SoftAir.hu
Airsoft fórum
KERESÉS
Vezérlőpult
Konverter
Cikkek

Taglista
Csoportok
GyIK
MASZ 2015
Fórumszabályok
Webmail
JÁTÉK NAPTÁR
Pontos idő: pén. jan. 19, 2018 8:36 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1 hozzászólás ] 
Szerző PM
Tiszteletbeli Játékszervező
Avatar

Csatlakozott: szomb. aug. 11, 2007 7:26 pm
Hozzászólások: 640
Tartózkodási hely: Pétfürdő
HozzászólásHozzászólás témája: Gloomy Sunday 3
HozzászólásElküldve: vas. dec. 17, 2017 4:14 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 



Nyereményjáték

NYERJ 50%-os belépő kedvezményt a következő K.I.N.G. SE játékra!
Hogyan nyerheted meg? Regisztrálj az ELSŐ 20 megnyitott helyre a modulban ÉS gyere el a rendezvényre!

Szabályok:

  • A szervező a játék kiírásakor megnyit a regisztrációs modulban 20 helyet egy általa választott oldalnál
  • Aki 2018. március 29-ig a 20 db „nyerő” helyek valamelyikére regisztrál és meg is jelenik a játékon, az a KÖVETKEZŐ K.I.N.G. SE játékra 50%-os belépő kedvezményt nyer
  • Amennyiben március 29. előtt feltelik a 20 „nyerő” hely akkor a szervező a regisztráltakat „zöldnek” jelöli és megnyitja a további oldalakat
  • Ha a megjelölt „nyerő” játékos lemondja a részvételt, illetve leregisztrál, vagy nem jelenik meg, nyereménye érvényét veszti de helyére más játékos nem léphet
  • Nyereményed átvételét a regisztrációnál jelezd. Nyereményed a KÖVETKEZŐ K.I.N.G. SE játékon válthatod csak be!
  • Amennyiben rendelkezel a nyereményt igazoló érvényes bonnal, akkor azt a regisztrációnál add le


Külföldiek és külföldi rendszámos autók

A területre csak érvényes okmányokkal lehet belépni! A regisztrációnál mindenkinél legyen ott a személyi igazolvány és a lakcímkártya illetve a jármű rendszámát is fel kell jegyeznünk amivel érkeztél!

Csak azok a külföldi játékosok vehetnek részt a rendezvényeken, akiknek minden adatát leadtuk a terület tulajdonosának (Magyar Honvédség) egy héttel a rendezvény előtt.
Küld el az info@kingse.hu címre a személyazonosító okmányod másolatát a lakcímed és a gépkocsid rendszámát!

Ha magyar állampolgár vagy, de külföldi rendszámos gépkocsival érkeznél, csak a rendszámot kell elküldened!!


Figyelem!

  • A játékra történő regisztrációval elfogadod, hogy az eseményen önszántadból és saját felelősségedre veszel részt. Elismered, hogy megfelelő védőfelszereléssel rendelkezel.
  • Elismered továbbá, hogy az 'Gloomy Sunday 3' airsoft játék szabályait, valamint a MASZ 2015 szabályrendszert elolvastad, felfogtad és alkalmazni is fogod.
  • A játék során a K.I.N.G. SE tagjai, mint bizalmik ügyelnek a játékkiírásban foglalt szabályok betartására. A pályán terminátorkodásnak, viccből egymásra lövöldözésnek, "ugyselőszelidág he-he"-részésnek, vitának, hangos szónak helye nincs! A játék menetét és hangulatát rontó résztvevők figyelmeztetésben részesülnek!
  • A pályán BIO BB használata kötelező kivéve sniper és DMR! Ezt a parkolóban és a játék közben ellenőrizzük!
  • TILOS mindenféle, törvény által tiltott önkényuralmi jelkép használata!
  • A kapun történő belépéskor ne viselj a bakancs, sapka, zubbony, nadrág, kabát katonai felszereléseken felül bármilyen egyéb kiegészítőt (mellényt, sisakot, pisztolyt ésatöbbi), különben nem engedünk be.
  • A beléptetésnél mindenki köteles aláírni egy Saját Felelősségi Nyilatkozatot, amelynek szövegét ITT találjátok.
  • A parkolóba megérkezve első dolga legyen mindenkinek a szemüveg felvétele! A szemüveg használata az egész játék alatt KÖTELEZŐ! A szemüveg nélküli játékosokat figyelmeztetés nélkül hazaküldjük!
  • Az emeletes épületek esetében csak az első emelet játszik, felette nincs játék! A tetőre kimászni tilos és veszélyes!
  • Hop-up belövés csak a kijelölt helyen és irányba!
  • Kronó után tárat kivesz, fegyver bebiztosít. Tárat csak az eligazítás után lehet ismét fegyverbe helyezni.
  • A kronózáshoz mindenki egy darab ÜRES tárral a KEZÉBEN, belőtt hop-up-pal jelenjen meg!
  • A MASZ 2015 FPS határait szigorúan betartatjuk. Ne hozzál pont 400, 500 vagy 600 FPS-es puskát. xCortech 3200-as kronóval mérünk.
  • A pályán a medic-elésen és "késelésen" kívül TILOS mindenféle fizikai kontaktus!
  • A rendezvény előtt és alatt alkoholt, varázsgombát, sámán-kencéket fogyasztani szigorúan TILOS!
  • 16-18 éves kor között kötelező a szülő vagy gondviselő által aláírt szülő nyilatokzatot hoznod és bemutatnod! Aki csal, azt örökre kitiltjuk!
  • Arra kérünk, hogy ne jelentkezz, ha nem jössz el, vagy a játék előtt két nappal találod ki, hogy dolgoznod kell illetve lebetegedtél! Köszönjük a megértést!
  • A játékra azt engedjük be, aki regisztrált ez esemény napja előtt 24 órával. Nincsenek plusz fők, mindenkinek kötelező regisztrálnia
  • A játék bármilyen időjárási körülmények között megrendezésre kerül. Mit ott leszünk!



Háttér - Forrás: Wikipedia

A Jugoszláv Szövetségi Köztársaság volt a harmadik jugoszláv állam, amelyet Szerbia és Montenegró alkotott. 1995-ben területén ért véget az újkor harmadik legvéresebb európai háborúja, a délszláv háború. A háborútól leszegényedett Jugoszlávia területén nem sokáig tartott a béke: 1996-ban a koszovói háború permanens alacsony intenzitású konfliktus fokozatosan valódi polgárháborúvá szélesedett, mivel egyrészt Szerbia még '90-ben megvonta az autonómiát Koszovó tartománytól, másrészt az 1997-es albániai összeomlás idején (az ezt kiváltó piramisjátékot egyesek szerint maga az UCK szervezte) a lakosság és a bandák kifosztották az albán fegyverraktárakat, és jelentős mennyiségű fegyver jutott át Koszovóba az UÇK hoz.
A Koszovói Felszabadítási Hadsereg (UÇK) terrorakciókkal, útblokádokkal, rendőri és civil célpontok elleni támadásokkal küzdött a tartomány elszakadásáért.
Mindezek következményeképpen a kilencvenes évek végén Milošević súlyos atrocitásokkal terhelt rendőri-katonai akciót indított a tartományban a rend helyreállításáért. Az akció heves nemzetközi visszhangja és a komoly diplomáciai nyomás eredményeképpen 1999 januárjától tárgyalások kezdődtek ENSZ-csapatok telepítéséről. 1999. február végére Milošević elfogadta a nemzetközi közösség feltételeit a szerb csapatok kivonásáról, Koszovó autonómiájáról, és az ENSZ-csapatok Koszovóba való telepítéséről.
Ekkor azonban máig tisztázatlan okokból – valószínűleg amerikai kezdeményezésre – a márciusi aláírásra előkészített dokumentumokhoz egy kiegészítést csatoltak (Appendix B) melyben a procedúra részeként a NATO csapatok számára jogot adtak volna Szerbia egész területének, légterének és felségvizeinek korlátlan használatára, beszállásolásra, táborok létesítésére, gyakorlatozásra. Valamint teljes immunitást a szerb törvények alól, teljes és korlátlan nyomozati eljárási jogkört az állam egész területére. Mindezen feltételek elfogadása Szerbia esetében az állam szuverenitásának feladását és NATO-megszállást jelentett volna. A szerb és az orosz tárgyalóküldöttség mindezt visszautasította, és ragaszkodtak a szakértői tárgyalások során kimunkált keretekhez.
Az USA több kísérletet tett az ENSZ BT előtt Szerbia elleni beavatkozás megindítására, de az orosz vétó miatt kudarcot vallott. Ezen előzmények után 1999. március 24. a NATO és az USA - BT-felhatalmazás nélkül - bombázni kezdte Szerbiát.



Történet

A június 10-ig tartó légi hadjárat során egy jelentéktelen, rutinfeladatnak tűnő szállítási bevetés során egy USA repülőgépet rakétatalálat ér. A gép pilótája a károk felmérése után úgy dönt, hogy a gép teljes, 8 fős személyzetnek el kellhagynia a fedélzetet. Az ejtőernyővel földet érő katonák nagy területen, a szerb erdőségekben, lakott területek közelében szóródik szét rádió és egyéb különleges felszerelések nélkül.

A repülő becsapódására és az kinyíló ejtőernyőkre felfigyelnek a közeli szerb laktanyában állomásozó fegyveresek (SAF) és milicisták. Ugyanekkor a NATO/USA is különleges alakulatokat (US 15th Marine Expeditionary Unit) küld a területre azzal a feladattal, hogy semmisítsék meg a gép maradványai között fellelhető és a területen szétszóródott fontos műszaki eszközöket és esetleges dokumentumokat, keressék meg és mentsék ki a gép fekete dobozát és elsősorban kutassák fel a lezuhant gép személyzetének tagjait, akiket juttassanak el a kijelölt kivonási pontok valamelyikére.

A 15th MEU parancsnoksága komoly kihívásokkal néz szembe. Az ellenséges erők nagy létszáma és a területre telepített rádió zavaróállomás és légvédelmi rakétarendszerek komoly kihívás elé állítják a küldetés sikeréért felelős tiszteket.

A játék nem titkoltan a Behind Enemy Lines című, hollywoodi produkcióra épít, sok részletet azonban megváltoztattunk. A valóságban is megtörtént eseményekről készült dokumentumfilmet a lenti linken nézhetitek meg:

https://www.youtube.com/watch?v=FusEcHnXZbU



A játékterület általános térképe

Kép

Sokminden nem publikus persze.



Oldalak, feladatok, dresscode

Szerb hadsereg és milícia

Dresscode: Woodland és klónjai, boci, rába, CCE, DPM, valamint flecktarn, OD és bármilyen orosz cucc, amely színében és mintázatában eltér az USA rendszerben lévő gyakorlóitól. AK-széria ajánlott.

Visszaállás: A térképen jelölt visszaálló pontokon. A raj köteles visszaállás előtt ÉS után is bejelentkezni a parancsnoknál! A PK meg fogja mondani, hogy hol álljatok vissza ill. visszaállás után mi a feladatotok!

Feladatok:
  • A gép roncsainak átkutatása, fontos információk begyűjtése
  • A pilóták felkutatása és élve elfogása, majd a bázisra szállítása és őrzése
  • A gépből kiesett/kidobott egyéb tárgyi eszközök felkutatása
  • A zavaróállomás és a légvédelmi állás elfoglalása, megtartása


US 15th MEU

Dresscode: Bármilyen rendszerben lévő vagy már kivont USA gyakorlóruházat, kivéve OD és Woodland. Ezen felül BÁRMILYEN sivatagi ruházat és az angol MTP is itt játszhat, de jöhet az ATACS, AOR és minden más, ami "nyugati jellegű" és nem üti a másik oldal dresscode-ját. Nagyon geardo kinézet ill. M-széria ajánlott.

Visszaállás: Nincsenek fix visszaállók, az US parancsnok fog adni egy koordinátát a visszaálláshoz, ehhez visszaállás előtt kötelesek vagytok bejelentkezni a PK-nál rádión! A raj köteles továbbá visszaállás után is bejelentkezni a parancsnoknál! A PK meg fogja mondani, hogy visszaállás után mi a feladatotok!

Feladatok:
  • A gép roncsainak átkutatása, fontos dokumentumok és eszközök megsemmisítése
  • A pilóták felkutatása, kivonási pontra szállítása és védelme a helikopter (autó) érkezéséig
  • A gépből kiesett/kidobott egyéb tárgyi eszközök felkutatása és megsemmisítése
  • A zavaróállomás állás elfoglalása, a légvédelmi állás megsemmisítése


A lelőtt gép személyzete

A repülőgép személyzetét megszemélyesítő játékosok hosszú bujdoklásra, csendben osonásra illetve nagy futásokra készüljenek. Elsődleges céljuk, hogy elkerüljék az elfogást. Szívesen látunk minden kezdő vagy az airsoft sport után érdeklődő játékost ill. LARP fanatikust is a személyzet tagjai között!

Visszaállás: Nincs. Ha lelőttek és kivérzel akkor az US parancsnokhoz kell menned. Ha meglőnek és medic-elnek, akkor fogságba kerülsz.

Dresscode: Szerelő, tankos vagy pilóta overál. Ha ez nincs, akkor lásd US oldal dresszkódja!

Feladatok: Rádió és térkép használata nélkül jelezd a mentőcsapatoknak helyzetedet és segítségükkel juss el a kivonási pontra.

Korlátozás: Fegyverként max. egy pisztoly vagy egy SMG és maximum 300db BB lehet nálad


Játékszabályok

A lelőtt gép személyzetével kapcsolatos szabályok

  • Nem rendelkeznek rádióval
  • Fegyverzetük maximum egy pisztoly vagy egy SMG
  • A játék kezdetét jelző dudaszó után mozoghatnak, amerre kedvük tartja. Előtte viszont egy adott, általuk kiválasztott helyen várakoznak. Ők vonulnak fel pályára legelőször, ezért mindennél fontosabb, hogy gyorsan öltözzenek be és kronóztassák be az esetleges fegyvereiket!
  • Elfogásuk: A személyzet tagjait a szerbeknek NEM KELL lelőniük, hacsak más lehetőség nem adódik. Fel kell szólítani őket a megadásra, ha elfutnak - ismételt felszólítás után! - utánuk lehet lőni, de: SZIGORÚAN KERÜLJÜK a kis távolságokról történő tűzpárbajokat! Mind az elfogott, mind a lelőtt/megsebesített személyzetet a szerbek a bázisukra szállítják. Fegyverüket (ha van) elkobozzák és a bázison egy jól látható helyen leteszik.
  • A megsebesített/lelőtt pilótát természetesen először medic-eni kell!
  • Kiszabadításuk: Az elfogott és a szerb laktanyába szállított személyzetet az US 15th MEU erőknek ki kell szabadítania. Ehhez meg kell rohamozniuk a laktanyát, amely várhatóan nem lesz egyszerű feladat
  • Szökés a fogságból: Az elfogott személy bármikor megkísérelheti a szökést, és ehhez minden, ésszerű, szerepjátékos ill. a MASZ-ban is rögzített szabályos eszközt, módszert felhasználhat.
  • Kimentésük: A bújdokló "pilóta" hang, füst vagy kézjelekkel jelezhet az US erőknek. Begyűjtése után csatlakozik az adott rajhoz (a raj medic-je gyógyíthatja).
    A kimentés fix pontokon történik, amelyek helyét csak az US parancsnok ismeri. A kimentendő személyt el kell vinni a parancsnok által megadott pontra, ott 10 percig várni az érkező mentőhelikopterre (autó).
  • Mit tegyek, ha kimentettek vagy kivégeztek? Keresd az US parancsnokot a 4-es rádiócsatornán. Kimentésed vagy halálod esetén felveheted a teljes felszerelésed és US oldalon folytathatod a játékot.


Zavaróállomás és légvédelem

  • Zavaróállomás: A zavaróállomás játéktechnikailag lehallgató állomásként működik. Az tudja lehallgatni az ellenség adását, akinek éppen a kezén van. Egy órán belül max. egyszer lehet lehallgatni és maximum 15 perc időtartamig.
  • Légvédelem: A térképen megjelöltünk három pontot, ahová a szerbek légvédelmi rakétákat telepítettek. Ugyancsak látszik a rakéták hatósugara. Ha a kivonási pont a hatósugáron belül esik, akkor első körben el kell pusztítani a rakétákat.
    Egy rakétát csak egyszer kell megsemmisíteni. Utána már nem játszik.


Járműszabály

Kép


Kép
Nem saját fotó, de valami ilyesmi a KING-es UAZ is.


  • A járműveken utazók nem lőhetnek menet közben!
  • A járműveken utazókra menet közben lőni tilos!
  • A jármű megállítható a járműre leadott lövésekkel, megállás után mehet a fight
  • A járművek kilőhetek! Mozgásképtelenné csak 40mm-es gránátvetővel a szélvédőre vagy a kasztnira leadott lövéssel lehet. Ezt úgy igyekezzünk kivitelezni, hogy a sofőr ezt egyértelműen észlelje. Az észlelhetőség érdekében a gránátvetős soha ne veszélyeztesse saját vagy mások testi épségét (nem ugrik a mozgó jármű elé). Ha a sofőr nem észlelte a találatot, akkor a gránátvetős nem is találta el a járművet ("találat az, amelyet a célpont bevall").
  • A járművek robbanthatóak a szervezőktől kapott IED-ekkel! Robbanó IED 5 méteres körzetében minden és mindenki halott és visszaáll. Minden raj, akinek ilyen formában elhalálozik egy tagja, VISSZAÁLL!
  • A kilőtt járművek vészvillogóval jelzik a találatot/megsemmisülést és az bázisokon állnak vissza
  • A járművek vezetői a terepviszonyoknak megfelelő, lehető legkisebb sebességgel haladnak. Gyorsítási parancs számukra nem adható ki.
  • JÓL JEGYEZD MEG! Nem te vagy Rambó, nincs örökélet, nincs LOAD GAME! Vagy viselkedsz a járművek környékén, vagy soha többé nem engedünk a közelükbe sem!

Medic szabályok

  • Visszaállási idő: fix 15 perc, órával mérve
  • Visszaállás helye, módja: lásd az oldalak leírásánál!
  • A találatot kapott játékos köteles feltartott karral, többszöri hangos, TALÁLAT! vagy HIT! kiáltással jelezni a sérült státuszát majd a lehető leghamarabb a fejére tenni a narancs sapkát vagy kendőt
  • A narancs sapka/kendő folyamatosan legyen fent a sérült, visszaálló játékosokon/rajokon egészen a visszaállási idő végig
  • Gyógyítás: Csak medic gyógyít. 1 percig, órával mérve, közben folyamatosan érintve a sebesültet. Medic-et csak medic gyógyíthat.
  • Szájbarágó: Sebesülttel futni tilos! Sem a medic, sem a sebesültet kivonó játékostárs NEM FUTHAT közösen a sebesülttel, mert A SEBESÜLT NEM TUD FUTNI!
  • Egy emberre KETTŐ darab medic szalag köthető fel. Harmadik találatnál az EGÉSZ RAJ VISSZAÁLL!
  • Medic szalagot NEKTEK kell hoznotok! Fejenként kettőt!
  • Sebesült késelése: A lekéselt ember hangosan jelez a társainak. Ő már nem gyógyítható, de a raj még 10 percig játszhat, ezután az EGÉSZ RAJ VISSZAÁLL!
  • Dobatás: a dobatott ember csendben felteszi a találatjelzőjét és hagyja, hogy a raja még max. 10 percing játszhasson. Ezután az EGÉSZ RAJ VISSZAÁLL!
  • Élő ember késelése: lásd dobatás!
  • Késelés csak gumikéssel (gumibaltával, gumikaszával stb.), ÖTSZÖRI érintéssel! Nincs kaszaboló nindzsázás!
  • Kivérzési idő: 10 perc. A végén az EGÉSZ RAJ VISSZAÁLL!
  • "Halott ember nem beszél!"

Fegyverek, tárak, BB, csipogók

  • A "Gloomy Sunday 3" épületharcot mellékesen tartalmazó játék, tehát beltérben és annak 10m sugarú körzetében maximum 1.5 Joule (400 fps) és KIZÁRÓLAG egyes lövés engedélyezett! Sorozatlövés csak a 10m zónán kívül, épületre- vagy abból kifelé tüzelve adható le.
  • Ami a MASZ 2015-ben nem sniper, DMR vagy géppuska, az nálunk sem az
  • A kronómester NEM fogja beengedni a határokon felüli puskákat a játékra!
  • Sniper-nek és DMR-nek kötelező az oldalfegyver viselése
  • Egy rajban maximum 1 támogató és 1 DMR VAGY 1 mesterlövész fegyver lehet, mindenki más 400 alatti lövész.
  • Sniper-spotter párosok jöhetnek
  • A játékon csak mid vagy alacsonyabb kapacitású tárak játszanak. Tehát semmi ami tekerős, még akkor sem, ha kiszámolod bele a BB-ket egyesével
  • Géppuskás csak egy rakaszt használhat
  • A játék során csak BIO BB használható, kivéve sniper
  • Tárazás csak és kizárólag a bázisokon ill. visszaállókon lehetséges
  • A damilos, csipogós botló játszik, ha hoztok. Elműködése esetén 3 méteres körben mindenkit medic-elni kell (a medic-et is).

Rádiózás

  • Minden rajban kötelező legalább egy komolyabb minőségű / teljesítményű rádió. amely nem merül le 1 órán belül
  • A "pilótáknál" kötelező a rádió, de azt a keresési szakaszban csak a szervezőkkel történő kommunikációra lehet használni
  • A rádiócsatornákat csak szabályos rádióforgalmazásra használd!
  • Rajon belüli kommunikációra tilos a lenti csatornákat használni!
  • Szerb hadsereg és milícia: 2. csatorna
  • US 15th MEU: 4. csatorna
  • Szervezői 8. csatorna



Kötelezo és ajánlott felszerelések, juttatások

Kötelező

  • BIO BB, kivéve sniper
  • Max. mid-cap tárak (nem, nem lehet csak 100-at tölteni egy high-cap-be!)
  • A fentebb ismertetett dresscode-nak megfelelő ruházat
  • Magasszárú bakancs, túracipő
  • A MASZ 2015-nek megfelelő szemvédelem
  • Narancssárga találatjelző sapka vagy kendő
  • Fejenként 2db medic szalag (+1 pót, ha elhagyod!)
  • Rajonként legalább egy Puxing vagy hasonló képességű rádió
  • Számodra megfelelő mennyiségű kaja
  • Kulacs, camelbak stb.

Ajánlott

  • Arcvédő, fogvédő
  • Pótakksi, pótfegyver
  • Tájoló, GPS
  • EÜ csomag: WC papír, zsebkendő, nedves törlokendo, hasfogó, fejfájás ellen valami, géz, ragtapasz

Amit mi adunk

  • pályabérlet
  • 1db, molinós térkép
  • 2db jármű, sofőrrel
  • Kulturált WC
  • ivóvíz a csapból (a kulacsokat, camelbak-eket, üvegeket stb. töltsétek fel a főépületben, készülődés során!)
  • őrzött parkoló


Hosszú lett, de mi ezt így szeretjük, így szoktuk meg! Köszönjük, hogy elolvastad! :)
Szeretettel várunk, ha megfelelsz a fenti szabályoknak és játszani, szórakozni jössz!
_________________
Little Needle; A HiT! Gyülekezetének alapító tagja; Párduc, oroszlán, gerilla Munkacsoport

Vissza a tetejére
  Profil  

JÁTÉKRA JELENTKEZŐK
US 15th MEU - 1 fő (Max 20 fő)
Sym_AWD (Csőgörények) , Fegyver: M60E4 - 400 FPS , M9 - 301 FPS
-= LEZÁRVA! =- |Nem Játékos - A lelőtt gép személyzete - 0 fő -= LEZÁRVA! =-
-= LEZÁRVA! =- |Nem Játékos - Szerb hadsereg és milícia - 0 fő -= LEZÁRVA! =-
12
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1 hozzászólás ] 

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 4 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Az oldal üzemeltetője az itt szervezett játékokért nem vállal felelősséget!
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség