SoftAir.hu
Airsoft fórum
KERESÉS
Vezérlőpult
Konverter
Cikkek

Taglista
Csoportok
GyIK
MASZ 2015
Fórumszabályok
Webmail
JÁTÉK NAPTÁR
Pontos idő: vas. jan. 21, 2018 9:26 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1 hozzászólás ] 
Szerző PM
Tiszteletbeli Játékszervező
Avatar

Csatlakozott: szomb. aug. 11, 2007 7:26 pm
Hozzászólások: 641
Tartózkodási hely: Pétfürdő
HozzászólásHozzászólás témája: Fog of War 2
HozzászólásElküldve: vas. dec. 17, 2017 4:14 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 


Nyereményjáték

NYERJ 50%-os belépő kedvezményt a következő K.I.N.G. SE játékra!
Hogyan nyerheted meg? Regisztrálj az ELSŐ 20 megnyitott helyre a modulban ÉS gyere el a rendezvényre!

Szabályok:

  • A szervező a játék kiírásakor megnyit a regisztrációs modulban 20 helyet egy általa választott oldalnál
  • Aki 2018. február 20-ig a 20 db „nyerő” helyek valamelyikére regisztrál és meg is jelenik a játékon, az a KÖVETKEZŐ K.I.N.G. SE játékra 50%-os belépő kedvezményt nyer
  • Amennyiben február 20. előtt feltelik a 20 „nyerő” hely akkor a szervező a regisztráltakat „zöldnek” jelöli és megnyitja a további oldalakat
  • Ha a megjelölt „nyerő” játékos lemondja a részvételt, illetve leregisztrál, vagy nem jelenik meg, nyereménye érvényét veszti de helyére más játékos nem léphet
  • Nyereményed átvételét a regisztrációnál jelezd. Nyereményed a KÖVETKEZŐ K.I.N.G. SE játékon válthatod csak be!
  • Amennyiben rendelkezel a nyereményt igazoló érvényes bonnal, akkor azt a regisztrációnál add le


Külföldiek és külföldi rendszámos autók

A területre csak érvényes okmányokkal lehet belépni! A regisztrációnál mindenkinél legyen ott a személyi igazolvány és a lakcímkártya illetve a jármű rendszámát is fel kell jegyeznünk amivel érkeztél!

Csak azok a külföldi játékosok vehetnek részt a rendezvényeken, akiknek minden adatát leadtuk a terület tulajdonosának (Magyar Honvédség) egy héttel a rendezvény előtt.
Küld el az info@kingse.hu címre a személyazonosító okmányod másolatát a lakcímed és a gépkocsid rendszámát!

Ha magyar állampolgár vagy, de külföldi rendszámos gépkocsival érkeznél, csak a rendszámot kell elküldened!!


Figyelem!

  • A játékra történő regisztrációval elfogadod, hogy az eseményen önszántadból és saját felelősségedre veszel részt. Elismered, hogy megfelelő védőfelszereléssel rendelkezel.
  • Elismered továbbá, hogy az 'Fog of War 2' airsoft játék szabályait, valamint a MASZ 2015 szabályrendszert elolvastad, felfogtad és alkalmazni is fogod.
  • A játék során a K.I.N.G. SE tagjai, mint bizalmik ügyelnek a játékkiírásban foglalt szabályok betartására. A pályán terminátorkodásnak, viccből egymásra lövöldözésnek, "ugyselőszelidág he-he"-részésnek, vitának, hangos szónak helye nincs! A játék menetét és hangulatát rontó résztvevők figyelmeztetésben részesülnek!
  • A pályán BIO BB használata kötelező kivéve sniper és DMR! Ezt a parkolóban és a játék közben ellenőrizzük!
  • TILOS mindenféle, törvény által tiltott önkényuralmi jelkép használata!
  • A kapun történő belépéskor ne viselj a bakancs, sapka, zubbony, nadrág, kabát katonai felszereléseken felül bármilyen egyéb kiegészítőt (mellényt, sisakot, pisztolyt ésatöbbi), különben nem engedünk be.
  • A beléptetésnél mindenki köteles aláírni egy Saját Felelősségi Nyilatkozatot, amelynek szövegét ITT találjátok.
  • A parkolóba megérkezve első dolga legyen mindenkinek a szemüveg felvétele! A szemüveg használata az egész játék alatt KÖTELEZŐ! A szemüveg nélküli játékosokat figyelmeztetés nélkül hazaküldjük!
  • Az emeletes épületek esetében csak az első emelet játszik, felette nincs játék! A tetőre kimászni tilos és veszélyes!
  • Hop-up belövés csak a kijelölt helyen és irányba!
  • Kronó után tárat kivesz, fegyver bebiztosít. Tárat csak az eligazítás után lehet ismét fegyverbe helyezni.
  • A kronózáshoz mindenki egy darab ÜRES tárral a KEZÉBEN, belőtt hop-up-pal jelenjen meg!
  • A MASZ 2015 FPS határait szigorúan betartatjuk. Ne hozzál pont 400, 500 vagy 600 FPS-es puskát. xCortech 3200-as kronóval mérünk.
  • A pályán a medic-elésen és "késelésen" kívül TILOS mindenféle fizikai kontaktus!
  • A rendezvény előtt és alatt alkoholt, varázsgombát, sámán-kencéket fogyasztani szigorúan TILOS!
  • 16-18 éves kor között kötelező a szülő vagy gondviselő által aláírt szülő nyilatokzatot hoznod és bemutatnod! Aki csal, azt örökre kitiltjuk!
  • Arra kérünk, hogy ne jelentkezz, ha nem jössz el, vagy a játék előtt két nappal találod ki, hogy dolgoznod kell illetve lebetegedtél! Köszönjük a megértést!
  • A játékra azt engedjük be, aki regisztrált ez esemény napja előtt 24 órával. Nincsenek plusz fők, mindenkinek kötelező regisztrálnia
  • A játék bármilyen időjárási körülmények között megrendezésre kerül. Mit ott leszünk!


Sztori, játékmenet

A fog of war (németül: Nebel des Krieges) a hadászati manõverek során tapasztalható helyzetfelismerési illetve az egyéni harcászati képességekben és hajlamban tapasztalható bizonytalanságokra, zavarodottságra utaló kifejezés.

Fikciós történetünkben három ország katonái keverednek össze a köztük tomboló háború zűrzavarában. Sokszor nem tiszta, hogy ki a barát és ki az ellenség. Nincs többé bizalom. Nincs már más cél, csak a meneküléshez szükséges információk megszerzése és kijutni végre a gyilkos káoszból. Újra egymásra találnak-e az országok katonái mire feloszlik a köd?

A játékot mindenki tűzpárokban (pár=két fő) kezdi teljesen véletlenszerű helyén a pályának. A játék során barátként kezelendőek az azonos ország katonái, de együttműködésre csak korlátozott formában lesz lehetőség (lásd játékszabályok).
A pályán számos ponton helyezünk ki információkat, amelyek mindegyikét összegyűjtve a tűzpár/raj végül eljuthat az ország gyülekező pontjához, bázisához.
Amint mindhárom ország minden raja megérkezett, megindul a küzdelem egy repülőtérért. Azon ország katonái menekülnek ki, amely megvédi a repteret a játékszabályok között olvasható ideig.
Minden tűzpárnál lesz kezdetben egy darab dögcédula, amely a tűzpár/raj legyőzése után elvehető tőlük. Az összegyűjtött dögcédulák darabszámát a játék után értékelésben (fórum) tesszük majd közzé.



A játékterület általános térképe

Kép

A számok az épületek számait jelölik. A kódszerző pontok pontos helyét csak az eligazítás végén tudjátok meg!



Oldalak, dresscode

Kép


Coalition States: modern, nyugati minták, sivatagi minták, városi minták, MARPAT, CADPAT, MTP, Multicam, Vegetato, A-TACS. Alul-felül azonos szín/minta. Sisak, sapka: boonie kalap kötelezően!

Estovakia: OD, woodland, flecktarn, CCE, boci és klónjaik és jellegzetesen orosz cuccok (KSZ, gorka stb.). Alul-felül azonos egységes szín/minta. Sisak, sapka: sisak vagy fejre simuló fejkendő költelező

Kazirstan: irány tálibos, de lehet bármi ami alul-felül civil és nem üti a másik két oldal dresscode-ját, pl. klasszikus PMC dresscode! Ha van egy pakolod és kaftánod, ahhoz nyugodtan vedd fel a terepszínű gatyát is.
Sisak, sapka: csupasz fej, pakol, turbán, smemagh vagy baseball sapka kötelező

Fegyverben, mellényben, kiegészítőkben nincs megkötés. Ha valami nem tiszta, vagy bizonytalan vagy, akkor inkább kérdezz!



Játékszabályok

Általános játékszabályok

  • Mind raj/tűzpár két fővel kezdi a játékot egy véletlenszerű helyen. Egy darab dögcédula lesz nálatok.
  • A kilőtt tűzpár/raj köteles átadnia az összes nála lévő dögcédulát legyőzőinek. Ha nincs nálatok semmi, akkor semmit nem adtok. Ha nem kérik, akkor sem.
  • A baráti tűzpárok/rajok csak és kizárólag ideiglenesen dolgozhatnak össze, amikor éppen pont ugyanazt az információs pontot közelítik/támadják meg. Minden más esetben egymástól távól és függetlenül kell játszanotok!
  • A játék során összesen 20 pontra kell eljutnotok, amelyek mindegyikén lesz egy részinformáció (kód)
  • A 20 kód ki fogja adni a bázis helyét. A bázisra csak akkor mehettek, ha minden pontot bejártatok! Baráti rajtól információt kérni tilos!
  • A játék során lehetőség lesz a tűzpár bővítésére. 11:00 után négy fősre, majd 13:00 után hat fősre. Az így kialakult raj csak azon információs pontokról származó kódokat örökli, amelyet már mindkét/mindhárom tűzpár bejárt! Minden más pontot újra be kell járnotok!
  • Egy olyan tűzpár vagy raj, amely megérkezett a bázisára, csak akkor hagyhatja el a azt, ha van náluk rádió. Ha nincs rádiójuk, akkor meg kell várniuk egy más tűzpárt vagy rajt, akiknél van. Max. 6 fő mehet így ki egyszerre zavarni a még pontok között rohangáló ellenséget.
  • Ha valamelyik ország minden raja/tűzpárja megérkezett a bázisára VAGY elérkezett 15:00, akkor megindul a repülőtér ostroma, amelyet egy tűzijáték fellövése jelez.
  • A repülőteret 30 percen keresztül kell folyamatosan védeni az adott országnak ahhoz, hogy a játékot "megnyerje"

Járműszabály

Kép
Nem saját fotó, de valami ilyesmi a KING-es UAZ is.


  • A jármű egy véletlenszerű ponton kezdi a játékot. Ha egy tűzpár/raj felszáll rá, akkor a sofőr elviszi őket egy általuk választott információs pont közelébe. Ott megáll, és várja újabb utasait. Ha a jármű kihasználatlan, akkor át fog állni egy izgalmasabb pontra.
  • A járműveken utazók lőhetőek és lőhetnek menet közben!
  • A jármű megáll, ha támadás éri
  • A jármű a terepviszonyoknak megfelelő, lehető legkisebb sebességgel halad. Gyorsítási parancs nem adható ki!
  • A jármű kilőhető! Mozgásképtelenné csak 40mm-es gránátvetővel a szélvédőre vagy a kasztnira leadott lövéssel lehet. Ezt úgy igyekezzünk kivitelezni, hogy a sofőr ezt egyértelműen észlelje. Az észlelhetőség érdekében a gránátvetős soha ne veszélyeztesse saját vagy mások testi épségét (nem ugrik a mozgó jármű elé). Ha a sofőr nem észlelte a találatot, akkor a gránátvetős nem is találta el a járművet ("találat az, amelyet a célpont bevall").
  • A kilőtt jármű vészvillogóval jelzik a találatot/megsemmisülést és a sofőr által választott véletlenszerű ponton áll vissza
  • JÓL JEGYEZD MEG! Nem te vagy Rambó, nincs örökélet, nincs LOAD GAME! Vagy viselkedsz a járművek környékén, vagy soha többé nem engedünk a közelükbe sem!

Medic szabályok

  • Visszaállási idő: fix 10 perc, órával mérve
  • Visszaállás helye, módja: a kilövés helyén megáll a tűzpár/raj és narancs sapkában várja a 10 perc végét. Ha a kilövés egy információs pont 20 méteres körzetében történt, akkor a raj/tűzpár visszagyalogol 100 métert abba az irányba, ahonnan érkezett és ott kezdi meg a visszaállást.
  • Visszaálló rajt direkt camp-elni tilos!
  • A visszaállási idő végén a raj/tűzpár hangosan jelzi, hogy "VISSZAÁLLTUNK!"
  • A találatot kapott játékos köteles feltartott karral, többszöri hangos, TALÁLAT! vagy HIT! kiáltással jelezni a sérült státuszát majd a lehető leghamarabb a fejére tenni a narancs sapkát vagy kendőt
  • A narancs sapka/kendő folyamatosan legyen fent a sérült, visszaálló játékosokon/rajokon egészen a visszaállási idő végig
  • Gyógyítás: Mindenki gyógyíthat mindenkit a tűzpáron/rajon belül. 1 percig, órával mérve, közben folyamatosan érintve a sebesültet. Medic-et csak medic gyógyíthat.
  • Szájbarágó: Sebesülttel futni tilos! Sem a medic, sem a sebesültet kivonó játékostárs NEM FUTHAT közösen a sebesülttel, mert A SEBESÜLT NEM TUD FUTNI!
  • Egy emberre KETTŐ darab medic szalag köthető fel. Harmadik találatnál az EGÉSZ RAJ / TŰZPÁR VISSZAÁLL!
  • Medic szalagot NEKTEK kell hoznotok! Fejenként kettőt!
  • Sebesült késelése: A lekéselt ember hangosan jelez a társainak. Ő már nem gyógyítható, de a tűzpárja/raja még 10 percig játszhat, ezután az EGÉSZ RAJ / TŰZPÁR VISSZAÁLL!
  • Dobatás: a dobatott ember csendben felteszi a találatjelzőjét és hagyja, hogy a tűzpárja raja még max. 10 percig játszhasson. Ezután az EGÉSZ RAJ / TŰZPÁR VISSZAÁLL!
  • Élő ember késelése: lásd dobatás!
  • Késelés csak gumikéssel (gumibaltával, gumikaszával stb.), ÖTSZÖRI érintéssel! Nincs kaszaboló nindzsázás!
  • Kivérzési idő: 10 perc. A végén az EGÉSZ RAJ / TŰZPÁR VISSZAÁLL!
  • "Halott ember nem beszél!"

Fegyverek, tárak, BB, csipogók

  • A "Fog of War 2" épületharcot mellékesen tartalmazó játék, tehát beltérben és annak 10m sugarú körzetében maximum 1.5 Joule (400 fps) és KIZÁRÓLAG egyes lövés engedélyezett! Sorozatlövés csak a 10m zónán kívül, épületre- vagy abból kifelé tüzelve adható le.
  • Ami a MASZ 2015-ben nem sniper, DMR vagy géppuska, az nálunk sem az
  • A kronómester NEM fogja beengedni a határokon felüli puskákat a játékra!
  • Sniper-nek és DMR-nek kötelező az oldalfegyver viselése
  • Egy rajban maximum 1 támogató és 1 DMR VAGY 1 mesterlövész fegyver lehet, mindenki más 400 alatti lövész.
  • Sniper-spotter párosok jöhetnek
  • A játékon csak mid vagy alacsonyabb kapacitású tárak játszanak. Tehát semmi ami tekerős, még akkor sem, ha kiszámolod bele a BB-ket egyesével
  • Géppuskás csak egy rakaszt használhat
  • A játék során csak BIO BB használható, kivéve sniper és DMR, 0,28g felett!
  • Tárazás csak és kizárólag a bázisokon ill. visszaállókon lehetséges
  • A damilos, csipogós botló játszik, ha hoztok. Elműködése esetén 3 méteres körben mindenkit medic-elni kell (a medic-et is).
  • Szervezőnek bemutatott, gyári füst mehet
  • Semmilyen hanggránát és pirotechnikai nem játszik
  • BB-szoró gránát játszik

Rádiózás

  • Minden tűzpárnak erősen ajánlott legalább egy komolyabb minőségű / teljesítményű rádió. amely nem merül le 1 órán belül
  • A rádiócsatornát csak szabályos rádióforgalmazásra használd!
  • Rajon/tűzpáron belüli kommunikációra tilos a lenti csatornákat használni!
  • Szervezői 8. csatorna



Kötelezo és ajánlott felszerelések, juttatások

Kötelező

  • BIO BB, kivéve sniper
  • Max. mid-cap tárak (nem, nem lehet csak 100-at tölteni egy high-cap-be!)
  • A fentebb ismertetett dresscode-nak megfelelő ruházat
  • Magasszárú bakancs, túracipő
  • A MASZ 2010-nek megfelelő szemvédelem
  • Narancssárga találatjelző sapka vagy kendő
  • Fejenként 2db medic szalag (+1 pót, ha elhagyod!)
  • Számodra megfelelő mennyiségű kaja
  • Kulacs, camelbak stb.

Ajánlott

  • Arcvédő, fogvédő
  • Pótakksi, pótfegyver
  • Tájoló, GPS
  • EÜ csomag: WC papír, zsebkendő, nedves törlokendo, hasfogó, fejfájás ellen valami, géz, ragtapasz

Amit mi adunk

  • pályabérlet
  • 1db, molinós térkép
  • 1db jármű, sofőrrel
  • Kulturált WC
  • ivóvíz a csapból (a kulacsokat, camelbak-eket, üvegeket stb. töltsétek fel a főépületben, készülődés során!)
  • őrzött parkoló
  • Kávé, tea, szörp az eligazítás előtt, a főépületben. Gyere be a főépületbe bandázni, ha kész vagy a készülődéssel! :)


Hosszú lett, de mi ezt így szeretjük, így szoktuk meg! Köszönjük, hogy elolvastad! :)
Szeretettel várunk, ha megfelelsz a fenti szabályoknak és játszani, szórakozni jössz!
_________________
Little Needle; A HiT! Gyülekezetének alapító tagja; Párduc, oroszlán, gerilla Munkacsoport

Vissza a tetejére
  Profil  

JÁTÉKRA JELENTKEZŐK
Kazirstan - 0 fő (Max 20 fő)
-= LEZÁRVA! =- |Nem Játékos - Coalition States - 0 fő -= LEZÁRVA! =-
-= LEZÁRVA! =- |Nem Játékos - Estovakia - 0 fő -= LEZÁRVA! =-
12
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1 hozzászólás ] 

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Sturmwind valamint 7 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Az oldal üzemeltetője az itt szervezett játékokért nem vállal felelősséget!
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség