A feladat; minél több zászló begyűjtésé a taktikai térképen jelölt Zászló Depókból és eljuttatásuk a Bank-nak nevezett gyűjtőpontokba és ott az oldal színükkel megegyező „fogasra csíptetni”. Ha egy fogas megtelt, a Bank bezár – oda nem gyűjthető több zászló!
A zászlókat a depókból egyesével szerzik meg -és át adás nélkül mozgatják a játékosok az elérhető Bankokba! A céljuk mihamarabb a legtöbb zászlót be-Bankolni. Aktív játékos a műveleti területen nem adhatja át a zászlókat, viszont a depókon kívül kilőtt játékostól átvehető, illetve rabolható több zászló is.
A zászlókkal rendelkező kilőtt játékos a narancs találat jelző mellett köteles a birtokolt zászlókat is felmutatni! A kivérzési idejét váró játékostól a csapat társai elvehetik, illetve az ellenfél játékosai „el rabolhatják” a zászlókészletét! Amennyiben lejárt a kivérzési idő, a zászló készlettel történik a választott visszaállás. Zászlókat át adni, vagy rabolni kizárólag a kivérzési idő alatt lehet! (...narancs kendőben sétáló, visszaállásban lévő játékos a zászló készletét nem adhatja át – nem rabolható ki.)
FIGYELEM: amennyiben raboljuk, vagy csapat társnak átadásra kerül a zászló, úgy minden zászlót kötelező átadni, elrabolni!
Egy vagy több zászlóval rendelkező játékos a bankba érve az oldal színével megegyező színű fogasra csípteti a zászlókat. Kötelező megválni minden zászlótól amennyiben van üres fogas! A maradék zászlókat a következő Bank-ba kel eljuttatni! Vigyázat; amíg nem kerül a fogasra a zászlókészlet addig a bank területén is rabolhatók a zászlók (kilőtt, kivérzését váró játékos)!
A Bank készletei nem rabolhatók! Amikor minden Bank bezárt; játék vége! A nap győztese a legtöbb zászlót Be-bankolt csapat!
A JÁTÉK 40 FŐ ALATTI JELENTKEZÉS ESETÉN ELMARAD!
Megkérünk minden érdeklődő játékost, hogy amennyiben nem tud azonosulni a játékmenettel, valamint nem tud kapu zárásig - azaz a játék tervezett végéig maradni, ne regisztráljon a játékra. A játék gyűjtögetős jellege miatt kiemelten fontos a két oldal balansza...!
DRESS CODE / OLDALAK / PMR
UNIDAD ARMYPMR CH-6 ● Sötét vagy zöld katonai mintázat (Fekete, OD, dpm, woodland, flectan stb.) ● Fekete (sötét árnyalat) utcai viselet. ● Ruházat színvilágához passzoló sapka, sisak huzat. PROTIP: tiszteld meg a játékos társaid, hogy nem Argentin focis kapucniban jössz, valamint nem viselsz coyote, desert.. egyébb katonai mintákat, vagy az igen divatos multicam fejfedőket!
USA ARMYPMR CH-2 ● Világos katonai mintázatok, multicam, mtp, coyote brown, desert stb. ● Ruházathoz passzoló sapka, boonie, sisak/sisak huzat. PROTIP: kerüld a fekete vagy sötét ruházatot és fejfedőket, ne légy megtévesztő viseletben.
A KIEGÉSZÍTŐK (mellény, chest rig, war belt, arcvédő, kesztyű) SZÍNEI MINDKÉT OLDALNAK SZABADON VÁLASZTHATÓ!
A szervező mindkét csatornán elérhető!
PROTIP: A rádiókommunikáció kiemelten fontos! A zászlók és a bankok státusz jelentései, valamint az M.V.P. pozícióinak rádióforgalmazása taktikai előnyt jelent majd a műveleti területen!
RÁDIÓ ZAVARÁS, LEHALGATÁS TILOS!
BELÉPTETÉS / KRONÓ / ELIGAZÍTÁS
Beléptetés, reg.: • Kapunyitás 9:00, belépést követően a bejáratnál a szokásos helyen kényelmesen lecuccolhattok. • A kronózás előtt a LŐTÉREN tudjátok a replikákat "belőni", optikákat beállítani. • A regisztrációhoz a pontos belépődíjjal érkezzetek - pénzváltásra nincs lehetőség! A belépődíjat adomány hozzájárulás formában van lehetőségünk elfogadni a kihelyezett "ADOMÁNY" feliratú dobozban. • Regisztrációt követően igyekezz a felszerelésed rendezni a mihamarabbi kezdés reményében! • Kronózást követően kapuzárás(~10:00h), majd gyors eligazítást tervezünk. • Kezdés ~11:00h.
A kronózás menete: • Kronózásra beállított HOP UP -al, saját - játékon használatos lőszerrel és kitárazva érkezzetek! • A kihelyezett céltárgyak meglövését követően kronózunk. • A fegyver szabályokat, valamint a MASZ -és FPS korlátozásokat sértő replikák nem vehetnek részt a játékon!
FIGYELEM! 500 FPS FELETTI REPLIKÁK NEM VEHETNEK RÉSZT A JÁTÉKON!
Taktikai visszaállást segítő, két fő azonnali gyógyítására használatos mobil visszaálló pont; ● Az MVP hatástalanítható; lemeríthető - lemerült MVP-ről nem állhattok vissza! ● A lemerűlt MVP-t el kell juttatni a HQ -ra feltöltésre!!! ● Az MVP-t aktív, játékban lévő játékosok szállíthatják, épületen kívül telepíthetik. ● Az MVP-től (és/vagy HQ-ról) páros vissza állással kerülsz újra játékba; két játékos egyszerre nyomja meg az MVP -n található két nagy fekete gombot. ● Az MVP (Mobil Visszaálló Pont) részletes műszaki ismertetése eligazításkor.
(A helyszínen nem lesz ismertetve, alaposan tanulmányozzátok!)
• A játékterület részben beton fallal, többségben egy kétzónás drótkerítéssel és erdősávval van elzárva a civil szférától. A külső kerítés (térképen piros vonal..) mögötti erdősáv 50-60 méteres körzetében előfordulhatnak gombaszedő civilek, ezért kiemelt figyelemmel használatos a játék térképen jól ábrázolt játék sáv. • A drótkerítések sérült részei lebontva, sárga szalagokkal jelölve, átkelésre biztonsággal használható. A többségében ép kerítésrendszer „vezér drót” magasságig sértetlen, nem kerültek elbontásra! Az ép vagy sérült - jelöletlen kerítésen átmászni, átjárót vágni, átbújni TILOS! Szakaszonként lebontott, átjárónak kialakított részek a pályán és játék térképeken is sorszámozott sárga jelöléssel feltüntetve! • 3-5 m és 8-10 méteres szintkülönbség jellemzi az erdős területeket. Állagát tekintve homok, puha, feltűnően omlós talaj, javasolt a magas szárú bakancs viselete. A kellemes aljnövényzetben elszórtan található vadösvény és rókalyuk, megközelítésük kiemelt figyelmet követel. • Az erdő elhanyagolt és gondozásmentes! Sok a kidőlt, száraz rendkívül könnyen eltörhető - kar vastagságú akác. Megközelítésük nagy óvatosságot igényel. Ne használjátok kapaszkodónak, támasznak. A már eltört, elvásott törzsek 30-40 cm magasan ágaskodó maradványai fokozott figyelemmel közelítsétek. • A fém tolvajok örökségeként az épületek környékén a volt tűzoltó kellékes - vas szekrények megrongált és vagy szétszórt fém alkatrészei hevernek a talajon, vagy a talajszint alatt. • Az épületek 4-5 méteres földsánccal vannak körbe kerítve. A sáncon és az épületek 10 méteres körzetében kötelező egyeslövés használatos! • A terület tűzoltó vízvezetékei és a hozzá tartozó víz aknák jól láthatóak, az akna fedelek elmozdítása szigorúan tilos és balesetveszélyes! • A területen utólagosan épített fedezékek, barikádok többsége valamilyen veszélyforrást takar – elmozdításuk, lebontásuk, átalakításuk szigorúan tilos és balesetveszélyes. • Mélyedések, árkok jelölőszalaggal megjelölve! • Játékon kívüli, nem használatos területek jelölőszalaggal megjelölve, lekerítve. • Tetőre, padlásra felmászni szigorúan tilos! • Az épületek zárt ablakait kinyitni tilos! • Az épületek nyitott ablaküveges részeit belőni tilos és balesetveszélyes. • A játékterületen nyílt láng használata, tűzgyújtás (pirotechnikai játék kellékek)használata TILOS! • Tűzgyújtás kizárólag a kijelölt tűz rakóhelyen engedélyezett! • Dohányzás kijelölt, hamutartóval szerelt dohányzóhelyeken engedélyezett! • A rongálókat felelősségre vonjuk és kitiltással fegyelmezzük. • Minden regisztrált játékos a fentiek ismeretében, saját felelősségre lép be a játékterületre!
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 4 vendég
Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban. Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban. Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban. Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.