SoftAir.hu
Airsoft fórum
KERESÉS
Vezérlőpult
Konverter
Cikkek

Taglista
Csoportok
GyIK
MASZ 2015
Fórumszabályok
Webmail
JÁTÉK NAPTÁR
Pontos idő: szer. máj. 24, 2017 1:37 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 6184 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 177  Következő
Szerző PM
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: hétf. okt. 05, 2009 9:34 am
Hozzászólások: 1140
Tartózkodási hely: Göd-BP
HozzászólásHozzászólás témája: Re: Egyéb tuning (cső, Hop-Up, stb.)
HozzászólásElküldve: vas. máj. 14, 2017 7:05 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Halihó, pár aegben gumedli csere lesz esedékes.... van most valami "super" gumedli?
_________________
Szeretnék végre keményen játszani, és ehez számomra a MILSIM elengedhetetlen. RoyalPredator

Vissza a tetejére
  Profil  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: kedd jún. 22, 2010 7:29 pm
Hozzászólások: 898
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
HozzászólásHozzászólás témája: Re: Egyéb tuning (cső, Hop-Up, stb.)
HozzászólásElküldve: csüt. máj. 04, 2017 12:49 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Szerintem nincs, a Cyma hopkamra jó. Tegyél bele egy G&G zöld hopgumit aztán OK.

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Fórumtag

Csatlakozott: szomb. jún. 14, 2014 2:03 pm
Hozzászólások: 30
Tartózkodási hely: Apátfalva
HozzászólásHozzászólás témája: Re: Egyéb tuning (cső, Hop-Up, stb.)
HozzászólásElküldve: csüt. máj. 04, 2017 11:10 am
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Hali!
volna egy Ak-m cyma gb-vel, és hop kamrával.
Volna értelme lecserélni a kamrát másik típusúra pontosság növelése céljából?
Ha igen, milyet ajánlotok?
_________________
Kép

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Fórumtag

Csatlakozott: szer. nov. 18, 2015 5:15 pm
Hozzászólások: 12
HozzászólásHozzászólás témája: Re: Egyéb tuning (cső, Hop-Up, stb.)
HozzászólásElküldve: szomb. dec. 31, 2016 5:06 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Probléma megoldva. A&K féle rugós megoldást próbáltam ki.
Egy erősebb rugótt húztam a belső csőre, amely elég masszívan támasztja a kamrát a GB-hez. Tárlötyögés minimalizálódott és a tár behelyezése után flottul működik úgy ahogy kell.

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Fórumtag

Csatlakozott: szer. nov. 18, 2015 5:15 pm
Hozzászólások: 12
HozzászólásHozzászólás témája: Re: Egyéb tuning (cső, Hop-Up, stb.)
HozzászólásElküldve: hétf. dec. 19, 2016 10:14 am
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Roberto27 írta:
Mondjuk nekem Madbull kamra van és A&k M4 de hasonlóképp viselkedett. Nekem egy vékony fém alátét a kapra és a gb közé megoldotta.



Köszi a tippeket srácok!
Végig próbálom őket.

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 08, 2008 1:26 pm
Hozzászólások: 4469
Tartózkodási hely: Debrecen
HozzászólásHozzászólás témája: Re: Egyéb tuning (cső, Hop-Up, stb.)
HozzászólásElküldve: csüt. dec. 15, 2016 6:48 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
az alkatrészek zöme ilyen. egyáltalán nem plug & play. sokaknak az elképelésük, hogy berakják az alkatrészt és kész. de ez nagyon nem így van. (ilyenkor jön a nagy pofára esés, az elméletben "széttuningolt" fegyver valójában szarabb mint gyárilag) gyakorlatban sokat kell mókolni, hogy rendesen passzoljon, főleg egy olyan alkatrésszel mint a hop-up, ami alapvetően meghatározza hogy köpköd a jószág.
_________________
Kép
Kép

Vissza a tetejére
  Profil  
Fórumtag

Csatlakozott: hétf. máj. 12, 2008 7:27 pm
Hozzászólások: 77
HozzászólásHozzászólás témája: Re: Egyéb tuning (cső, Hop-Up, stb.)
HozzászólásElküldve: csüt. dec. 15, 2016 3:30 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Mondjuk nekem Madbull kamra van és A&k M4 de hasonlóképp viselkedett. Nekem egy vékony fém alátét a kapra és a gb közé megoldotta.

Vissza a tetejére
  Profil  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 07, 2007 4:39 pm
Hozzászólások: 406
Tartózkodási hely: Zala
HozzászólásHozzászólás témája: Re: Egyéb tuning (cső, Hop-Up, stb.)
HozzászólásElküldve: csüt. dec. 15, 2016 11:50 am
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
ronin21 írta:
Sziasztok!

Egy kis problémám van a Cyma gyártmányú M4-emmel (Cm002).

A gyári kamrát lecseréltem egy Prowinre illetve a hop gumit egy modify flatre, a cső maradt a régi gyári. Adaglási probléma nem lépett fel, csupán a lőtáv toszakodik a tár pozíciójától függően.

Ha, lendületből behelyezem a tárat akkor nagy a ziccer, hogy 30 méter lesz a lőtáv.

Mondhatnánk, hogy a csínyai M4 az ilyen. :rolleyes: Sejtheted hogy nem a hopkamra van rosszul méretezve...

A tárak sem 100% egyformák méretre (nagyon nem, főleg a kínaiak), előre tudják tolni a hopkamrádat. Attól meg elmegy a luft a hopgumi és a nózi között, és ennyi a végeredmény.

-cserélhetsz erősebb hopkamra rugóra - vagylagos eredménnyel, rosszabb nem lesz tőle
-gyári nózit cseréld le ha még nem tetted. Cymába a piros SHS alu be szokott válni.
-szájánál vastagabb anyagú hopgumi is segíthet - M4-ekben kék Madbull múködött Cyma és JG M4-emben SHS nózival.

Ezek kombinációit próbáld ki. Ha utána sem működik, vegyél egy PJ-t vagy EL-t helyette. :lol:
_________________
Primary: nekem 8...
Secondary: túl sok
T.G.M.C.

Vissza a tetejére
  Profil  
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: csüt. máj. 01, 2008 9:23 am
Hozzászólások: 3601
Tartózkodási hely: Sopron
HozzászólásHozzászólás témája: Re: Egyéb tuning (cső, Hop-Up, stb.)
HozzászólásElküldve: csüt. dec. 15, 2016 9:04 am
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Lonex, Modify, G&G, Systema, valamint a Madbull ajánlják, de én már leszoktam róla.
_________________
Köszönöm a folyamatos fejlesztéseket. ;)

Vissza a tetejére
  Profil  
Fórumtag

Csatlakozott: kedd nov. 22, 2016 8:26 am
Hozzászólások: 1
HozzászólásHozzászólás témája: Re: V3-as GearBox (AK, MP5K, SIG, AUG, G36, stb.)
HozzászólásElküldve: szer. dec. 14, 2016 5:45 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
heló érdeklődnék milyen hop-up gumit érdemes venni.

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Fórumtag

Csatlakozott: szer. nov. 18, 2015 5:15 pm
Hozzászólások: 12
HozzászólásHozzászólás témája: Re: Egyéb tuning (cső, Hop-Up, stb.)
HozzászólásElküldve: hétf. dec. 12, 2016 8:34 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Sziasztok!

Egy kis problémám van a Cyma gyártmányú M4-emmel (Cm002).

A gyári kamrát lecseréltem egy Prowinre illetve a hop gumit egy modify flatre, a cső maradt a régi gyári. Adaglási probléma nem lépett fel, csupán a lőtáv toszakodik a tár pozíciójától függően.

Ha, lendületből behelyezem a tárat akkor nagy a ziccer, hogy 30 méter lesz a lőtáv. Ha, állítok rajta és jó poziciób kerül a tár akkor álomszép a lőtáv/lőkép. :rolleyes:
3 fajta táram van: 6 db PJ lowcap, 1 boyi, 1 kings arms műanyag tár. Gyári kamrájával, csövével ritkán játszotta ezt a sztorit, de előfordult. Jelenlegi prowin kamrával az összes tár toszakodik. És, hogy még hatványozzam a sztorit: Egy Cyma gyártmányú midcapet el kellett adnom, mert rosszabbul adagolt/lőtt vele a replika mint a Boyi tárral.

Igazából, már elveszettnek érzem magamat és nem tudom mire gyanakodjak, mert már korábban befürödtem egy guarder csővel és guarder polimer kamrával is ennél a replikával és ugyan ezekkel a tárakkal. Néha az az érzésem, hogy csak a saját sz*r, kínai dzsunka kamrájával működik. És ettől már a kölső csőre vagy az upper receiver is gyanakszok.

Amit eddig csináltam:
-minden esetben és most is kihézagoltam a belcső csövet, nem lötyög.
-Kamra is kihézagolásra került.
-A gumi, kamra, cső is letömített.
-Jelenleg a tárfészek sátorvas felöli oldala kapott egy "betétet", hogy támassza a tárat. Ez ugyan mérsékelte a lógást és a hibás "indulások" számát de nem az igazi.

Az lenen a kérdésem, hogy valaki tallkozott már hasonlókkal? Illetve mit lehet itt még tenni, hogy ne kelljen tárakat cserélnem. Magazin catch? V2 fix? Vagy komplett replika csere? :D

Köszönöm! ÉS bocsi a litániáért, de lassan már kihullik a hajam. :axe:

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: szer. szept. 19, 2007 7:52 pm
Hozzászólások: 2860
Tartózkodási hely: /Maglód/ütközetben eltünt ...
HozzászólásHozzászólás témája: Re: Egyéb tuning (cső, Hop-Up, stb.)
HozzászólásElküldve: szomb. nov. 12, 2016 8:52 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
zed911

Amit ki kell venni az abba a müanyag recés izé belsejében van annak a neve a dugattyu azon van egy fej a fej egy csavarral van rögzitve azt kicsavarod azt a tömböt amiböl kitekerted cseréled egy ”anyára" és kész

Ha kihozod Maglodra megcsinálom neked egypár jotanáccsal együtt
_________________
BRAVO-5
"városi környeztben a civil ruha alázza a ghilliet"

squad leader No.747
Kép

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: szomb. jan. 13, 2007 11:17 am
Hozzászólások: 680
Tartózkodási hely: Solt- Budapest XIV. a városban...
HozzászólásHozzászólás témája: Re: Egyéb tuning (cső, Hop-Up, stb.)
HozzászólásElküldve: szomb. nov. 12, 2016 4:19 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Vagy csak vegyél egy 110es rugót egy ezresért, ami megoldja a gondot relatív egyszerűen.
_________________
Там, где мы, там — победа!
Kép

Vissza a tetejére
  Profil  
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 08, 2008 1:26 pm
Hozzászólások: 4469
Tartózkodási hely: Debrecen
HozzászólásHozzászólás témája: Re: Egyéb tuning (cső, Hop-Up, stb.)
HozzászólásElküldve: pén. nov. 11, 2016 5:03 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
az alu kúp neve rugóvezető. :roll:

ezen a képen nem látszik, amiről szó van.
ha nem akarsz semmit se venni a legegyszerűbb vágni a rugóból 2 mentet.
_________________
Kép
Kép

Vissza a tetejére
  Profil  
Fórumtag

Csatlakozott: kedd jan. 29, 2013 1:25 pm
Hozzászólások: 31
HozzászólásHozzászólás témája: Re: Egyéb tuning (cső, Hop-Up, stb.)
HozzászólásElküldve: pén. nov. 11, 2016 10:58 am
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Kép
Itt melyik részról van szó?
Az az alu kúp bal oldalt?

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: szomb. ápr. 28, 2012 12:08 am
Hozzászólások: 25
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
HozzászólásHozzászólás témája: Re: Egyéb tuning (cső, Hop-Up, stb.)
HozzászólásElküldve: csüt. nov. 10, 2016 6:08 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Eredeti fej, másik csavar...
Mindez lemaradt, és köszi a kiegészítést!

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: szer. szept. 19, 2007 7:52 pm
Hozzászólások: 2860
Tartózkodási hely: /Maglód/ütközetben eltünt ...
HozzászólásHozzászólás témája: Re: Egyéb tuning (cső, Hop-Up, stb.)
HozzászólásElküldve: csüt. nov. 10, 2016 12:33 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
észrevétel:
ha kiveszed azzal ugye a fejnek a rögzítése is megszünik ;)
tehát vagy másik fej vagy egy másik csavar

ha másik fej ami mondjuk fém akkor meg tökmindegy hogy kiveszed vagy sem ;)
_________________
BRAVO-5
"városi környeztben a civil ruha alázza a ghilliet"

squad leader No.747
Kép

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: szomb. ápr. 28, 2012 12:08 am
Hozzászólások: 25
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
HozzászólásHozzászólás témája: Re: Egyéb tuning (cső, Hop-Up, stb.)
HozzászólásElküldve: szer. nov. 09, 2016 9:20 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Gyári,új Cyma esetében hozzávetőlegesen ott lesz 370 környékén.
3db replika a környezetemben is ezt hozta.

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Fórumtag

Csatlakozott: kedd jan. 29, 2013 1:25 pm
Hozzászólások: 31
HozzászólásHozzászólás témája: Re: Egyéb tuning (cső, Hop-Up, stb.)
HozzászólásElküldve: szer. nov. 09, 2016 8:43 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Az kb. hány fps minusz?

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: szomb. ápr. 28, 2012 12:08 am
Hozzászólások: 25
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
HozzászólásHozzászólás témája: Re: Egyéb tuning (cső, Hop-Up, stb.)
HozzászólásElküldve: szer. nov. 09, 2016 7:47 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Hello!

Rugó előfeszítést (Alu tömb) kell kivenni a dugattyúból.

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Fórumtag

Csatlakozott: kedd jan. 29, 2013 1:25 pm
Hozzászólások: 31
HozzászólásHozzászólás témája: Re: Egyéb tuning (cső, Hop-Up, stb.)
HozzászólásElküldve: szer. nov. 09, 2016 5:02 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Sziasztok!
Gyári Cyma CM041-est 400fps-ről hogy lehet 370-re lebutítani a legegyszerűbben?

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: vas. júl. 13, 2008 8:46 pm
Hozzászólások: 60
Tartózkodási hely: Mosonmagyaróvár
HozzászólásHozzászólás témája: Re: Egyéb tuning (cső, Hop-Up, stb.)
HozzászólásElküldve: hétf. aug. 15, 2016 9:12 am
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
macko-ricsi írta:
viszont az a nozi avval a keresztben lévő izével elég érdekes :D

Az ígéretek jól hangzanak ,viszont kíváncsi lennék hogy milyen negatív hatásai vannak? Észrevehetően csökken e az átáramló levegő mennyisége,ill. mekkora légörvényeket okoz a "keresztrúd"?

Mindenkinek köszi a táblázatos segítséget.
_________________
Kép

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: szer. szept. 19, 2007 7:52 pm
Hozzászólások: 2860
Tartózkodási hely: /Maglód/ütközetben eltünt ...
HozzászólásHozzászólás témája: Re: Egyéb tuning (cső, Hop-Up, stb.)
HozzászólásElküldve: hétf. aug. 15, 2016 3:36 am
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
a táblázat mindig modosul hiszen jönnek az újjabb és újjabb cuccok ezért még nem "komplett" :) ;)

movari:
viszont az a nozi avval a keresztben lévő izével elég érdekes :D
_________________
BRAVO-5
"városi környeztben a civil ruha alázza a ghilliet"

squad leader No.747
Kép

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: szomb. ápr. 28, 2012 12:08 am
Hozzászólások: 25
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
HozzászólásHozzászólás témája: Re: Egyéb tuning (cső, Hop-Up, stb.)
HozzászólásElküldve: szomb. aug. 13, 2016 9:55 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Rowen erre gondolt...

http://rockoairsoft.blog.hu/2012/04/09/nozi_tablazat

Köszönd Rockonak!

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: szomb. aug. 04, 2007 5:28 pm
Hozzászólások: 2538
Tartózkodási hely: Budapest
HozzászólásHozzászólás témája: Re: Egyéb tuning (cső, Hop-Up, stb.)
HozzászólásElküldve: szomb. aug. 13, 2016 3:37 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Bárcsak lenne egy komplett nozi táblázat... :roll:
_________________
Kép
Kép

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: vas. júl. 13, 2008 8:46 pm
Hozzászólások: 60
Tartózkodási hely: Mosonmagyaróvár
HozzászólásHozzászólás témája: Re: Egyéb tuning (cső, Hop-Up, stb.)
HozzászólásElküldve: szomb. aug. 13, 2016 3:33 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Üdv!
-Esetleg valaki próbálta már az alábbi nózit Cyma 040-045 szériában? Van pozitív eredménye?
-Mekkora hosszúságú a gyári nózi Cyma 045 típusban?
Köszi
Kép
_________________
Kép

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: kedd dec. 06, 2011 12:32 pm
Hozzászólások: 90
HozzászólásHozzászólás témája: Re: Egyéb tuning (cső, Hop-Up, stb.)
HozzászólásElküldve: hétf. aug. 08, 2016 6:06 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Köszönöm, azt hiszem minden világos.

Akkor már csak azt kellene megfejteni, hogy milyen mértékben van hatással a henger cső arányra.
A mostani setupom ugyanis eléggé határon van, és legfeljebb 0,3-ast tud végigtolni szépen. (tesztek alapján)
Viszont a BB gyorsabb indulása miatt (kisebb fékezés a hopguminál) lehet hogy elég egy, a szokásosnál kisebb hengerűrtartalom is, mert hamarabb kiér (?) ugyanaz a BB. Így talán a mostanival megegyező hosszúságú slong csőben a 0,36-ost is képes lesz végigtolni?

De lehet, hogy rossz gondolatmenet, ha valakinek van efféle tapasztalata, szívesen hallgatom, hogy már elsőre is jó méretű csövet vehessek (hengerben nincs mozgástér, mert már így is teli)

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: kedd dec. 06, 2011 12:32 pm
Hozzászólások: 90
HozzászólásHozzászólás témája: Re: Egyéb tuning (cső, Hop-Up, stb.)
HozzászólásElküldve: vas. aug. 07, 2016 6:26 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Köszönöm az infót, akkor végülis nem igazán az FPS, hanem a nehéz BBnél kevésbé elvesztett J az előny gondolom (ami a hopup kisebb fékezőereje miatt történik) -ha jól értem-

szerk: és a nehéz BB-re jellemző jobb J megtartás eleve előny

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: kedd okt. 16, 2007 11:40 am
Hozzászólások: 6106
Tartózkodási hely: Aylesbury, UK
HozzászólásHozzászólás témája: Re: Egyéb tuning (cső, Hop-Up, stb.)
HozzászólásElküldve: szomb. aug. 06, 2016 9:33 am
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Jó kérdés. Megkérdezem a nálam okosabbakat...

Szerk:
Megkérdeztem.
Egy pici fps növekedés van amiatt, hogy kevésbé szorítja le a BB-t a hosszabb lenyomó ugyanakkora hopup hatáshoz, de ez nem számottevő.

A lőtáv növekedést az okozza, hogy nehezebb BB-t is tud használni egy ilyen rendszer, és az képes messzebbre menni, és főleg pontosabban.
A lenyomó rész alakja adhat pontosság növekedést, ami hatásos lőtáv növekedést eredményez: ugyanakkora max lőtáv nagyobb részében tudsz még eltalálni egy célt.
_________________
Kép

Vissza a tetejére
  Profil  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: kedd dec. 06, 2011 12:32 pm
Hozzászólások: 90
HozzászólásHozzászólás témája: Re: Egyéb tuning (cső, Hop-Up, stb.)
HozzászólásElküldve: szomb. aug. 06, 2016 9:26 am
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
@Zephir: egyet értek

@Csokáv:
Én is ilyesmin gondolkodtam, de nem tudom összerakni a képet, hogy ez hogyan lenne lehetséges. Hiszen mind a régi rendszer, mind az új rendszer esetében a cső vége után egy ugyanolyan fizikai adottságokkal rendelkező "magára hagyott" BB-t küldünk el, ami a régi rendszer esetén ha túl gyorsan pörög, akkor 25-30m körül az égbe repül. Nem tudom elképzelni, hogy lehetséges lenne az, hogy a röppálya elején magasabb pörgés esetén az új rendszernél most mégsem repül fel a BB, sem azt, hogy ugyanannak a gömbnek esetleg nagyobb legyen a perdület megtartása, hiszen ugyanolyan test indul útjára, amire ugyanazok a külső tényezők hatnak.
Vagy, van valami amit nem veszek észre :D

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: kedd okt. 16, 2007 11:40 am
Hozzászólások: 6106
Tartózkodási hely: Aylesbury, UK
HozzászólásHozzászólás témája: Re: Egyéb tuning (cső, Hop-Up, stb.)
HozzászólásElküldve: pén. aug. 05, 2016 8:02 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Szerintem nem a torkolati energia növekedés miatt megy messzebbre, bár biztosan előfordul az is. Nagyobb a perdülete a BB-nek, ezért tovább hat a gravitáció ellenében. Sem a BB sebessége, sem a perdület csökkenése nem lineáris, szóval a nagyobb perdület szerintem a pálya elejét nem módosítja nagyon, ezért nem alapól az égbe küldi, hanem amikor már lassul akkor érvényesül jobban. De ezt csak becslem, a képleteket nem ismerem.

Itt elkezdünk átállni amúgy arra, hogy a HPA és a gázosoknál (amik könnyendén biztosítják az extra gázmennyiséget a nehéz BB/nagy csöveknek) a saját BB-vel is kronózunk.
_________________
Kép

Vissza a tetejére
  Profil  
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: hétf. ápr. 10, 2006 8:03 pm
Hozzászólások: 6320
Tartózkodási hely: Dunakeszi
HozzászólásHozzászólás témája: Re: Egyéb tuning (cső, Hop-Up, stb.)
HozzászólásElküldve: pén. aug. 05, 2016 5:43 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Igen. Lassan itt az ideje energiát mérni és nem 0.20-as BB-vel fps-t.
_________________
Kép
Kép

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: kedd dec. 06, 2011 12:32 pm
Hozzászólások: 90
HozzászólásHozzászólás témája: Re: Egyéb tuning (cső, Hop-Up, stb.)
HozzászólásElküldve: pén. aug. 05, 2016 5:21 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Igen, értem, de akkor mégiscsak oda vezethető vissza a dolog, hogy ugyanahhoz a pörgetéshez (egyenes röppályának megfelelő pörgési sebesség adott súlyú BBnél) nem kell annyira lefékezni a BBt (hiszen még a cső is pörget rajta és nem kell a guminak akkorát pörgetnie, és így lassítania sem) és a tartalékban maradt J viszi messzebbre a BBt. A "Joule Creep" így talán még inkább kijön amit egyébként is ki szoktak a henger/cső aránnyal használni.
Viszont így, egy eddig torkolaterő határon működő rendszer könnyen túlszaladhat vele a határon.

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 08, 2008 1:26 pm
Hozzászólások: 4469
Tartózkodási hely: Debrecen
HozzászólásHozzászólás témája: Re: Egyéb tuning (cső, Hop-Up, stb.)
HozzászólásElküldve: pén. aug. 05, 2016 4:57 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
onnan, hogy a hosszabban van megvezetve a bb a gumi által. nem csak egy pofont kap a gumitól, mint a sztenderd gumi esetében. a másik meg a csővégi bemarástól kap még egy pörgetést. így tovább marad pörgésbe és amíg pörög van felhajtóerő, tehát nem esik le.

gázos rendszernél nagyon jellemző ha nagyobb súlyú BB-t használsz növekedik a torkolati energia [J] (nem sebesség, [fps]).
pl: lekronózod 20-assal 1J, lekronózod 40-essel 1,4J. nyilván ehhez át kell állítani a kronón a bb súlyt. (ezek a számok hasra ütésre mentek, csak a szemléltetés végett)

e miatt lenne jó ha minden játékon legalább 40-es bb-vel menne a kronózás és J-t mérnénk.
_________________
Kép
Kép

Vissza a tetejére
  Profil  
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: hétf. ápr. 10, 2006 8:03 pm
Hozzászólások: 6320
Tartózkodási hely: Dunakeszi
HozzászólásHozzászólás témája: Re: Egyéb tuning (cső, Hop-Up, stb.)
HozzászólásElküldve: pén. aug. 05, 2016 2:48 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Overhopp van de dúlván, ezért jön ki a rendszer előnye nehéz bb esetén. Lásd pl esetemben, ahogy 320 fps AEG simán pörgeti a 0.36 BB-t, és szép lőtávja van vele. Ez a rendszer a megszokottnál nehezebb BB-vel üzemel, ez is az előnye.
_________________
Kép
Kép

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 6184 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 177  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Az oldal üzemeltetője az itt szervezett játékokért nem vállal felelősséget!
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség