SoftAir.hu
Airsoft fórum
KERESÉS
Vezérlőpult
Konverter
Cikkek

Taglista
Csoportok
GyIK
MASZ 2015
Fórumszabályok
Webmail
JÁTÉK NAPTÁR
Pontos idő: csüt. jún. 21, 2018 11:22 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1 hozzászólás ] 
Szerző PM
játékszervező
Avatar

Csatlakozott: pén. okt. 17, 2008 10:09 pm
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: ismeretlen
HozzászólásHozzászólás témája: S.T.A.L.K.E.R. Tranzit
HozzászólásElküldve: szer. feb. 28, 2018 7:33 am
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Mire lehet számítani:
Légihíd hadművelet megvalósítására!

A játéktér Pripyat külvárosa!

BELÉPTETÉS:
Hatvan-Nagygombos /Keresd a Zöld kaput!/
47.691166, 19.692457
- parkolás utasítás szerint
- regisztráció a borisz 3-as épületben
- pénteken beléptetés 1600-tól 2000-ig, időben érkezz meg vagy nem tudsz belépni a Zónába csak szombaton!
- szombati beléptetés: 800-tól 930-ig
- kivonás megkezdése: vasárnap 1000-től


Kép


Figyelem!

A területre csak érvényes okmányokkal lehet belépni! A regisztrációnál mindenkinél legyen ott a személyi igazolvány és a lakcímkártya illetve a jármű rendszámát is fel kell jegyeznünk amivel érkeztél!

Csak azok a külföldi játékosok vehetnek részt a rendezvényen, akiknek minden adatukat leadtuk a terület tulajdonosának egy héttel a rendezvény előtt.
Küld el az as300game@gmail.com címre a személyazonosító okmányod másolatát a lakcímed és a gépkocsid rendszámát!

Attention!

Only these foreign players can attend the event, who have all of their personal data confirmed by the organizers one week before the event. Send a copy of your ID Card, your address and your license platenumber to the following address: as300game@gmail.com

A képen látható tárgyak valamilyen formájukban kötelezőek!



FŐBB KARAKTEREK A ZÓNÁBAN

SIDOROVICH
A kormány megbízottja. Egy vérbeli szemétláda, aki pokolian jó üzletember. Nem szereti a markából kiadni a pénzt, azonban ha sikerül megbízást szerezned tőle, vagy megfelelő portékát eladásra kínálni neki, nagy pénzeket hajlandó áldozni. A vodka elengedhetetlen részét képezi a tárgyalásainak. Emellett tárgyalásokat folytat a katonaság és a szolgálat között, segíti a tudósok munkáját. A Zóna egész felügyelete az ő fennhatósága alatt van. Nem árt jóban lenni vele, kedveli az egyenes beszédet és a tiszteletteljes kommunikációt.

VITALY és VLADIMIR FEDOSEYEV
Sidorovich testőrei, az ikrek. Jobb elkerülni őket, belekötnek még az élő fába is. Ha egy mód van rá a közelükben ne csapj a közelükben balhét, mert egy szempillantás alatt véget vetnek az életednek. Néha egy kis vodkával vagy napraforgómaggal megszelídíthetőek, mindenestre légy nagyon tisztelettudó velük. Akár még Sidorovichal való üzletkötésedet is megakadályozhatják. Azonban ha jó passzban kapod el őket, akár még küldetéseket is kaphatsz tőlük.

BARKEEP
A Zóna kocsmárosa. Általában higgadt természetű, bárkit szívesen lát, akár alkudozni is lehet vele, azonban elvágja a torkodat ha megpróbálod átverni. Rengeteget tud a Zónáról, a Zóna titkairól. Szeret történeteket mesélni a Zónáról, a Zóna lényeiről. Remekül főz, vodkát bármikor szívesen vásárol, igaz van hogy a túlzott vodkafogyasztás beleszól a főzőtudományába… Kisebb-nagyobb küldetéseket kaphatsz tőle, egész szép summákat fizet érte.

KARDÁN
A szerelő. Mindent képes megjavítani ami egy kicsit hasonlít egy fegyverre, és bármiből képes fegyvert csinálni. Minden összegyűjtött alkatrészt és kacatot megvásárol a Zónában lévőktől. Imádja a vodkát, vodkáért cserébe szinte bármit megtesz. Azonban az ideje 60%-ában részeg, a másik 40%-ában pedig alszik. Mindenféle fegyvert árusít, így tőle lehet majd fegyvert venni ha már elég pénzt (vagy vodkát) gyűjtöttél össze rá.

BAGOLY
A Zóna mindenese. Talicskájával fütyörészve járja a Zónát. Nála szinte mindent lehet kapni, igazi kis bazáros. Minden frakcióval jó viszonyt ápol. Kisebb-nagyobb küldetéseket is kaphatsz olykor-olykor tőle.

DOKTORNŐ
Svetlana a Zóna hivatalos orvosa, Sidorovichal együtt érkezett a Zónába. Megbízható módszereivel, célzottan tud minden fajta sérülést vagy betegséget gyógyítani. Összedolgozik a tudósokkal, és bárkivel aki segíteni akarja munkáját. Kisebb-nagyobb küldetéseket kaphatsz tőle. Feltételezései szerint a Zóna tele van gyógyszerekkel, eszközökkel a gyógyításhoz, csupán fel kell őket kutatni. Gyakran besegít Sidorovich papírmunkáiba is. Nem dolgozik ingyen és rendkívül hangulatember

SÁMÁN
Rendkívül jól ismeri a Zónát, rengeteg információt szerezhetsz tőle. Állítólag minden sérülésből ki tud gyógyítani nagyon rövid idő alatt. Gyógynövények, kövek, fák kérgei, snork maradványok, emberi maradványok, minden érdekli ami élt és mozgott, azt állítja hogy ezekből kotyvasztja főzeteit, krémjeit, gyógyszereit. Szórakoztató karakter, néha a stalkerek szeretnek mellécsapódni. Természetesen nem gyógyít ingyen, de kisebb-nagyobb küldetésekre tőle is lehet számítani.

TUDÓSOK
Folyamatos kísérletek folytatnak embereken, gyógyszereket fejlesztenek, azonban legfontosabb kutatások a biológiai mutációk felderítése, megállítása, visszafordítása vagy fokozása. Alapszintű elsősegélyben tudnak részesíteni, természetesen pénzért, de jobban szeretnek olyan üzletek kötni amelyben nagyobb hasznuk van: mutáns állatok, rovarok, emberek begyűjtéséért rengeteg pénzt fizetnek.

GYIGTYARJOV ŐRNAGY
Ex-stalker, Ukrán Nemzetbiztonsági hivatal ügynöke. A hivatal küldi be a Zónába, hogy bizonyos rejtélyes eltűnések után kutasson. Jó kapcsolatot ápol a katonasággal és a szolgálattal is, a stalkereknek kisebb-nagyobb küldetéseket ad. Azonban vigyázni kell vele, rendkívül gyanakvó és bizalmatlan. Kiismerhetetlennek tűnik, ám aki megbízhatóan teljesít nála, azzal nem hálátlan.

PRÓFÉTA SHORIA
A Monolith frakció testi lelki vezetőjének nevezi magát. Vajon mi mindenre képes, hogy megőrizze ,,Szent földje ártatlanságát”?

NITRO
Egy műszaki zseni, igazi fegyvermester. Éjjel-nappal a Zónát járja, nagyon ritkán látni huzamosabb ideig egy helyben. Stalkerek csapódnak mellé, küldetéseket ad ki. Becsületes ember, mindenkivel jó viszonyt ápol, kivéve Kardánnal. Riválisoknak tekintik egymást, ezért ha lehet elkerüli őt, meg Kardán által összerakott vagy javított fegyvereket.

KATONASÁG PARANCSNOKA
Talán az egyik legkorruptabb ember az a Zónában. Hangulatember, ha jó kedve van mázlid van, ha nincsen akkor mindegy mit csinálsz, esetleg rengeteg pénzért cserébe nem vesz el tőled mindent, és nem zár fogdába. Nem sok küldetésre számíthatsz tőle, inkább a pénzedre utazik, mint hogy ő fizessen bármiért is.




Frakciók

STALKER
A stalkerek (más néven ’’Loner-ek’’) külön csoportot alkotnak, egyedül fedezik fel a Zónát. Nem tartoznak más frakciókba és semlegesek a többi felé. Busás pénzkeresési lehetőség miatt jönnek a Zónába. Általában egyedül bolyonganak vagy teljesítik a rájuk bízott feladatokat, azonban néha kisebb csoportokba verődnek.
Dresscode: Felszerelésük kötelező darabja a hátizsák, kapucnis kabát, pulóver. Kerülik a terepmintát, bár vannak kivételek.

MILITARY/KATONASÁG
Sorozott katonák az ukrán hadseregből, a Zóna határait védik. Korlátozott képességekkel bírnak, de az egyik alegységük, a katonai stalkerek, speciális feladatokat is el tudnak látni. Néhányan hajlandók üzletelni a stalkerekkel. Készleteik bizonyos időközönként töltődnek. A kormány küldöttje, Sidorovich bérezi őket.
Dresscode: Orosz katonai minták, és hozzá tartozó mellények. Ha lehet legyen minél inkább oroszosabb, de természetesen nem gond ha más mintákkal bíró felszerelésed van, de akkor az legyen egységes.

DUTY/SZOLGÁLAT
Egy militarizált csoport, akik szigorú fegyelemben, szabályok szerint élnek a Zónában. Elsődleges feladatuk a világ megvédése a fertőzött területektől, továbbá megpróbálják megakadályozni a kereskedelmet a külvilággal. Állítólag minden általuk talált relikviát átadnak a tudósoknak. Gyakran szerveznek rajtaütéseket a Zónában élő mutánsokon. A stalkereknek is hajlandóak segíteni problémáik megoldásában.
A frakció tagjai már régóta ádáz háborút vívnak a Freedommal. A stalkerek csatlakozhatnak hozzájuk.
Dresscode:fekete ruházat, ajánlott a fekete taktikai mellénnyel.

BANDITÁK
Egy rablókból és gyilkosokból álló szervezetlen csoport. Vándorló stalkereket fognak el és fosztanak ki. Szinte minden más frakcióval ellenséges viszonyban vannak. Fegyverarzenáljuk javarészt a szovjet korszakból származó fegyverek és egyéb polgári fegyverekből áll. Készleteik nagyon szűkösek.
Dresscode: Civil ruha, semmilyen mellény ne legyen, helyette szimatszatyor vagy bármi hasonló. Nincs hátizsák, a rabláshoz kötelező a maszk használata /fekete kendő vagy bármi ami elrejti az arcukat!

SCIENTISTS/TUDÓSOK
A Zóna természetét, viselkedését figyelik és kutatják. A stalkerek jó üzleteket tudnak velük kötni, ugyanis örömmel vásárolnak tőlük relikviákat mindenféle külön közvetítő nélkül is. Ha kell biztonságos laborjukon kívül is tevékenykednek, de mindenképpen erős kísérettel körülvéve. Igyekeznek minden frakcióval jó kapcsolatot ápolni....mindenkit és minden ajánlatot meghallgatnak, kivéve, ha magadra haragítottad őket, mert akkor jobb ha vigyázol mivel a segítségük nélkül a Zónalét NAGYON veszélyes tud lenni.
Mobil laborjuk Yantarban található.
Dresscode: A fehér színű orvosi köpenyüket a Zónában szögre akasztják, és helyette a Tiszta Égbolt színeit a kék felsőt és a fekete nadrágot hordják, de így is könnyű felismerni őket.

MONOLITH
A stalkerek egy rejtélyes, ismeretlen frakciója. Egy földön kívülről származó kristály létezésében, a Monolitban (más néven Wish Granter) hisznek. A legtöbb stalker megveti és elmebetegnek tekinti a csoport tagjait, akik minden tőlük telhető módon megpróbálják megakadályozni a bejutást a Zóna központjába, ahol állítólag a Monolit megtalálható, ugyanis attól tartanak, hogy a stalkereknek rossz szándékaik vannak a kristállyal kapcsolatban. Minden más frakcióval ellenségesen viselkednek. Felszerelésüknek köszönhetően jóval többet bírnak mint az emberek.
Dresscode: exoskeleton, sisak, maszk (gázmaszk)

"ZSOLDOS"
Dresscode: katonai ruházat, sisak, maszk (gázmaszk) 2 fegyver
Mentális és fizikai szintfelmérés! (pl.: sárban kúszni, miközben üvöltöznek veled)
A Zsoldosok frakciója egy a Zonában tevékenykedő elit magánhadsereg akiknek a bázisát és konkrét ügyfeleit
a legszigorúbb titoktartás övezi...
A Zsoldosok hidegvérű profik, akik felajánlják katonai szolgálataikat azoknak akik megtudják ezt fizetni. Olyan ex-kommandósok,kiugrott specialista ügynökök, elit testőrcégek volt alkalmazottai, esetleg profi gerillák akik pénzre méghozzá nem kevés pénzre váltották "szakképesítésüket".Tagjaikat szigorúan megválogatják, mind mentálisan mind fizikálisan megterhelik már a felvételi procedúra során is, a feladatok amelyeket ezeken a "szintfelmérőkön" teljesíteni kell sokakat eltántorítanak mert még a tapasztalt profiknak is nehézséget jelentenek. Kitűnő fizikai és mentális kondíciójuknak hála, és azoknak az egyedi képzéseknek amit a Zónán kívüli világ harcterein szereztek a Zsoldosok szinte mindenféle fegyveres ellenállást le tudnak győzni, de legalább is meg tudnak törni, bevetve vagy az óvatos taktikázást, vagy a precíz katonai műveleteket és a drága és minőségi felszerelésüket. Egyetlen hátrányuk a harcban, hogy nem ismerik a Zónát olyan szinten mint a Loner-ek....
Tőlük távol áll a fanatizmus, ők pénzért teszik amit tesznek, és a szerződéseiket mindig betartják hiszen megbízóik a legtöbbször befolyásos és gazdag emberek esetleg vállalatok... A kuncsaftokkal ezért mindig előzékenyek, főleg ha van elég pénzük, hiszen ha elterjed a híre, hogy megbízhatatlanok, akkor ugyan ki alkalmazná őket utána, az egyéb következményekről mér nem is beszélve...
Az viszont hogy a munkát hogyan végzik el az már változó és csoportja ill. embere válogatja - lehet, hogy mindenkit halomra ölnek, és hullahegyeket hagynak maguk után- , de az is, hogy csak 1-2 zavarodott és kábult ellenfél meg egy eltűnt tárgy/artifact mutatja,hogy ott jártak, de nem hal meg senki....

воля
Azok az anarchisták és fenegyerekek, akik azért harcolnak, hogy a Zónában bárki szabadon közlekedhessen. Szerintük nem szabad eltitkolni az emberek elől a Zónával kapcsolatos információkat, és az állam nem tekintheti magáénak az itt talált relikviákat, képződményeket.
Háborúban állnak a Duty-val. A stalkerek csatlakozhatnak hozzájuk. Készleteik szűkösek.
Dresscode: full BW-német-flecktarn-pontterep (ki hogyan ismeri) terepminta.

SNORK/VÉRSZOPÓ/EGYÉB LÉNYEK-SZÖRNYEK
Ezek a lények minden élőlényre rátámadnak, amit csak meglátnak.
Elég, ha megérintenek bárkit, már azzal is súlyos sérüléseket okoznak. Egy-egy találattól nem biztos hogy elfekszenek.
Dresscode: Ha nem tudod, akkor ne ide jelentkezz. (Ha mindenképpen szeretnéd kipróbálni, azt e-mailben jelezd a szervezők felé: stalker.as300@gmail.com)

шутеры
Feladatuk, tevékenységi körük:
- elsődleges feladatuk a Zónában található lények vadászata
- a Lonereknek segítenek
- nem kutatnak céltalanul
- általában a stalker falu körül "ólálkodnak"

(Kérünk mindenkit, hogy ha összeállította felszerelését, ruházatát, e-mailben küldjön egy képet magáról a stalker.as300@gmail.com e-mail címre! Ne a játékon érjen meglepetés hogy nem megfelelő a viseleted!)




ÁLTALÁNOS SZABÁLYOK

- Amit mindenképpen hozzatok magatokkal: sátor, ponyva, amiből-amivel eszel/iszol, szemeteszsák, megfelelő ruházat (esőre, hidegre, melegre, bakancs!), védőfelszerelések (szemvédelem, arcvédelem stb.).

- A játékhoz a BB-t a szervezők biztosítják (BB BLS 0,20/0,25)! Ha valaki mégis saját BB-ből szeretné kivitelezni a játékot, azt kommunikálja le a szervezőkkel! A Zónában csakis a szervezők által biztosított BB-vel lehet üzletelni, azokat továbbadni. A tracer BB-t is a szervezők biztosítják. Táranként max. 50 db BB-t lehet tárazni, rakaszokba pedig 300 darabot. A kezdő 50 BB saját BB-ből tárazzátok!

- A szervezők által biztosított BB-ből bárhol tárazhattok!

- Lesznek szálláshelyek a stalkereknek amit bérelhetnek 900 RU/nap (őrzött), egyébként saját maguknak kell kialakítaniuk szálláshelyeiket, sátraikban vagy ponyvákkal! A sátor táboroknak külön lesz kijelölt helyük csak a kijelölt helyen lehet sátrat építeni!
Csak a kijelölt helyeken lehet tűzet rakni! Ponyvákat és katonai sátrakat is fogunk használni, de ezek nem jutnak mindenkinek!

Sátrak:
- A sátrakba nem lövünk be nem lövünk ki de késelés mehet!
- Ha s sátorba nem tartózkodik a senki akkor nem mászol be másnak a sátrába, nem turkálsz a dolgai között!
- A sátorba nem rejtünk el játéktechnikai eszközt! pl.: BB, ru, artifakt, stb.
- Maga sátor tábor támadható.
- Minden frakciónak szüksége lehet sátorra!


- Ivóvíz és mosdó használat csak a kijelölt helyeken lesz elérhető! Mindenkinek lesz lehetősége ezeket használni ellenőrzött körülmények közt. A vízzel minden esetben spóroljatok! Amennyiben a vizet 5 literes kannákban kapjátok, azokat sértetlen állapotban mindenképpen juttassátok vissza a szervezőkhöz! Az 5 literes kannákat ne tapossátok össze, ne dobjátok ki, ne hajtogassatok vagy vágjatok belőle tányért, bögrét stb.!

- A pályán áram alatt lehetnek elektromos kábelek, kérünk mindenkit, hogy semmi esetre se piszkálja azokat, konnektorokat, kapcsolókat, más egyéb fogyasztókat!

- Tüzet csak a kijelölt helyeken lehet rakni! Épületben szigorúan TILOS!

- Az épületekben mindenki fokozott figyelemmel közlekedjen! Mivel az épületek többsége romos, nézz a lábad elé – a lehulló törmelékdarabokban nagyot lehet esni. Kérünk mindenkit hogy fokozott figyelemmel legyen környezetére!

- A pályan található tárgyak: asztalok, székek, ágyak, stb. nem mozgathatóak és semmiképpen nem használható tűzrakáshoz (sajnos volt rá példa)! Kérjük a játéktechnikai eszközöket megfelelően kezeljétek, azokon visszafordíthatatlan folyamat ne indítsatok el, pl. kocsikerék leengedése rendben van, azonban annak kivágása nincs! Bútorokat, fóliákat, felszögelt képeket, ajtólapokat ne vigyetek el!

- A szemetet szelektíven gyűjtjük! 4 felé csoportosítottuk a szemétgyűjtést: 1., pet palack és alumínium doboz (energiaitalos doboz), 2., konzervdobozok 3., kommunális hulladék, 4., lemerült elemek, rossz akkumulátorok A konzervdobozokat csak azután dobd ki, hogy azokat kiégetted! Nem szeretnénk hívatlan rágcsálókat, rovarokat, bogarakat befogadni a területekre! (Tűzrakás csak a kijelölt helyen, felügyelet mellett!!!) Ezúton is nyomatékosan kérünk mindenkit, hogy a szelektív hulladékgyűjtés szabályait tartsátok be, a szemetet a rendezvény végén a szervezők felé e módon juttassátok el, illetve a kihelyezett szemeteszsákokat e módon töltsétek fel!

- Dohányozni csak a kijelölt helyeken lehetséges! A csikkeket semmilyen esetben ne dobjátok el!

- A helyszíneken biztosítani fogunk őrzött és zárható helységeket az esetlegesen leadásra kerülő tárgyak/értéktárgyak (pl. pénztárca, kocsikulcs stb.) miatt.

- A talált tárgyakat minden esetben a SZERVEZŐKNEK adjátok le!

- A Szervezők jogot formálnak arra, hogy a jelentkezőket adott esetben elutasítsák, illetve a játék során nem megfelelően viselkedőket kizárják! A kizárt, hazaküldött játékosoknak a regisztrációs díjat nem áll módunkban visszafizetni!

- Szeszes ital és bármilyen kábítószer fogyasztása TILOS!!!

- Szemvédelem nélküli pályán tartózkodó játékos azonnal haza lesz küldve!


Kép
Amit mindenki, MINDENKÉPPEN hozzon magával: sátor, derékalj, hálózsák, polifoam, sátorlap, pokrócok, álöltözet, polár ruházat, váltóruha, bakancs, polár zokni, kesztyű (réteges meleg ruházat, váltás is legyen!!!) és minden egyéb olyan felszerelés amely segítséget nyújt sátorban alvás esetén. Hideg lesz!



Pirotechnika:

IED, gránátok 5m belül hatásosak!
- A pirotechnikásunk által bevizsgált FÜSTGRÁNÁT használható épületeken kívül!
- MINDEN MÁS PIROTECHNIKAI ESZKÖZ HASZNÁLATA SZIGORÚAN TILOS!!!

KÉSELÉS:
- Ha megkéselnek, itt az is gyógyítható!
- KÉSELÉS CSAK GUMIKÉSSEL!!!


Éjszakai játékrész:
Éjszakai játékrész torkolattűz imitáció kötelező, mely történhet fegyverbe épített leddel, tracerrel, vagy taktikai lámpa használatával. Éjszaka mindenkinél kötelezően lenni kell a zseblámpának!
Éjszaka csak a 399 fps alatti fegyverek játszanak, minden kategóriában!

FPS:
399fps alatti fegyvereket hozzatok!
A DMR és sniper kategória kivételek!


Fosztogatás

- Rablás/fosztogatás esetén is juthatsz lőszerhez! Azonos kaliber esetén tied lehet a nála lévő lőszer, de csak annyi amennyi a birtokában van!

- A fosztogatók ellen kötelesek feljelentést tenni!

- A fosztogatók és rablók ellen keményen fellépés várható a katonaság részéről. A fogdán 1 órával kezdenek a foglyok. Szabadulásuk után kötelesek minden felszerelésüket leadni a “hivatalba”, majd ezek után 0-val fojtatják a játékot. (Nem biztos, hogy megéri a fosztogatás, nagyot lehet vele bukni!)

- Ha valakire körözést adnak ki, akkor az nem évül el, csak ha visszavonja a feljelentő személy!


FOSZTOGATÁS SZABÁLYAI

Fosztogatás menete:
Felszólítás a megadásra:
a.) Megadom magam, ne lőjetek! (Utána motozás szabálya)
b.) Megpróbál ellenállni, lelövitek, ha sikerül. (Utána motozás szabálya)

Csak a játékban szereplő tárgyak vehetők el!
– Pénz “RU”
– Címkézett tárgyak
– BB ( Ha sajátjával játszik, akkor nem veheted el tőle!)

A kifosztott személyek kötelesek a hatóság felé bejelentést tenni!



MOTOZÁS SZABÁLYAI

A motozás a következőképpen történhet:
„Hello! Most meg foglak motozni, kérlek működj együtt!”
a) „Rendben, csak tessék, motozzatok meg!”
a.1) A motozás vége = nincs semmi, „Köszönjük az együttműködést, további szép napot!”
a.2) A motozás vége = megtalált tárgyak elkobzása, gyanúsított őrizetbe vétele, jelentés a HQ felé.
a.3) A gyanúsított megpróbál elmenekülni, utána szaladunk, megpróbáljuk elfogni. Ha nem áll meg 2 határozott felszólítás, és az ezt követő levegőbe leadott figyelmeztető lövés után sem, akkor lelőjük, majd lejelentjük a HQ-nak, valamint orvosi ellátásban részesítjük (nem kötelező, csak akkor ha parancsba adták)

Amennyiben a motozott személynek kínossá válik az átvizsgálás, azonnal jelezze határozottan, játékon kívül, hogy függesszék fel a motozást és inkább kiad minden rejtegetett holmit!

b) – Ne motozzon engem senki, inkább együtt működöm!
Ez esetben közöljük vele, hogy a motozást megtörténtnek tekintjük, így köteles minden rejtegetett felszerelést/eszközt kiadni, nem menekülhet el és 100%-osan együtt kell működnie.
b.1) Nincs nála semmi. „Köszönjük az együttműködést, további szép napot!”
b.2) Kiadott veszélyes tárgyak elkobzása, gyanúsított őrizetbe vétele, jelentés a HQ felé
Intim testrészekhez semmit sem rejtünk el és ott nem is keresünk/motozunk!




MEDIK SZABÁLYZAT

- Ha eltalálnak, akkor a találatnak és a vérmérsékletednek megfelelően eljátszod a sérülést. Ha nem jelzed megfelelően a találatot, akkor elképzelhető, hogy tovább lőnek majd, tehát találat után, ha van rá módod, akkor feküdj vagy ülj le!

- Kötszerrel való bekötözés: 1 tekerccsel, a sérülés helyén. Ha tudod, akkor magadat bekötözheted, de ekkor csak stabilizálod a sérülést. Amíg nincs bekötve a sérülésed addig harcképtelen vagy!

- 2x tudod magadat bekötözni, a 3. találat után a teljes felépülésedhez mindenképp kórházi/orvosi/sámáni ellátásra szorulsz, és míg meg nem kapod valamelyiket, addig harcképtelen vagy!

- Ha a sérült játékost 60 percen belül nem látják el, az „kivérzik”! Ekkor kómába eshet, de amíg ez be nem következik bármilyen módon kérhet segítséget!

- A mozgásképtelen sérült játékos marad ott, ahol van. Megvárja, amíg érte mennek, és el nem szállítják őt valamilyen módon. Kivételt képezhetnek különleges időjárási és játéktechnikai esetek. (A játékos biztonsága az első!)

- Nincs emlékezet vesztés addig, amíg az doki/sámán mást nem mond.

- Egy-egy sérülés után ajánlatos mediket, vagy a sámánt felkeresned, mert lehet hogy van számodra egy adag infúziójuk, tablettájuk, krémjük stb. amivel állapotodon azonnal segíteni tudnak.

- Narancs sapkádat hagyd otthon, ez nem az a játék ahol szükséged lesz rá. És nem is szeretnénk narancs sapkába kóborló „halottakkal” találkozni (ez egy LARP rendezvény, itt nem halsz meg amíg egy arra kijelölt személy azt nem mondja. Itt nincs visszaállókra történő mászkálás).

- A késelés gyógyítható, ugyanaz a menete mint a találatnak. (Késelni csak gumikéssel lehet!)

- A részletes találati és sebesülési szabályzatok a medikeknél, és a sámánnál lesznek! Ha valamiben nem vagy biztos, keresd fel valamelyiküket! Amúgy is jól jársz, mert kigyógyítanak az éppen aktuális bajodból.

- A fejlövés karcolásnak számít! Ha valakinek nem lenne egyértelmű, csak azért hogy kerüljük a fejtalálatokat! Senki ne célozzon fejre! Azt is el kell látni, csak gyorsabban gyógyulsz!


A játék lemondásával kapcsolatban

Ezúton szeretnénk megkérni mindenkit, hogy legalább a játék előtt 1 nappal, jelezze a játék fórumán, ha nem tud részt venni a rendezvényen amire felregisztrált! Amennyiben valaki arra sem veszi a fáradtságot, hogy ezt megtegye, a továbbiakban nem kívánjuk a játékainkon való részvételét!
Tisztában vagyunk vele, hogy ez csupán egy hobbi, nem egy kötelező elfoglaltság. Bárkinek bármiféle program közbejöhet a játék idejére. Magyarázatra nincs szükség, csupán csak arra, hogy jelezzétek ha nem tudtok jönni! Mindenféleképpen tisztában legyenek a játékostársak és a szervezők azzal, hogy hány fővel számolhatnak a játékon!
Kérjük mindenki vegye a fáradtságot, és legalább ennyire tartsa tiszteletben a többieket és a szervezők munkásságát!
Megértéseteket köszönjük!

KÉREK MINDENKIT, HOGY + FŐKET NE ÍRJATOK BE, AKI AKAR JÖNNI, REGISZTRÁLJON BE A JÁTÉKRA SAJÁT NICKNÉVVEL! KÜLÖNBEN TÖRLÖM!
_________________
- AS300 EASE -
http://www.facebook.com/as300ease
http://www.facebook.com/stalkerhu
http://www.as300.hu

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  

1
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1 hozzászólás ] 

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: qttya, Suba valamint 4 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Az oldal üzemeltetője az itt szervezett játékokért nem vállal felelősséget!
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség