SoftAir.hu
Airsoft fórum
KERESÉS
Vezérlőpult
Konverter
Cikkek

Taglista
Csoportok
GyIK
MASZ 2015
Fórumszabályok
Webmail
JÁTÉK NAPTÁR
Pontos idő: szomb. nov. 17, 2018 8:52 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 3847 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 105, 106, 107, 108, 109, 110  Következő
Szerző PM
Fórumtag

Csatlakozott: csüt. aug. 09, 2007 2:30 pm
Hozzászólások: 73
Tartózkodási hely: Jászapáti
HozzászólásHozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. szept. 19, 2007 11:09 am
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Lehet, hogy igazad van, de ha megveszek minden tuning cuccot boltban, és összeszereltetem, akkor arra is rámegy egy csomó pénzem, és még hülye is maradok a dolgokhoz.

Ha én próbálom megcsinálni, lehet, hogy akkor is ráköltök valamennyit, de legalább én csinálom, és én szerzek tapasztalatokat. Lehet, hogy széttörök pár alkatrészt, de tanulok a saját hibáimból, végiggondolom, mit, hol rontottam el. És szerintem egy mérnöki végzettség talán elég alap arra, hogy ezt jó eséllyel be merjem vállalni :)

Vissza a tetejére
  Profil  
Admin
Avatar

Csatlakozott: hétf. máj. 08, 2006 5:34 pm
Hozzászólások: 7046
Tartózkodási hely: Miskolc
HozzászólásHozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. szept. 19, 2007 10:57 am
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Rejkov!

Az hogy melyik milyen tuningot bír az egy dolog. Millió dolog befolyásolja az élettartamot, erre nem nagyon gondolnak az emberek, csak arra, hogy "erős legyen", meg "lőjjeátabetonfalatis"...

Tuningoltatnak orrba-szájba occsóér, aztán meg szidják a szerelőt, mert miazhogycsak 20000 lövést bírt 120as tuninggal...

Az ilyen vágotthengerfoltozásról meg csak annyit, hogy ha így használod, valószínűleg hamarosan nemkevés pénzt rá kell majd költeni a fegyód szervízére.

Mindenki maszekba akar megoldani mindent, 5000Ft-ból akar kihozni 400FPS-t.

Gondoljunk csak arra, hogy nem hiába fizetik a japó mérnököket... Az a henger nem véletlenül teli, vagy vágott. Nem véletlenül olyan a belső felületmegmunkálása, átmérőja, stb...
Mégha mi nem is látjuk át pontosan az okát, vmi biztosan van!

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Fórumtag

Csatlakozott: csüt. aug. 09, 2007 2:30 pm
Hozzászólások: 73
Tartózkodási hely: Jászapáti
HozzászólásHozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. szept. 19, 2007 10:46 am
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Megcsináltam a henger befoldozását a bétámban, technológia a következő:

kell 2 vékonyfalú alu sörösdoboz egyikből ki kell vágni egy 100*60-as lemezt, meghengeríteni, hogy belülről beleférjen a hengerbe, összecsavarva rugalmasan belefeszül.
kívülre szintén kell egy darab lemez, a rést ki kell tölteni műgyantával, felülre rányomni a lemezt, szigszalag, azt annyi.

Ezt egy DE USP-vel is megcsináltam.

Ez az egész egy kb.: 500 milis csőhöz készült, mostanában készül majd rá a tompító utánzat burkolatnak.

Próbáltam rövidebb csővel is, lehet, hogy van valami a párna hatásban. viszont szerintem ha több levegőt sűrít a henger, akkor a dugattyúra ható fékhatás is nagyobb. Üresen hajtva kisebbet csap a hengerfejre, mint a réselt henger. A réselt hengerben viszont a bb talán fékez valmait, de szerintem nem tul sokat.

Ha a cucc simán kibir a leírások szerint egy M120-as tuningrugót, akkor nehogymá ne birjon ki egy kicsit nagyobb kalapálást a gyári rugóval :)

Én inkább azon filóztam, hogy a réselt hengernél a rugónak hosszabb útja van üresen, ezáltal nagyobb sebességre gyorsul, tehát nagyobb sebességgel kezdi meg a sűrítést, nagyobb a tehetetlensége, ami még kicsit rájátszik a rugóerőre, lehet hogy nagyobb nyomást tud elérni addig, míg a bb a csőben van.

Ezért kéne cronózni.



SzVSz.

Vissza a tetejére
  Profil  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: vas. júl. 29, 2007 11:07 am
Hozzászólások: 234
Tartózkodási hely: Somogy/Kaposvár
HozzászólásHozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. szept. 19, 2007 10:04 am
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
...vagyis mint minden a mi világunkban, minden túl van méretezve, azért valamilyen fokozatos réscsökkentéssel és folyamatos méricskéléssel rugócsere nélkül is tuningolni lehet a fegyvert. Csőcserével (prec.-re természetesen) és precizitással nem verné szét az extra rugó a gearboxot.
El kéne ezen gondolkodnom...

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
játékszervező
Avatar

Csatlakozott: szomb. feb. 28, 2004 5:52 am
Hozzászólások: 2897
Tartózkodási hely: Diósd
HozzászólásHozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. szept. 19, 2007 9:26 am
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Haliho!

A hengerek "réselésének" szerintem 2 oka van:
-egyrészt a csőhosszal van összefüggésben, az előttem szólók szerint (henger /cső térfogat aránya)
-másrészt a rövid csöveknél alkalmazott teli henger olyan sok levegőt tol, hogy a piston még félúton jár mikor a BB már elhagyta a csövet, ezért gyakorlatilag akkorát üt a cylinder head-re mintha üresen csattogtatnád, ez általában idő előtt tönkreteszi a gearboxot. A jól összerakott AEG-nél van némi "légpárnahatás" ami tompítja az ütést.
-A réselt hengernél viszont jobban fel tud gyorsulni a piston, ezért van az a jelenség hogy némely fegyver jobban lő réselt, mint teli hengerrel.
_________________
Kép

A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára WD szer. szept. 19, 2007 10:24 am-kor.
Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: vas. júl. 29, 2007 11:07 am
Hozzászólások: 234
Tartózkodási hely: Somogy/Kaposvár
HozzászólásHozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. szept. 19, 2007 9:15 am
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Royonik írta:
Nem akarok belekötözködni, de jóval "olcsóbb :!:", ha előbb a használt cuccok között keresel egy teli hengert, (1000 huf körül szoktak lenni.) és beszerelteted, minthogy toldozod-foltozod, aztán a fene tudja abból milyen eredmény születik. Természetesen az nem zárja ki azt is, hogy esetleg sikerülhet összehozni valamit, de a házi barkácsolt (főként kínai) fegyverek nagyrésze alkatrészként végezi!
Tehát óvatosan

szerk.: kájn politiken - Z


Tiszta sor, hogy nem állok neki barmolni. De a nyílás megléte azt jelenti, hogy a "lefujatás" -nak valami oka van. Ha más nem, akkor egyféle hengert csinálnak, és azon a nyílást a csőhosszhoz "lövik" be.
Gondolom.

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: kedd jan. 09, 2007 7:32 am
Hozzászólások: 3437
Tartózkodási hely: Budapest XVII
HozzászólásHozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. szept. 19, 2007 6:46 am
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Zephir írta:
Mielőtt galiba lesz.

A Bore-up henger az nem egyenlő a teli hengerrel.

A Bore-up hengernek valamivel nagyobb az átmérője, bore up fejek és nózi kell hozzá, így több levegtő nyom ki, de csak m130 től van értelme használni.

A teli henger hosszú csövű puskákhoz ajánlott.


Átírtam! Köszi!

Vissza a tetejére
  Profil  
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: hétf. ápr. 10, 2006 8:03 pm
Hozzászólások: 6328
Tartózkodási hely: Dunakeszi
HozzászólásHozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. szept. 19, 2007 6:36 am
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Mielőtt galiba lesz.

A Bore-up henger az nem egyenlő a teli hengerrel.

A Bore-up hengernek valamivel nagyobb a belső átmérője, bore up fejek és nózi kell hozzá, így több levegőt nyom ki, de csak m130 tól van értelme használni. És 350mm csőhossz felett.

A teli henger hosszú csövű puskákhoz ajánlott.

A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Zephir szer. szept. 19, 2007 6:47 am-kor.
Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: kedd jan. 09, 2007 7:32 am
Hozzászólások: 3437
Tartózkodási hely: Budapest XVII
HozzászólásHozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. szept. 19, 2007 5:56 am
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Nem akarok belekötözködni, de jóval "olcsóbb :!:", ha előbb a használt cuccok között keresel egy teli hengert, (1000 huf körül szoktak lenni.) és beszerelteted, minthogy toldozod-foltozod, aztán a fene tudja abból milyen eredmény születik. Természetesen az nem zárja ki azt is, hogy esetleg sikerülhet összehozni valamit, de a házi barkácsolt (főként kínai) fegyverek nagyrésze alkatrészként végezi!
Tehát óvatosan

szerk.: kájn politiken - Z

A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára Royonik szer. szept. 19, 2007 6:48 am-kor.
Vissza a tetejére
  Profil  
Admin
Avatar

Csatlakozott: csüt. feb. 26, 2004 8:34 pm
Hozzászólások: 4664
Tartózkodási hely: A füst, és a gránátzápor közepén.
HozzászólásHozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. szept. 19, 2007 5:48 am
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Szerintem nem véletlen van rajt az a bazi nagy lik, de mindegy...
_________________
Kép
Kép
Ha valamit nem old meg a tűzerő, akkor nem alkalmazol eleget belőle.

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: vas. júl. 29, 2007 11:07 am
Hozzászólások: 234
Tartózkodási hely: Somogy/Kaposvár
HozzászólásHozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd szept. 18, 2007 8:29 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Miért is ne sikerülne?
Kívülről egy rézlappal ( mert a henger is az) egyszerűen beforrasztom. nagyobb "foltot" vágok, mint a nyílás, és ráforrasztom. Egyre kell vigyázni, hogy sem anyag, sem forraszanyag ne lógjon a dugattyú útjába.
Egyet kell megnézni, hogy ha a henger külső része és a fegyver testének belső fele között nincs vagy nagyon kicsi a hézag, akkor valamelyiken -és célszerűen a fegyvertest belső oldalán - könnyíteni kell. Fegyvercső hosszabítás? Hangtompantító -így mondta a büdös kölök amikor kicsi volt - tökéletesen jó erre a célra.
Most elegánsan a részletekre had ne térjek ki, pl. hogy a hengerrel megegyező átmérőjű valamire hengerítem fel a "foltot", úgy lesz az jó...

Ja...

Tömítsen? Eddig egy "bazi" lik volt a hengeren, most meg a folt egy gombostűfejnyi likon szivárog.

had idézzem horngyulát:

"na és?"

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Admin

Csatlakozott: hétf. szept. 12, 2005 9:20 pm
Hozzászólások: 6369
Tartózkodási hely: Petőfibánya
HozzászólásHozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd szept. 18, 2007 3:33 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Ha sikerül úgy becsinálni hogy tömítsen is az igen !
_________________
Élünk, halunk, újra élünk!

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: pén. jún. 22, 2007 2:04 pm
Hozzászólások: 1299
HozzászólásHozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd szept. 18, 2007 3:03 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Mivel akarod becsinálni? :)

Amúgy elvileg nem lesz probléma, de arra számíts, hogy a rugó az út
elején gyorsul, szerintem ha kapsz FPS növekedést, örülj, ha nem, akkor
hagyd meg a lyukat. Sajnos innen prediktálni nehéz az eredményt.
De egy kronó mindent elmond ;)
_________________
Kép
I am a virus 8)

Vissza a tetejére
  Profil  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: szer. feb. 25, 2004 8:36 pm
Hozzászólások: 3348
Tartózkodási hely: Dunakeszi
HozzászólásHozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd szept. 18, 2007 3:02 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
lac1 írta:
Hali, bár már kérdeztem, de nem kaptam rá választ:

Ha a hengeren levő nyílást "becsinálom", akkor mi fog történni?


Több levegőt fog tolni. De a csőhosszhoz szokták szabni a hengeren a kivágásokat.

:arrow: http://www.softair.hu/viewtopic.php?t=1562
_________________
Kép
Kép
A vélemény olyan mint a segglyuk mindenkinek van egy belőle.
[My best friends][Kezdőknek segítség]

A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Ace kedd szept. 18, 2007 3:03 pm-kor.
Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: vas. júl. 29, 2007 11:07 am
Hozzászólások: 234
Tartózkodási hely: Somogy/Kaposvár
HozzászólásHozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd szept. 18, 2007 2:50 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Hali, bár már kérdeztem, de nem kaptam rá választ:

Ha a hengeren levő nyílást "becsinálom", akkor mi fog történni?

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Fórumtag

Csatlakozott: kedd ápr. 17, 2007 7:15 am
Hozzászólások: 214
Tartózkodási hely: Csepel kingdom
HozzászólásHozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd szept. 18, 2007 8:54 am
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
DannyL, Zephir

thx a válaszokat, ma is tanultam valamit :)

Vissza a tetejére
  Profil  
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: hétf. aug. 28, 2006 8:38 pm
Hozzászólások: 4889
Tartózkodási hely: Veresegyház
HozzászólásHozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. szept. 17, 2007 8:22 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
szerintem is

Vissza a tetejére
  Profil  
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: hétf. ápr. 10, 2006 8:03 pm
Hozzászólások: 6328
Tartózkodási hely: Dunakeszi
HozzászólásHozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. szept. 17, 2007 7:25 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
szerintem a hop up gumi rosszul lett beletéve.

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Fórumtag

Csatlakozott: kedd ápr. 17, 2007 7:15 am
Hozzászólások: 214
Tartózkodási hely: Csepel kingdom
HozzászólásHozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. szept. 17, 2007 7:23 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
üdvözlet mindenkinek!

minap nagy örömmel mentem a fegyveremért boltba mert készen lett a tunning, ahogy haza értem akksit feltöltöttem BB a tárba, és kipróbál, szomoruan láttam hogy nem éppen a tutti miverl egyes lövésben volt mikor 8-9 BB repült ki a csövön, nem tom miért! holnap vissza viszem a boltba hogy kezdjenek vele valamit, de azért mégis szeretném tudni mi lehet a próbléma hátha tud valaki valamit mondani, fegyver egy CA g3 sg1, tunning meg egy tunningcső 120 rugó, csapis rugó vezető, uj hop up gumi.

UI:most teszteltem, de ha berakom a tárat akkor a csöből spontán kiesik a bb...

A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára sensation hétf. szept. 17, 2007 7:34 pm-kor.
Vissza a tetejére
  Profil  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: csüt. dec. 28, 2006 7:04 pm
Hozzászólások: 343
Tartózkodási hely: Bács-Kiskun megye
HozzászólásHozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. szept. 17, 2007 7:06 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
[quote="Zephir"]ilyet találtam, hátha ez is segít

köszi
_________________
Kép

Vissza a tetejére
  Profil  
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: hétf. ápr. 10, 2006 8:03 pm
Hozzászólások: 6328
Tartózkodási hely: Dunakeszi
HozzászólásHozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. szept. 17, 2007 6:58 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
ilyet találtam, hátha ez is segít


Kép

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: csüt. dec. 28, 2006 7:04 pm
Hozzászólások: 343
Tartózkodási hely: Bács-Kiskun megye
HozzászólásHozzászólás témája: hiba
HozzászólásElküldve: hétf. szept. 17, 2007 6:52 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
AnWar írta:
Nekem egyszer már vált le a dugattyúról a fej és ragadt be a fegyver. Ilyenkor a motor erölködik, de ugye nem tudja megmozdítani a dugattyút. Ha meg meg se nyekken hiába húzod, akkor egyszerűen nem kap áramot a motor szvsz.


1. próbálgattam, hogy a kivett motor-t meghajtja, ha elhúzom a elsütőbillentyűt=> a motor jó => gondolom terhelés alatt is!!!
2. dugattyú, dugattyúfej nem szorult be
3. mondjuk a slector plate-nek az a része, ahol a kis pöcök a fogaskeréekn hátrahúzza kicsit ki van "szopva", de nem hinném, hogy ez a baj.

nincs valakinek egy jó robbantott rajza GB-ről?

HOLNAP vagy SZERDÁN szétkapom megint, hézagolok, aztán kezdem előről a szét-össze rakosgatni (megnézem mégegeyszer, hogy melegszik-e, szorul-e valami)
_________________
Kép

A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Pisti hétf. szept. 17, 2007 7:00 pm-kor.
Vissza a tetejére
  Profil  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: vas. ápr. 02, 2006 4:05 pm
Hozzászólások: 818
HozzászólásHozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. szept. 17, 2007 6:42 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Nekem egyszer már vált le a dugattyúról a fej és ragadt be a fegyver. Ilyenkor a motor erölködik, de ugye nem tudja megmozdítani a dugattyút. Ha meg meg se nyekken hiába húzod, akkor egyszerűen nem kap áramot a motor szvsz.
_________________
Kép

Vissza a tetejére
  Profil  
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: hétf. ápr. 10, 2006 8:03 pm
Hozzászólások: 6328
Tartózkodási hely: Dunakeszi
HozzászólásHozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. szept. 17, 2007 6:39 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Ha megszorul a gearbox, akkor a motor erőlködik, az akksi meg felforrósodik. Te azt írtad a motor nem erőlködik, az akksi gondolom nem is melegszik. Nem szorult meg. A dugattyú azért áll meg félúton, mert az anti-reversal latch megfogja és nem engedi visszacsattanni.
Ha most lett átkábelezve, lehet nem jól. Vagy a tűzkapcsoló kekszelt, kormolódott be pl.

vagy a motor durrant el. CA HK33 puskámban anno motort kellett cserélni, mert belül szétrepült. Hasonló volt a tünet mint nálad, ha rásegítettem ment kicsit, aztán semmi. Ez is egy lehetséges hiba.

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: csüt. dec. 28, 2006 7:04 pm
Hozzászólások: 343
Tartózkodási hely: Bács-Kiskun megye
HozzászólásHozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. szept. 17, 2007 6:35 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Zephir írta:
ha csak simán lötyögnének csak szörnyű köszörülés lenne meg darálás nem?
a dugattyú rendesen a helyén fekszik? Jó a mérete? a vezető sínek nincsenek roncsolva?
Amikor megszorul a motor erőlködik, az akksi melegszik?
Szerintem elektromos kehe van.


Nem köszörül, nem darál, ha kiveszem a selector plate visszahúzó rugóját szépen lehet kézzel is tekerni, tehát nem szorul.
Dugattyút, rendesen teszem vissza a vezető síneken fut=> megmozdítja, a motorból semmi hang! 3-4 lövés után milyen elektromos hiba ugrik elő?

Nincsenek darabokban a kábelek sem, hogy kontak hiba lenne, nem rég lett kábelezve...
_________________
Kép

Vissza a tetejére
  Profil  
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: hétf. ápr. 10, 2006 8:03 pm
Hozzászólások: 6328
Tartózkodási hely: Dunakeszi
HozzászólásHozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. szept. 17, 2007 6:18 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
ha csak simán lötyögnének csak szörnyű köszörülés lenne meg darálás nem?
a dugattyú rendesen a helyén fekszik? Jó a mérete? a vezető sínek nincsenek roncsolva?
Amikor megszorul a motor erőlködik, az akksi melegszik?
Szerintem elektromos kehe van.

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: vas. ápr. 02, 2006 4:05 pm
Hozzászólások: 818
HozzászólásHozzászólás témája: Re: szerelés
HozzászólásElküldve: hétf. szept. 17, 2007 6:10 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
carl írta:
és a hézagolás hiánya miatt elakadhat?


Ha megméred a fogakat, amik a kerekeken vannak és egymáshoz illeszkednek, akkor látod, hogy azok nem sokkal nagyobbak 1mm-nél. Így nézve az 1mm elmozdulással akár le is darálhatják egymást a kerekek.
_________________
Kép

Vissza a tetejére
  Profil  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: csüt. dec. 28, 2006 7:04 pm
Hozzászólások: 343
Tartózkodási hely: Bács-Kiskun megye
HozzászólásHozzászólás témája: szerelés
HozzászólásElküldve: hétf. szept. 17, 2007 5:44 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
és a hézagolás hiánya miatt elakadhat?
_________________
Kép

Vissza a tetejére
  Profil  
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: hétf. ápr. 10, 2006 8:03 pm
Hozzászólások: 6328
Tartózkodási hely: Dunakeszi
HozzászólásHozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. szept. 17, 2007 5:41 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
a 0.1mm mozgás szerintem sok, bár lehet csak én vagyon olyan elvetemült, hogy órákat szöszmötölök a hézagolással :)
Guarder, systema és Prometheus shim szetet kell venni, ekkor van 0.1, 0.15, 0.2, 0.3, és 0.5 ös alátét is. Ezzel aztán lehet játszani :D

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: csüt. dec. 28, 2006 7:04 pm
Hozzászólások: 343
Tartózkodási hely: Bács-Kiskun megye
HozzászólásHozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. szept. 17, 2007 5:21 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Zephir írta:
akksi? fel van töltve? nem ment tönkre?
motormagasság?

hogyan mozognak? Csapágyak mozognak a helyükön, függőlegesen, a boxra vízszintesen is lötyögnek? Fogaskerekek?


Akksi fel van töltve, nem ment tönkre, motor is jó, motormagasség is jó
a fogaskerekek a tengelyük mentén mozognak.... Nem lötyög, de picike csavarhúzóval el tudom tolni a gearboxban kicsit (amit írtam kb 1 mm-t)

Mondom: szétszedem-összerakom 3-4 lövés és elakad, megint szétszedem,-összerakom 3-4 lövés elakad...

Meg olyat is scsinált a kapcsoló, hogy egyes lövésnél nem ugrott teljesen vissza=> picit előre kellett tolni, (halk kattanás, hogy visszaugrott a helyére), utána lehetett ismét elhúzni
_________________
Kép

Vissza a tetejére
  Profil  
Admin

Csatlakozott: hétf. szept. 12, 2005 9:20 pm
Hozzászólások: 6369
Tartózkodási hely: Petőfibánya
HozzászólásHozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. szept. 17, 2007 4:20 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Az 1 mm érdekes. A hézagolás azt jelenti hogy 0,1 mm-t mozoghatnak tengely irányba a cuccok !
_________________
Élünk, halunk, újra élünk!

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: hétf. ápr. 10, 2006 8:03 pm
Hozzászólások: 6328
Tartózkodási hely: Dunakeszi
HozzászólásHozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. szept. 17, 2007 4:00 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
akksi? fel van töltve? nem ment tönkre?
motormagasság?

hogyan mozognak? Csapágyak mozognak a helyükön, függőlegesen, a boxra vízszintesen is lötyögnek? Fogaskerekek?

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: csüt. dec. 28, 2006 7:04 pm
Hozzászólások: 343
Tartózkodási hely: Bács-Kiskun megye
HozzászólásHozzászólás témája: CA M4 probléma
HozzászólásElküldve: hétf. szept. 17, 2007 3:54 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Sziasztok!

Van egy CA M4-em, és elakadt szegényke, szétszedtem, összeraktam, de 3-4 lövés után elakad, mintha rossz helyen állna meg a dugattyú, egyszerűen meg sem mozdítja a dugattyút, a motor sem erőlködik, szóval semmi!
Néztem a hézagolást, van némi mozgása a fogaskerekeknek, és a csapágynak is (kb. 1mm), ez okozhatja?
_________________
Kép

Vissza a tetejére
  Profil  
HozzászólásHozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. szept. 12, 2007 4:58 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Köszi, akkor beújítok egy erősebb akut.

Vissza a tetejére
   
Admin

Csatlakozott: hétf. szept. 12, 2005 9:20 pm
Hozzászólások: 6369
Tartózkodási hely: Petőfibánya
HozzászólásHozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. szept. 12, 2007 3:01 am
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Abba minden mehet bírniua kéne, az akku gyenge tutira !
_________________
Élünk, halunk, újra élünk!

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 3847 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 105, 106, 107, 108, 109, 110  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Az oldal üzemeltetője az itt szervezett játékokért nem vállal felelősséget!
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség