
olyan 4-5 db kéne.. :))

Vissza a tetejére
   
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: kedd jún. 16, 2009 3:32 pm
Hozzászólások: 3174
Tartózkodási hely: Zalaegerszeg-Budapest
HozzászólásHozzászólás témája: Re: LARP-ZONE -> élő szerepjáték elemek az airsoftban
HozzászólásElküldve: csüt. okt. 28, 2010 6:11 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Hasonlókat láttam már, valahol linkeltek how-to-t is az elkészístéshez. Úgy néztem nem is lenne túl komplikált beépíteni egy GBt.
_________________
Fallout LARP - Nagyon csúnya vagy szívem... -Akkor jó, az volt a cél.8)
Kép
Galaxy MP5K - 280 FPS; ACM M500 - 275 FPS; WE G18C - 290 FPS
Kép

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: csüt. máj. 25, 2006 9:13 am
Hozzászólások: 5436
Tartózkodási hely: Dunakeszi
HozzászólásHozzászólás témája: Re: LARP-ZONE -> élő szerepjáték elemek az airsoftban
HozzászólásElküldve: csüt. okt. 28, 2010 6:06 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
plasma rifle :shock: :shock:
_________________
Kép
Kép

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: vas. nov. 09, 2008 7:48 pm
Hozzászólások: 1141
Tartózkodási hely: Bp
HozzászólásHozzászólás témája: Re: LARP-ZONE -> élő szerepjáték elemek az airsoftban
HozzászólásElküldve: csüt. okt. 28, 2010 5:35 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Hátha valakinek ismerős. :))
Csak hogy legyen egy minta, ha valaki elvetemülne.
Kép
Ezt már meg is csinálták:
Kép
És figyelmeztetésül a szabadtéri LARP kedvelőinek:
Kép
_________________
Nem az a fontos kinek van igaza, hanem hogy mi az igazság.
Az olcsó ár fölött érzett röpke öröm hamar elszáll, de a silány munka eredménye sokáig kísért.
Kép

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: vas. nov. 09, 2008 7:48 pm
Hozzászólások: 1141
Tartózkodási hely: Bp
HozzászólásHozzászólás témája: Re: LARP-ZONE -> élő szerepjáték elemek az airsoftban
HozzászólásElküldve: szomb. jan. 23, 2010 9:56 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
A tavalyi fallouton a szervezők döntöttek a visszaállásról attól függően, milyen játékost kívánt a játékmenet. Mindháromban részt vettem. féltem a civil szerepkörtől, de végül kiderült, hogy megy a csencselés, a hazudozás, és a lopkodás is. Ja és a bérmunka is. :D
Tulajdonképpen ez a szerepkör volt a legélvezetesebb, legváltozatosabb, legszabadabb.

Mondjuk nem egyszer kellett elolvasni a kiírást, és a játékot is játszottam már addigra.

Az afgán játékon Rétságon, meg ahogy szaladtunk át a piactéren, megdobáltak minket kaviccsal, ami azért adott a feelingnek. Meg előttem 5 méterre késeltek meg 2 bajtársamat, és a kavarodásban nem láttam a merénylőket.
Az ellenőrzőponton a nem együttműködő civileket le kellett lőnünk, miután a kihívó viselkedésükkel, vakmerőségükkel áldozatok keletkeztek sorainkban. Így szépen kialakult egy egyensúly.
_________________
Nem az a fontos kinek van igaza, hanem hogy mi az igazság.
Az olcsó ár fölött érzett röpke öröm hamar elszáll, de a silány munka eredménye sokáig kísért.
Kép

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 03, 2004 11:21 am
Hozzászólások: 6034
Tartózkodási hely: Ott, ahol a legkevésbé számítanál rám...
HozzászólásHozzászólás témája: Re: LARP-ZONE -> élő szerepjáték elemek az airsoftban
HozzászólásElküldve: szomb. jan. 23, 2010 7:07 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Szerintem az volt a legjobb megoldás (bár a többség szinte nem is élt vele, illetve tudott róla), amikor minden civilnek húznia kellett egy kártyát minden éledése után.

Azon rajta volt, hogy éppen agresszív, barátkozó, semleges jellemet kell megjátszania. A játék szervezőtől függ, hogy mennyire tartatja be, illetve milyen arányban hagy a "kalapban" támadó jellemet és barátságosakat.
_________________
Kép Falvédőim | Használj maszkot CQBn!

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: szomb. jan. 06, 2007 1:53 pm
Hozzászólások: 1475
Tartózkodási hely: Budapest
HozzászólásHozzászólás témája: Re: LARP-ZONE -> élő szerepjáték elemek az airsoftban
HozzászólásElküldve: szomb. jan. 23, 2010 5:18 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Lobster1978 írta:
Igen, ezzel tökéletesen egyetértek. Az arányok nagyon fontosak, én is inkább arra hívtam fel a figyelmet, hogy ne általánosan legyen lehúzva a "civil öntudat" mozgalom :)

A játékokra saját karaktereket alakítunk ki, de sokszor a játék menet miatt, illetve a többiek hozzá "nem értéséből" adódóan nem lehet a bennük rejlő lehetőségeket kihasználni. De lassan kialakul ebben a közösségben is az a réteg, aki élvezni hozzánk hasonlóan ezt a játékmódot.
Én sem tudok elmenni minden LARP játékra, de minden egyes játékra készülünk egyéb kiegészítőkkel. Psycho játékára sem tudtam menni, pedig fél autónyi cuccal készültünk a szerepünkre (szőnyegek, bogrács, birkabőr, függöny, tüzifa stb).
_________________
Testvériség, diszkréció, hosszú élet! A néma ember tovább lát...
Kép

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: vas. dec. 07, 2008 7:59 pm
Hozzászólások: 183
HozzászólásHozzászólás témája: Re: LARP-ZONE -> élő szerepjáték elemek az airsoftban
HozzászólásElküldve: szomb. jan. 23, 2010 4:15 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Igen, ezzel tökéletesen egyetértek. Az arányok nagyon fontosak, én is inkább arra hívtam fel a figyelmet, hogy ne általánosan legyen lehúzva a "civil öntudat" mozgalom :)

Sokan azt hiszik, hogy csak attól lesz jó szerepjátékos valaki ha kavarja a kakit a háttérben. Pedig tényleg egy jól kidolgozott civillel nagyon jól el lehet játszani :) Igaz ehhez kellenek olyan "katonák" is akik legalább annyi energiát ölnek a szerepjátékba mint a civilek.
Ha XY úgy kiabál át hozzád hogy "Hé Bobek, totál kifogytam, dobjál már egy marék BB-t nekem" akkor a civilek sem biztos hogy bele tudják/akarják élni magukat a szerepükbe...
_________________
We're still flying.

Vissza a tetejére
  Profil  
játékszervező
Avatar

Csatlakozott: pén. szept. 10, 2004 11:10 pm
Hozzászólások: 1548
Tartózkodási hely: Jászberény
HozzászólásHozzászólás témája: Re: LARP-ZONE -> élő szerepjáték elemek az airsoftban
HozzászólásElküldve: szomb. jan. 23, 2010 4:09 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Lobster1978 írta:
Szerintem a "civilek" kétdimenziósítása (civil vagy akkor félsz) illetve a szankcionálás nem igazi megoldás egy larpon. Kivéve persze ha tényleg csak statisztának kellenek a játékba, ekkor valóban elég egy ilyen sablonkarakterisztika használata. Más esetekben viszont kell is az a karakterjáték hogy a katonák tényleg ne tudhassák mikor veti rájuk magát egy késes fanatikus, vagy mikor kezd egy zokogó nő feléjük csápolni kétségbeesetten (segítséget kérve, de látszólag támadóan). Ezek nélkül a civilkérdés "igazoltatási játékká" degradálódik.

Nem úgy gondoltam én sem hogy aki civil az húzza be fülét farkát és kussoljon. Inkább gondoljon bele hogy a valós helyzetben mit csinálna és cselekedjen úgy de azért adjon hozzá egy kis magának kitalált szerepet is amivel feldobhatja a szituációt.
Kell mindenfajta civil . Olyan aki meghunyászkodik és olyan is aki bátrabb az átlagnál .
Egy játékon nem lehet mindenki hős teror vagy civil ellenáló , kell a sima polgári lakosság is akik élik minden napjaikat , csencselnek , kocsmáznak és megpróbálják túl élni a napot.

Vissza a tetejére
  Profil  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: vas. dec. 07, 2008 7:59 pm
Hozzászólások: 183
HozzászólásHozzászólás témája: Re: LARP-ZONE -> élő szerepjáték elemek az airsoftban
HozzászólásElküldve: szomb. jan. 23, 2010 4:06 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
ger1 írta:
Azt hallottam, hogy te szereted a modern elemeket a klasszikus szerepjátékokon, pl. autóval üldözni a népet. :D
Hát szerintem cseréld le a forrásaidat, még a falloutra sem biztos, hogy tudok autót szerezni, nemhogy más játékokra. Pedig lassan időszerű lenne már...
ger1 írta:
Outnál nem az airsoftról beszéltem, hanem az általad "kardosb@szós"-nak fémjelzettről, és igenis, elég sokszor ütköztem a problémába. Lehet hogy nem tavaly, én akkor találkoztam először a tényleges out eltörléssel, persze nem járok minden évben több tíz LARP-ra.
Szerintem többtízre más sem jár. Viszont régebben tényleg voltak ilyen gondok még nálunk is... De idővel megoldhatóak anélkül is hogy fullin lenne végig. Szerencsére az AS szcénában egy kicsit előrébb tart az önszabályozási téma (talán a magasabb életkorátlaggal függ össze? nem tudom) bár lassan már a LARP-os körökben is felnő az a generáció aki tud jó példával szolgálni erre.
ger1 írta:
Hetvenes években lett volna airsoft? :shock:
Google a barátod. Érdemes először utánanézni annak a hobbinak ami iránt érdeklődsz :)
_________________
We're still flying.

Vissza a tetejére
  Profil  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: vas. jan. 10, 2010 11:28 pm
Hozzászólások: 132
Tartózkodási hely: Veszprém-Budapest
HozzászólásHozzászólás témája: Re: LARP-ZONE -> élő szerepjáték elemek az airsoftban
HozzászólásElküldve: szomb. jan. 23, 2010 3:48 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Azt hallottam, hogy te szereted a modern elemeket a klasszikus szerepjátékokon, pl. autóval üldözni a népet. :D :axe: :snakeman:

Outnál nem az airsoftról beszéltem, hanem az általad "kardosb@szós"-nak fémjelzettről, és igenis, elég sokszor ütköztem a problémába. Lehet hogy nem tavaly, én akkor találkoztam először a tényleges out eltörléssel, persze nem járok minden évben több tíz LARP-ra. Abban tökéletesen egyetértek hogy tanulhatnak tőlünk, de bele is kóstolhatnának a "kardosb@szós"-ba, így akár (ha a fantasy is bejövős lenne nekik) az a szcéna is gazdagodhatna megfelelő számú jó szerepjátékossal. Mindenki jól járna.

Gem_kapocs: Nevezz már meg pár "rosszat" hogy ugyanarra gondolunk e.

Hetvenes években lett volna ebben a formában airsoft? :shock:
_________________
Kép
"This is my rifle. There are many like it, but this one is mine."

A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára ger1 kedd dec. 14, 2010 2:30 pm-kor.
Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: vas. dec. 07, 2008 7:59 pm
Hozzászólások: 183
HozzászólásHozzászólás témája: Re: LARP-ZONE -> élő szerepjáték elemek az airsoftban
HozzászólásElküldve: szomb. jan. 23, 2010 3:40 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
"Reális" játék kérdése: ezt nehéz jól körülírni. Mivel általában nincs annyira kidolgozva sem a civil karakter sem a "szituáció" ezért nehéz megtalálni a kereteket amin belül tényleg hiteles a szerepjáték.

Annyiban egyetértek, hogy a "beugratós" mozdulatok pl. tipikusan a legrosszabbak, mert ilyet valóban nem sok dolog indokolna.
Ugyanakkor a "bátorság" önmagában nem feltétlenül hiba, csak akkor ha tényleg öncélú komolytalankodásra épül, hiszen egyébként nem tudjuk milyen mögöttes indulatok-érzelmek vagy neveltetés okozza azt. Lehet az elkeseredettség, a gyűlölet, esetleg erős valllási vagy ideológiai túlfűtöttség, pszichés torzulás (átélt élmények hatására) vagy akár csak úgy van szocializálódva gyerekkora óta, hogy megszokta a fegyveres rendőrökre is következmény nélkül támadhat (nem is beszélve számtalan más okról, hősök és mártírok mindig vannak). Vagy a kedvencem a tömegpszichózis, ha sokan vannak kevés katonára... :P

Szerintem a "civilek" kétdimenziósítása (civil vagy akkor félsz) illetve a szankcionálás nem igazi megoldás egy larpon. Kivéve persze ha tényleg csak statisztának kellenek a játékba, ekkor valóban elég egy ilyen sablonkarakterisztika használata. Más esetekben viszont kell is az a karakterjáték hogy a katonák tényleg ne tudhassák mikor veti rájuk magát egy késes fanatikus, vagy mikor kezd egy zokogó nő feléjük csápolni kétségbeesetten (segítséget kérve, de látszólag támadóan). Ezek nélkül a civilkérdés "igazoltatási játékká" degradálódik.

OUT téma: "Személyes tapasztalataimból merítve a másik dolog ami gond szokott lenni az az 'OUT' varázsszó, (out game) tehát játékon kívül....
... Természetesen ezt tavaly már megoldották azzal az egyszerű szabállyal, hogy NINCSEN 'out'. De ne is legyen, mert ezzel mindig visszaélnek."

Ezzel több ponton is vitába szállnék. Ad1: nem tavaly :) Ad2: ez igazából nem erre megoldás, csak mellékhatás hogy enyhíti az ilyen problémákat. Ad3: nem élnek vele mindig vissza. Airsoftban főleg nem, lévén ott van találatjelzés (out jelzés) de kardosb@szós LARPoknál is csak ritkán és kevesek próbálnak ezzel operálni, és a jobb játékokon már ezeket elég hatékonyan lerendezik.

"Szerintem aki LARP-ozni szeretne airsoft fegyverekkel, annak mindenképpen el kéne mennie először egy kardozós LARP-ra, (tehát vissza a gyökerekhez, az airsoftos mégis egy kicsit más koncepció, életszerűbb) vagy többre, és bele fog tanulni..."
Szerintem meg nekünk LARP-osoknak kéne több airsoftos játékon részt venni vagy szervezni ahol találkozhatnak a szcénák. Ezeken ugyanis kölcsönösebb a tapasztalatcsere, ráadásul a célcsoportok közti átfedés is nagyobb. A larposok felől is erős az igény a modern játékokra, és mint látható az AS szcéna egy részének is erős igénye van valami többre (bár vannak akik ezt marginális jelenségként definiálják) :)
Meg úgy egyébként is túlzásnak érzem a fantasy larpok "gyökerekként" definiálását. A két irányzat ugyanarról a tőről fakad és még kb azonos időből is (70es évek).
_________________
We're still flying.

Vissza a tetejére
  Profil  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: kedd jún. 16, 2009 3:32 pm
Hozzászólások: 3174
Tartózkodási hely: Zalaegerszeg-Budapest
HozzászólásHozzászólás témája: Re: LARP-ZONE -> élő szerepjáték elemek az airsoftban
HozzászólásElküldve: szomb. jan. 23, 2010 2:36 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Ez nem attól függ hogy milyen larpra megy el a polgár. Vagy el tudja és el is AKARJA játszani a szerepét, vagy nem. Fantasy és történelmi larpokra meg szerintem inkább nagyon megválogatva járjon az AS-es polgár, mert sajnos rengeteg rossz játék van, ahonnan csak a rosszat tanulná el. Elvileg lesz idén egy Tomekk által szervezett játék erős larpos körítéssel, ha tudok megpróbálok menni, mindenesetre több olyan ember biztosan megy, akiket ismerek és nagyon jó larposok. Az tényleg nem rossz ha keveredik a két faj, mert mi larposok sokat tanulhatunk harcászati dolgokban az ASesektől (nem fogjuk röhejesen tartani a fegyvert a kézben :P ), airsoft fanok pedig sokat tanulhatnak larposoktól szerepjátszási dolgokban.
_________________
Fallout LARP - Nagyon csúnya vagy szívem... -Akkor jó, az volt a cél.8)
Kép
Galaxy MP5K - 280 FPS; ACM M500 - 275 FPS; WE G18C - 290 FPS
Kép

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: vas. jan. 10, 2010 11:28 pm
Hozzászólások: 132
Tartózkodási hely: Veszprém-Budapest
HozzászólásHozzászólás témája: Re: LARP-ZONE -> élő szerepjáték elemek az airsoftban
HozzászólásElküldve: szomb. jan. 23, 2010 2:17 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Ezzel egyetértek, ne offoljunk egy játékon ha nem muszáj :)
Személyes tapasztalataimból merítve a másik dolog ami gond szokott lenni az az 'OUT' varázsszó, (out game) tehát játékon kívül. Amikor egy hatalmas csata közben vita van és kérdezgetik a szervezőt hogy "MOST AKKÓ MÉK?!" az rendkívül demoralizáló. Vagy az éjszakai játéknál, amikor borzasztó sok lopakodás után lecsapsz az áldozatodra, és az könnyekben törve ki ordítja hogy "OUT-BA VAGYOK BMEG!!" Természetesen ezt tavaly már megoldották azzal az egyszerű szabállyal, hogy NINCSEN 'out'. De ne is legyen, mert ezzel mindig visszaélnek.

Szerintem aki LARP-ozni szeretne airsoft fegyverekkel, annak mindenképpen el kéne mennie először egy kardozós LARP-ra, (tehát vissza a gyökerekhez, az airsoftos mégis egy kicsit más koncepció, életszerűbb) vagy többre, és bele fog tanulni... vagy elmegy tőle a kedve. Nem túl kellemes, ha szidják az embert utána mint a bokrot, hogy nem játszott szerepet, idegesítő volt, elrontotta a játékot. Főleg, hogy ennek általában híre megy, hogy na VELE ne játszatok, mert féreg... :)
_________________
Kép
"This is my rifle. There are many like it, but this one is mine."

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: hétf. dec. 18, 2006 2:34 pm
Hozzászólások: 4111
Tartózkodási hely: Eger
HozzászólásHozzászólás témája: Re: LARP-ZONE -> élő szerepjáték elemek az airsoftban
HozzászólásElküldve: szomb. jan. 23, 2010 2:07 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
szerintem a civileknek lehetne 1 órás bünti visszaállás hülyeségért 1 napos játékon is.

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
játékszervező
Avatar

Csatlakozott: pén. szept. 10, 2004 11:10 pm
Hozzászólások: 1548
Tartózkodási hely: Jászberény
HozzászólásHozzászólás témája: Re: LARP-ZONE -> élő szerepjáték elemek az airsoftban
HozzászólásElküldve: szomb. jan. 23, 2010 2:03 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
A 3 óra azért kicsit sok egy 2 napos játékhoz ( álltalában nincs ennel hoszabb játék )
Viszont az 1 óra már jobbnak tünik.

Vissza a tetejére
  Profil  
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: csüt. máj. 25, 2006 9:13 am
Hozzászólások: 5436
Tartózkodási hely: Dunakeszi
HozzászólásHozzászólás témája: Re: LARP-ZONE -> élő szerepjáték elemek az airsoftban
HozzászólásElküldve: szomb. jan. 23, 2010 1:41 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Bobek írta:
Pl. :
- Hoszabb viszaállási idő ( persze csak a töbnapos játékoknál )

utolsó nagy larpon amin voltunk, három óra volt.
_________________
Kép
Kép

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
játékszervező
Avatar

Csatlakozott: pén. szept. 10, 2004 11:10 pm
Hozzászólások: 1548
Tartózkodási hely: Jászberény
HozzászólásHozzászólás témája: Re: LARP-ZONE -> élő szerepjáték elemek az airsoftban
HozzászólásElküldve: szomb. jan. 23, 2010 1:37 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Hali.

Beszéljünk már arról is hogy kell viselkedni egy szerepjátékban .

Mondjuk egy olyan játékban ahol civileket kell játszani egy háborús konfliktusban.
Eddig nem nagyon voltam ilyen játékokban de hallom hogy szoktak megtörténni .
Aki civilkedik az álltalában nem életszerűen adja elő magát. Túl bátor egy ellenörzés során vagy könnyen belemegy olyan hezetekben ami nem igazán életszerű.
Nincs visszatartó erő ahoz hogy ne könyelműsködje el a játékos a szerepét.
Ezzel a magatartással azoknak a játék élményét is erősen rontja akik mondjuk katonákat , rendőröket játszanak .
Miért ne lehetne úgy játszani a szerepét mintha valóban olyan lenne a helyzet mint a valóságban .
Pl. :
- Ellenörzés során nem okoskodna hanem alávatné magát a parancsoknak
- Nem csinálna direkt olyan dolgokat amivel összezavarja más játékosokat és ezzel a korai " halálát" okozza

Ez csak egy-két példa de biztos értitek mire akarok kilyukadni.
megkéne próbálni egy ilyen játék során azt hogy törekedjünk a valósághűségre .

A civilt játszó játékosokat is meg lehetne fogni valami komolyabb szankcióval hogy ne legyenek esztelenek és ne akarjanak direkt "meghalni".
Pl. :
- Hoszabb viszaállási idő ( persze csak a töbnapos játékoknál )

Vissza a tetejére
  Profil  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: vas. jan. 10, 2010 11:28 pm
Hozzászólások: 132
Tartózkodási hely: Veszprém-Budapest
HozzászólásHozzászólás témája: Re: LARP-ZONE -> élő szerepjáték elemek az airsoftban
HozzászólásElküldve: szomb. jan. 23, 2010 12:47 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
@csaszi!

Szentkirályszabadja! "Halott város" néven futó soképületes ruszki hely van ott, nagyon feelinges, gondolom ezért a választás :)

@DannyL: Köszi :)
_________________
Kép
"This is my rifle. There are many like it, but this one is mine."

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: hétf. aug. 28, 2006 8:38 pm
Hozzászólások: 4889
Tartózkodási hely: Veresegyház
HozzászólásHozzászólás témája: Re: LARP-ZONE -> élő szerepjáték elemek az airsoftban
HozzászólásElküldve: szomb. jan. 23, 2010 8:58 am
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Nem is beszélve.... :))
Kép

Vissza a tetejére
  Profil  
HozzászólásHozzászólás témája: Re: LARP-ZONE -> élő szerepjáték elemek az airsoftban
HozzászólásElküldve: szomb. jan. 23, 2010 8:49 am
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Vagy pedig ha "autentikus" akarsz lenni:

http://www.festekonline.hu/images/termek/38931.jpg

esetleg:

http://www.flexiobt.hu/index.php?hiv=17 ... =webaruhaz

:D

Vissza a tetejére
   
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: hétf. aug. 28, 2006 8:38 pm
Hozzászólások: 4889
Tartózkodási hely: Veresegyház
HozzászólásHozzászólás témája: Re: LARP-ZONE -> élő szerepjáték elemek az airsoftban
HozzászólásElküldve: szomb. jan. 23, 2010 8:44 am
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
ger1 írta:
Nekünk olyan ötletünk volt, hogy tüzelésnél lámpát kell kapcsolni (ezt olvastam is itt valahol a fórumban) na de persze ilyenkor a lámpakapcsoló egyénre rögtön tüzet nyithatnak minden irányból így szerintem ez megint nem éppen a legjobb megoldás, a másik pedig hogy nem mindenkinek van taktikai lámpája, főleg AK-n nem sűrűn láttam még.

AK-ra ilyennel tudod feltenni:
http://shop.ehobbyasia.com/g-p-ubm-2.html

Vissza a tetejére
  Profil  
Admin
Avatar

Csatlakozott: csüt. feb. 26, 2004 8:34 pm
Hozzászólások: 4664
Tartózkodási hely: A füst, és a gránátzápor közepén.
HozzászólásHozzászólás témája: Re: LARP-ZONE -> élő szerepjáték elemek az airsoftban
HozzászólásElküldve: szomb. jan. 23, 2010 8:38 am
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
ger1 írta:
Nekünk olyan ötletünk volt, hogy tüzelésnél lámpát kell kapcsolni (ezt olvastam is itt valahol a fórumban) na de persze ilyenkor a lámpakapcsoló egyénre rögtön tüzet nyithatnak minden irányból így szerintem ez megint nem éppen a legjobb megoldás, a másik pedig hogy nem mindenkinek van taktikai lámpája, főleg AK-n nem sűrűn láttam még.


A torkolattűz már csak ilyen igazságtalan a való életben is.
_________________
Kép
Kép
Ha valamit nem old meg a tűzerő, akkor nem alkalmazol eleget belőle.

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: szer. nov. 21, 2007 2:31 pm
Hozzászólások: 915
HozzászólásHozzászólás témája: Re: LARP-ZONE -> élő szerepjáték elemek az airsoftban
HozzászólásElküldve: szomb. jan. 23, 2010 7:59 am
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
ger1 írta:
Most egy olyan infót kaptam hogy 2010 nyara Szentkirály. :D :)

......Ráadásul a találatokból megint vitakérdés alakulhat ki,......

Nem egy Kobzos LARP-on volt szerencsém részt venni(volt ami másnap reggelig tartott), SOHA eggyetlen egy alkalommal sem találkoztam Terminátorral. :shock:

Viszont, Szentkirályszabadja az Veszprém alatt van, Szentkirály pedig Kecskemét-Cegléd közt az Alföldön. Nem mindegy. Honnan az infók? Melyik lehet fals? :rolleyes:
_________________
Késelés és dobatás, vannak akik számára sosem lesz tiszta, mire is szolgál ez a két "intézmény"

Vissza a tetejére
  Profil  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: vas. jan. 10, 2010 11:28 pm
Hozzászólások: 132
Tartózkodási hely: Veszprém-Budapest
HozzászólásHozzászólás témája: Re: LARP-ZONE -> élő szerepjáték elemek az airsoftban
HozzászólásElküldve: kedd jan. 19, 2010 8:19 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Nagyon jó!!! Köszönöm szépen maczko-ricsi! :) :D
_________________
Kép
"This is my rifle. There are many like it, but this one is mine."

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 196 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5, 6  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Az oldal üzemeltetője az itt szervezett játékokért nem vállal felelősséget!
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség