SoftAir.hu
Airsoft fórum
KERESÉS
Vezérlőpult
Konverter
Cikkek

Taglista
Csoportok
GyIK
MASZ 2015
Fórumszabályok
Webmail
JÁTÉK NAPTÁR
Pontos idő: vas. ápr. 23, 2017 6:45 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 
Szerző PM
Tiszteletbeli Játékszervező
Avatar

Csatlakozott: szomb. aug. 11, 2007 7:26 pm
Hozzászólások: 536
Tartózkodási hely: Pétfürdő
HozzászólásHozzászólás témája: FarCry Dirty War: Blood Island
HozzászólásElküldve: szer. ápr. 05, 2017 4:27 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 

SZERKESZTÉS ALATT!



Figyelem!


A területre csak érvényes okmányokkal lehet belépni! A regisztrációnál mindenkinél legyen ott a személyi igazolvány és a lakcímkártya illetve a jármű rendszámát is fel kell jegyeznünk amivel érkeztél!

Csak azok a külföldi játékosok vehetnek részt a rendezvényeken, akiknek minden adatukat leadtuk a terület tulajdonosának (Magyar Honvédség) egy héttel a rendezvény előtt.
Küld el az info@kingse.hu címre a személyazonosító okmányod másolatát a lakcímed és a gépkocsid rendszámát!

  • A játékra történő regisztrációval elfogadod, hogy az eseményen önszántadból és saját felelősségedre veszel részt. Elismered, hogy megfelelő védőfelszereléssel rendelkezel.
  • Elismered továbbá, hogy az 'FarCry Dirty War: Blood Island' airsoft játék szabályait, valamint a MASZ 2015 szabályrendszert elolvastad, felfogtad és alkalmazni is fogod.
  • A játék során a K.I.N.G. SE tagjai, mint bizalmik ügyelnek a játékkiírásban foglalt szabályok betartására. A pályán terminátorkodásnak, viccből egymásra lövöldözésnek, "ugyselőszelidág he-he"-részésnek, vitának, hangos szónak helye nincs! A játék menetét és hangulatát rontó résztvevők figyelmeztetésben részesülnek!
  • A pályán BIO BB használata kötelező kivéve sniper és DMR! Ezt a parkolóban és a játék közben ellenőrizzük!
  • TILOS mindenféle, törvény által tiltott önkényuralmi jelkép használata!
  • Már a beléptetésnél haza lesz küldve mindenki, aki a bakancs, sapka, zubbony, nadrág, kabát katonai felszereléseken felül bármilyen egyéb kiegészítőt (mellényt, sisakot, pisztolyt ésatöbbi) visel!
  • A beléptetésnél mindenki köteles aláírni egy Saját Felelősségi Nyilatkozatot, amelynek szövegét ITT találjátok.
  • A parkolóba megérkezve első dolga legyen mindenkinek a szemüveg felvétele! A szemüveg használata az egész játék alatt KÖTELEZŐ! A szemüveg nélküli játékosokat figyelmeztetés nélkül hazaküldjük!
  • Az emeletes épületek esetében csak az első emelet játszik, felette nincs játék! A tetőre kimászni tilos és veszélyes!
  • Hop-up belövés csak a kijelölt helyen és irányba!
  • Kronó után tárat kivesz, fegyver kibiztosít. Tárat csak az eligazítás után lehet ismét fegyverbe helyezni.
  • A kronózáshoz mindenki egy darab ÜRES tárral a KEZÉBEN, belőtt hop-up-pal jelenjen meg!
  • A MASZ 2015 FPS határait szigorúan betartatjuk. Ne hozzál pont 400, 500 vagy 600 FPS-es puskát. xCortech 3200-as kronóval mérünk.
  • A pályán a medic-elésen és "késelésen" kívül TILOS mindenféle fizikai kontaktus!
  • A rendezvény előtt és alatt alkoholt, varázsgombát, sámán-kencéket fogyasztani szigorúan TILOS!
  • Nincsenek "plusz fők", nincs trükközés, 16 év alatti becsempészése stb. A játékra azt engedjük be, aki regisztrált itt, a softair.hu-n.
  • Arra kérünk, hogy ne jelentkezz, ha nem jössz el, vagy a játék előtt két nappal találod ki, hogy dolgoznod kell illetve lebetegedtél! Köszönjük a megértést!
  • A játék bármilyen időjárási körülmények között megrendezésre kerül. Mit ott leszünk!


FARCRY: Dirty War játéksorozat

A FARCRY 2 számítógépes játék világa sokakat, köztük a játéksorozat szervezőit is magával ragadta. Tudjuk jól, a Közép-Afrikában játszodó FPS játék és a készítői által kreált, fiktív világ nem ültethető át egy az egyben airsoft-ra. A polgárháború súlytotta ország hétköznapjai, a gyémántokért vívott harc, a fegyverkereskedők, a zsoldosok és a forradalmi frakciók kalandjai viszont bőséges forrással szolgálhatnak egy izgalmas, változatos Airsoft alapkoncepció lefektetéséhez.

2013: A „The Beginning” egy sorozat prológjaként nem kívánt egyből nagy babérokra törni. Ez egy sokat lövős, bázisfoglalós-beírós játék volt, amelybe a Marina Bar, mint központi helyszín került be extraként. Ez utóbbi némi LARP lehetőségét próbálta meg becsempészni a játékmenetbe.

2014: A „Factions” epizód a bandaháborúk világa és a két polgárháborús frakció (APR és UFLL) totális háborúja között eltelt időszakot dolgozta fel. Az első epizódban felbukkant játékelemek és karakterek ismét velünk voltak, de megjelentek a két frakció toborzóemberei is, akik mindent elkövettek, hogy maguk mellett tudhassák a legkegyetlenebb bandákat.

2015: A „The Beginning DELUXE” epizód merész visszalépés volt a sorozat első epizódjához. Az első rész térképe bővítésre került ill. a második epizódból is be-be csempésztünk pár elemet. Örömjátékot terveztünk, csupa mókát és kacagást. Hagytuk, hadd lubickoljon mindenki a keretrendszer adta, önmagát fenntartó és működtető világban, miközben mindannyian jól szórakoztunk.

2016 (elmaradt) - 2017: Vérfrissítésként (sic!) a „Blood Island” epizód térben és időben is máshová repít minket. Eme új etapban a FarCry 3 számítógépes játékok elemei is megtalálhatóak, új tárgyak, helyszínek, karakterek és küldetések formájában. A „The Beginning” jól érthető, oda-vissza játszós alapkoncepcióját nem bántjuk, hiszen az elmúlt részek alatt bebizonyosodott, hogy a koncepció adta szabadság és önállóság közkedvelt lett a játékosok körében.


Történet


Kép


2018. április 21.

A Pacific Tsunami Warning Center (PTWC) vészjelzést ad ki a Csendes-óceán több pontjára, köztük a Palaui Köztársaság két meseszép szigetére is, miután előző nap egy 8,8-as erősségű földrengés rázta meg Chilét.
A szökőár várható érkezésére a szigetek lakossága és a turisták is másként reagáltak. Volt, aki azonnal megindult a legmagasabb pontok irányába, mások a veszéllyel mit sem törődve kikérték következő koktéljukat a tengerparti bárpultoknál.

2018. április 22.

Kép


A pusztító ár rengeteg ember életét követelve és hatalmas károkat okozva a hajnali órákban érte el a szigeteket. Odalettek a hajók, több tengerparti szálloda, a reptér és nem maradt szinte semmilyen intézmény, amely ne szenvedett volna komoly, nehezen vagy sehogy sem helyreállítható károkat.
Az elkövetkező időszakban több segélyszervezet és biztonsági cég is érkezett a Palaura, hogy enyhítsék a károkat, mentsék, ami menthető vagy éppen védjék a sziget kincseit.

2019. júniusa

A rend immáron hiú ábránd csupán. A legutolsó hajó egy emberéleteket is követelő összecsapást követően hagyta el a szigetet. A konfliktus abból eredt, hogy a hajó kapitánya és fegyveres őrei nem voltak hajlandóak 100 embernél többet magukkal vinni. Ennek három hónapja már.

A külvilág mindeközben a világháborúval fenyegető vörös-tengeri konfliktusra koncentrál. A Csendes-óceáni-szigeteket leromboló tsunami és a rendfenntartó erők minden igyekezete ellenére is kibontakozó anarchia immáron a szigetek régi és új lakóinak ügye lett, a külvilágból ez senkit sem érdekelt.

A valaha volt békés, turisták által közkedvelt szigetek gazdasága romokban, az állam vezetése szétszéledt, a fegyveres erők immáron saját biztonságukért vagy éppen pénztárcájukért aggódnak leginkább.

Nem jön repülő, helikopter vagy éppen hajó. A szigetek közti hajójárat sem közlekedik már. Nem is csoda, hiszen annak romokból való újjáépítését még mindig nem sikerült befejezni.
A szigeteken rekedt segélyszervezetek és turisták a helyi lakossággal karöltve küzdenek az életben maradásért, miközben a kilátástalanságuk vagy kapzsiságuk hatására megvadult helyiek és ex-rendvédelmisek fosztogatásai mindennapossá válnak. A szigeteken maradt biztonsági emberek jelenléte csak tovább fokozta a kaotikus állapotokat.

Kép


A sziget fizetőeszköze a valaha helyben bányászott gyémánt. Az anno világhírű Marina Bar club és környéke olyan fegyvermentes övezetté alakult át, ahol minden és mindenki megvásárolható.

A II. Világháború alatt épült, indákkal benőtt bunkerek újra megtelnek élettel. A szigetek imahelyeit vandálok teszik tönkre és immáron kereskedők adják-veszik a szent ereklyéket.

A lakosok közötti szóbeszéd, hogy végzetes jelként egy napon vér folyt Kalima istennő barlangi szobrának szeméből, amely vörösre festette a szigetek egyetlen folyójának vízét. Kalima irgalmazz!

Palau szigetvilágának térképe



Térképhasználati szabály

A Marina Bárnál lesz egy nagyméretű, kifüggesztett térkép, de az egyes bandák a saját, kisméretű térképüket csak akkor használhatják, ha kifizetnek érte egy gyémántot (összesen egyet a 4 főre!) a kocsmárosnál.

Híd-szabály

A nagyobbik sziget északi részére csak a hídon keresztül lehet átkelni, sehol másutt! A hídon át tud menni a bérelt autó is.

Víz-szárazföld szabály

A térképen látszik, hogy hol van a szárazföld és hol van az óceán. Ezt élőben is egyszerű (kivéve délen) eldönteni, hiszen ott kezdődik az óceán, ahol véget érnek a fák és kezdődik a nagy pusztaság. A másik szigetre csak a hajóval lehet átjutni. A "Zátony" pont is a tengerben van, oda is csak a hajóval lehet átjutni.

Hajó-szabály

A hajó kezdetben nem működik, mert hiányoznak belőle alkatrészek. A hajónál várakozó kapitány tud információt adni róla, hogy miként orvosolható a probléma. Amint a hajó beindult, oda-vissza fog járni a két sziget között. Átkelésnél persze meg kell várni, amíg megjön a hajó. Egyszerre csak egy banda utazhat a hajón.



A bandák

A szigetek rossznépeiből verbuválódott brigádok. A még működő települések, intézmények és vállalkozások fosztogatásából és a tulajdonosok megfélemlítéséből profitálnak. Hadban állnak minden rivális bandával.

Kép


  • Egy banda kezdő létszáma: fixen 4 fő (Tehát nem öt és nem is három! Keress külsős embert, ha nem vagytok meg 4-en!)
  • Egy banda létszáma max. 8 főre duzzasztható fel zsoldosok felbérlésével
  • A banda nem indulhat sem sniper fegyverrel, sem géppuskával, sem gránátvetővel. Ezeket a játék elején le kell adni a Marina Bárba, ahol felcímkézésre kerülnek és később kiválthatóak lesznek majd a tulajdonosok részére
  • A banda max. 1 DMR fegyverrel indulhat ill. játszhat végig
  • Egy banda maximum egy géppuskát válthat ki a Marina Bárban. Ehhez jöhet még maximum +1db géppuskás zsoldos
  • Egy banda maximum egy sniper puskát válthat ki a Marina Bárban. Ehhez jöhet még maximum +1db mesterlövész zsoldos
  • A bandák soha nem szövetkeznek egy másik bandával. Mindenki-mindenki ellensége a Marina Bár kerítésén kívül

Dresscode

Figyelem! Ez nem egy full katonai ruhás játék! Alul hordhatsz terepszínű nadrágot, de felülre kötelező a civil ruhadarab! A civil ruhadarab ne legyen a szokványos katonai alapszín (fekete, zöld, barna), hanem valami tényleg civil vagy valami a gatyádtól nagyon elütő kínai sárga-lila terepminta stb. Legyetek kreatívak, menjetek turkiba, kérdezzetek rá a haverok között, nagymamánál, nézzetek be a szekrény aljába.


A zsoldosok

A katasztrófa után Palau szigeteire sereglett, harcedzett biztonsági emberek. A kaotikus állapotok közepette új céljuk a minél gyorsabb meggazdagodás, ezért megfelelő fizetségért cserébe csaknem bármire kaphatóak. Központjuk a Marina Bár.

Kép


  • Összlétszámuk: 8-10-12 fő (a bandák számtól függően változhat)
  • Ide elsősorban DMR, sniper, géppuskás ill. gránátvetős embereket várunk, az se baj, ha karabélyos emberke vagy, akire mások azt mondják: ügyesen játszik
  • Némi LARP-os hajlam nagy előny
  • Csak akkor jelentkezz ide, ha nem zavar, hogy esetleg sokat dekkolsz majd a Marina Bárban, mert a kutyának sem kellesz :)
  • Rájuk nem vonatkozik a tár darabszám limit
  • Párosával lehet őket felfogadni, lásd: Marina Bár árlista
  • Hűek megbízóikhoz, nem támadják meg őket a megbízatás alatt
  • A fél óra leteltével elköszönnek megbízóiktól és visszatérnek a Marina-ba
  • Alkalmanként küldetést kaphatnak a Marina Bár környékén tanyázó NPC-ktől, ilyenkor 4 fős rajként közlekednek

Dresscode

A zsoldosok a számukra legkényelmesebb és legpraktikusabb felszereléseket használják. Cél a PMC-s kinézet. Ruházati- és fegyver kiegészítők: ninja szett. Nekik van erre pénzük.


Különleges játékszabályok

A nevesített pontok

Különböző, még hellyel-közzel működő állami, civil és ipari ill. mezőgazdasági létesítmények, amelyek elfoglalásával a bandák gyémántokat ("pénzt") szerezhetnek.

  • Összesen 15 pontot határoztunk meg a térképen
  • A pálya többi részén is érdemes nyitott szemmel és füllel járni, hátha ráakadtok egyéb értékes tárgyakra
  • Bármilyen számodra egyértelműen küldetéstárgynak, vagy szimplán csak hangulatosnak tűnő tárgyat érdemes visszavinni a Marina bár kocsmárosához. A jutalom nem marad el!
  • A 15 pont jól láthatóan (nagyméretű molinó) jelölve lesz vagy az elhelyezkedése, kialakítása miatt lesz könnyű őket azonosítani. A gyémántfelvevő helyet valahol a molinó környékén találjátok meg.
  • Minden pont elfoglalásáért cserébe elvihető egy darab gyémánt a ponton kihelyezett tárolóból. Figyelem! Ne lopd a gyémántot!
  • A gyémánt felvétele után még a felvevőhely közvetlen közelében kell tartózkodnotok 10 percig, utána mehettek csak tovább!
  • Ha a felveendő gyémánt már az egyik bandatagotok markában van, akkor a gyémánt már a tiétek, még akkor is, ha az illető a következő pillanatban találatot kap!
  • Egy pontot fél órán belül csak egyszer lehet elfoglalni, értsd: egy ponthoz gyémántfelvétel céljából fél órán belül csak egyszer térhettek vissza!
  • A pont elfoglalását nem kell sehogy sem jelölni, tehát nem kell kitűzni zászlót stb. Elég, ha leküzditek az esetlegesen ott tartózkodókat és felveszitek a gyémántot, majd 10 percig még ott tobzódtok.

A gyémántok

Palau egyetlen, valódi értékkel rendelkező fizetőeszköze az ország bányáiból anno kibányászott gyémánt. Nem csoda hát, hogy ezekre hajtanak a bandák és a zsoldosok egyaránt.
Gyémánt a pontok elfoglalásával és megtartásával, küldetések végrehajtásával, más bandáktól való rablással illetve rejtekhelyek felkutatásával szerezhető.
Ne feledjétek! A gyémánt rabolható! Ha egy banda legyőz egy másik bandát, a halottaktól el fogják szedni az összes náluk lévő gyémántot! Értsd: kötelező átadni az összeset, HA KÉRIK! A gyémántokat tilos eldugni a pályán, használjátok a bankot, ha biztonságban szeretnétek tudni értékeiteket!
Tilos a Marina Bar környékét camp-elni. Ne tedd tönkre mások játékát azzal, hogy az oda visszaérkező bandákat az utolsó pillanatban lerabolod.

A küldetéstárgyak

A nevesített pontokon és a pályán található egyéb épületekben vagy környékükön több értékes tárgyra bukkanhatnak a nyitott szemmel járó bandák. Ezeket sok esetben kifejezetten keresik is a nem játékos karakterek. Érdemes hát ezeket is begyűjteni és a Marina Bárba eljuttatni.
A küldetéstárgyak ugyanúgy rabolhatóak, mint a gyémántok. Értékük változó.

A Marina Bár

A Marina Bár a szigetek első számú kultúrközpontjaként a garázdálkodó bandák és pénzre éhes zsoldosok kedvenc szórakozóhelye. A bárban vagy annak környékén tanyázó fontos emberekkel mindenki megpróbál jó viszonyba maradni, ezért a bár és annak kerítésén belüli terület fegyvermentes (értsd: itt nem lőhetsz!) övezetnek számít. A Marina Bár nem játékos karakterei (NPC):

A kocsmáros
A Bár nem egy hétköznapi kocsma. Az italok mellett sok egyéb értékes portékát is kínál:

Térkép minden bandatagnak................................................. 1,-
Rádió................................................. ............................ 1,-
Mesterlövész fegyver, gránátvető kiváltása /db ............................ 4,-
Géppuska kiváltása / db .......................................................... 8,-
Sipolós botló kiváltása / db ...................................................... 4,-
+1 tár kiváltása minden bandatag számára ................................... 4,-
Autó bérlése 30 perc időtartamra .............................................. 15,-
RPG szett 60 perc időtartamra .................................................. 8,-
Kávé, rövidital minden tagnak, egy alkalomal................................ 1,-
2 fő zsoldos bérlése 30 perc időtartamra ..................................... 8,-

* Az árak gyémántban értendőek és az ÁFÁ-t tartalmazzák!

Bankár
A bankár hírhedt pókerjátékosként ismeretes, de legfontosabb, hogy övé az ország legbiztonságosabb, legjobban őrzött páncélterme.

Megbízott
A kocsmáros sosem hagyja el Marina bár fegyvermentes övezetét, de megbízottja annál inkább. Ilyenkor fontos ügyeket intéz vagy nagyobb értékű portékát szállít, zsoldosok védelme alatt.

Gyógyító
Az ősi hagyományok szerint, helyben gyűjtött növényekből készült varázs és gyógyitalok mestere. Gyenge lába miatt gyakran kér meg másokat, hogy a növényeket begyűjtsék számára.

Teleport ital....................................................................... 2,-
Azonnali visszaállás ital....................................................... 2,-
Tárazás ital....................................................................... 2,-
Jövendőmondó ital............................................................. 2,-
+1 élet ital........................................................................ 2,-

Utazó kereskedő
Az utazó kereskedő a szigetet járva kínálja portékáit. Véletlenszerűen futhattok össze vele. Az árusnál csak a következő dolgok kaphatóak:

+1 tár kiváltása minden bandatag számára ........................... 5,-
Teleport ital....................................................................... 3,-
Azonnali visszaállás ital....................................................... 3,-
Jövendőmondó ital............................................................. 3, -
+1 élet ital........................................................................ 3,-

Az árak valamivel magasabbak a Marina Bár árlistájánál.

Az árus másik előnye, hogy a közvetlen közelében bármikor tárazhat egy banda vagy egy zsoldoscsapat.
Az árust nem lehet elrabolni vagy arra kényszeríteni, hogy folyamatosan a harcoló bandákkal együtt mászkáljon. Ő a maga útját járja.



Általános játékszabályok

Medic szabályok

Kicsit eltértünk a hagyományoktól és a szabályokat a 150 lépéses visszaálláshoz igazítottuk!

  • A banda minden tagja (a felbérelt zsoldosok is!) medic-elhetnek
  • Kivérzési idő: 10 perc
  • Visszaállási idő: 10 perc
  • Visszaállás menete: A kilövés helyétől induljon meg a banda és tegyen meg 150 lépést egyenes vonalban, valamilyen irányban. Eközben, és a visszaállási idő alatt folyamatosan hordja a narancs találatjelzőjét! A 150 lépés megtétele után kezdődik a 10 perc.
  • Gyógyítás: 1 perc, órával mérve, közben folyamatosan érintve a sebesültet
  • Szájbarágó: Sebesülttel futni tilos! Sem a medic, sem a sebesültet kivonó játékostárs NEM FUTHAT közösen a sebesülttel, mert A SEBESÜLT NEM TUD FUTNI!
  • Egy emberre KETTŐ darab medic szalag köthető fel. Harmadik találatnál az EGÉSZ BANDA VISSZAÁLL!
  • Sebesült késelésnél az EGÉSZ BANDA VISSZAÁLL!
  • Dobatásnál a dobatott ember megsérül, medic-elni kell

Fegyverek, tárak, BB, csipogók

  • A FarCry Dirty War: Blood Island épületharcot mellékesen tartalmazó játék, tehát beltérben és annak 10m sugarú körzetében maximum 1.5 Joule (400 fps) és KIZÁRÓLAG egyes lövés engedélyezett! Sorozatlövés csak a 10m zónán kívül, épületre- vagy abból kifelé tüzelve adható le.
  • Ami A MASZ 2015-ben nem sniper, DMR vagy géppuska, az nálunk sem az
  • A kronómester NEM fogja beengedni a határokon felüli puskákat a játékra!
  • A játékon csak mid vagy alacsonyabb kapacitású tárak játszanak. Tehát semmi ami tekerős, még akkor sem, ha kiszámolod bele a BB-ket egyesével
  • Sniper-nek és DMR-nek kötelező az oldalfegyver viselése
  • A játék során csak BIO BB használható, kivéve sniper
  • A bandatagok egymás között csak az azonos fegyverkategórián belül adhatnak át BB-t, tárat (karabély a karabélynak, DMR a DMR-nek stb.)
  • Zsoldos soha nem ad át lőszert vagy tárat egy bandatagnak
  • A játék során az okosabb lövöldözésre és több mozgásra ösztönző wellness programunk keretében tárlimit lép életbe! Minden bandatag max. 2 db tárral indul. A Marina Bar-ban vásárolható meg a jog még további max. két tár használatára fejenként, hogy elérd a maximális 4 darabot. Ha oldalfegyvered is van, akkor is max 4 tár lehet majd nálad ÖSSZESEN. Géppuska: végig egy rakasz.
  • Tárazás CSAK a Marina Bar-ban!
  • Csipogós botló szabály: az elműködtető személyt és a tőle 5 méteres körön belül állókat medic-elni kell, tehát nem halnak meg végleg. Ha az egész banda bent áll a hatósugáron belül, akkor a banda visszaáll!

Rádiózás

A játékon belül csak akkor tud egy banda rádiót használni (kivéve valós vészhelyzet!!!), ha a készülék használati jogát megvette a kocsmárosnál!
A rádió a bandák és az NPC-k közötti információcserére használhatóak. Érdemes a rádiót bekapcsolva tartani és hallgatni is.

  • Minden rajnál legyen legalább egy komolyabb teljesítményű rádió, feltöltve(!)
  • A játék során a 8-as csatornán lehet elérni a Marina Bar-ban dolgozó szervezőket
  • Ne használd a 8-as csatornát rajon belüli kommunikációra. A bandán belüli kommunikációra használjatok alcsatornákat.
  • Ne forgalmazz senkivel sem keresztbe! Ne használd a rádiót vicceskedésre és felesleges dumálgatásra, kivéve LARP

Járműszabály

  • JÓL JEGYEZD MEG! Nem te vagy Rambó, nincs örökélet, nincs LOAD GAME! Vagy viselkedsz a járművek környékén, vagy soha többé nem engedünk a közelükbe sem!
  • A jármű mozgásképtelenné tehető! Mozgásképtelenné csak 40mm-es gránátvetővel a szélvédőre vagy a kasztnira leadott lövéssel lehet. Ezt úgy igyekezzünk kivitelezni, hogy a sofőr ezt egyértelműen észlelje, de az észlelhetőség érdekében a gránátvetős soha nem veszélyeztesse a saját testi épségét (nem ugrik a mozgó jármű elé). Ha a sofőr nem észlelte a találatot, akkor a gránátvetős nem is találta el a járművet ("találat az, amelyet a célpont bevall"). Ne lőjj gránátvetővel a platón utazókra!
  • A jármű vészvillogóval jelzi a találatot. A rajta ülőknek el kell hagynia a gépet, különben "bent égnek"!
  • A kilőtt jármű "robbanni" fog, tehát nem használható fedezéknek, azonnal el kell hagyni a 10m-es körzetét!
  • A jármű a Marina Bar-nál áll vissza
  • A jármű rabolható!! A jármű vezetőjének kötelező megállnia, ha a kasztin vagy a szélvédőn találatokat észlel. Ha a támadó banda legyőzi a jármű aktuális tulajdonosait, akkor a bérletből visszamaradó időt a győztes használhatja fel. Ekkor és csak is ekkor lehetőség van közvetlenül a sofőrnek fizetni bérleti díjat további 30 perc használatra.
  • A járművön utazók menet közben nem lőhetnek. A járművön utazókat menet közben lőni tilos!
  • Álló helyzetében a platón utazók lőhetőek, ill. ők is viszonozhatják a tüzet.
  • A platón a medic-elés ugyanúgy működik, mint máshol.
  • A járműre mindig az adott raj parancsnoka száll fel először és ő száll le utoljára, ő jelzi az indulást és a megállást (kettőt koppant a tetőn, kasztni oldalán).
  • Mozgó járműről fel/le szállni TILOS! és balesetveszélyes.
  • A jármű vezetői a terepviszonyoknak megfelelő, lehető legkisebb sebességgel haladnak, de a 30 km/h sebességet soha sem léphetik át.
  • A jármű vezetője a közlekedési útvonalak jellegéből ill. a jármű sebezhetőségből adódóan olyan manőverekre kényszerülhet, amelyek megkövetelik a fegyelmet, a biztonságos elhelyezkedést és a kapaszkodást(!) a platón.
  • MÉGEGYSZER: JÓL JEGYEZD MEG! Nem te vagy Rambó, nincs örökélet, nincs LOAD GAME! Vagy viselkedsz a járművek környékén, vagy soha többé nem engedünk a közelükbe sem!



Kötelező és ajánlott felszerelések, juttatások

Kötelező

  • BIO BB, kivéve sniper és DMR
  • Max. mid-cap tárak (nem, nem lehet csak 100-at tölteni egy high-cap-be!)
  • A fentebb ismertetett dresscode-nak megfelelő ruházat
  • Magasszárú bakancs, túracipő
  • A MASZ 2015-nek megfelelő védőszemüveg
  • Narancssárga találatjelző sapka vagy kendő
  • Fejenként 2db medic szalag (+1 pót, ha elhagyod vagy a medicszalagok számát módosító varázsitalt vásároltok!)
  • Rajonként legalább egy Puxing vagy hasonló képességű rádió (vészhelyzet esetére)
  • Számodra megfelelő mennyiségű kaja
  • Kulacs, camelbak stb.

Ajánlott

  • Az épületeken belül valamilyen arcvédelem (maszk, kendő stb.)
  • Kullancs ill. szúnyogriasztó
  • Pótakksi, pótfegyver
  • Esőkabát, poncho
  • Csereruházat eső esetére
  • Tájoló, GPS
  • EÜ csomag: WC papír, zsebkendő, nedves törlőkendő, hasfogó, fejfájás ellen valami, géz, ragtapasz

Amit mi adunk

  • pályabérlet
  • 1db, molinós térkép
  • 2db jármű, sofőrrel
  • Díszítőelemek, küldetéstárgyak
  • WC-használat
  • víz a csapból
  • őrzött parkoló
  • Kávé, tea, szörp a Marina Bar-ban

Köszönjük, hogy elolvastad!

SZERKESZTÉS ALATT!
_________________
Little Needle; A HiT! Gyülekezetének alapító tagja; Párduc, oroszlán, gerilla Munkacsoport

A hozzászólást 3 alkalommal szerkesztették, utoljára Vity0 pén. ápr. 14, 2017 8:29 pm-kor.
Vissza a tetejére
  Profil  
Tiszteletbeli Játékszervező
Avatar

Csatlakozott: szomb. aug. 11, 2007 7:26 pm
Hozzászólások: 536
Tartózkodási hely: Pétfürdő
HozzászólásHozzászólás témája: Re: FarCry Dirty War: Blood Island
HozzászólásElküldve: pén. ápr. 21, 2017 10:19 am
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Sziasztok!

Kicsit féltünk attól, hogy nem leszünk elegen, de láthatóan beindult a regisztrácós hullám, köszönjük szépen! A következő 1-1,5 hétben el kellene érnünk 60-80 főt, hogy legyen értelme ennek a nagyra szabott pályának.

Kedves Zsoldosok, sokan vagytok! Szeretnénk jelezni, hogy 8 fő zsoldost (2x4 főnyi, LARP-os beállítottságú baráti tásaságok, tehát egyesével egyáltalán ne regisztráljatok zsoldosnak!) kb. 50-60 fős banda létszám mellé tervezünk csak. 12 főt pedig 80 főnyi banda felett. Aki jelenleg piros, az a jelenlegi létszám mellett nem lehet zsoldos.

Üdv,
a Szervezők
_________________
Little Needle; A HiT! Gyülekezetének alapító tagja; Párduc, oroszlán, gerilla Munkacsoport

Vissza a tetejére
  Profil  
Tiszteletbeli Játékszervező
Avatar

Csatlakozott: szomb. aug. 11, 2007 7:26 pm
Hozzászólások: 536
Tartózkodási hely: Pétfürdő
HozzászólásHozzászólás témája: Re: FarCry Dirty War: Blood Island
HozzászólásElküldve: hétf. ápr. 17, 2017 8:19 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Sziasztok!

Szeretnénk látni, hogy meglesz-e a minimum létszám. Regeljetek ill. szóljatok a csapattársaknak is légyszi.

Köszi!

Üdv,
a Szerv
_________________
Little Needle; A HiT! Gyülekezetének alapító tagja; Párduc, oroszlán, gerilla Munkacsoport

Vissza a tetejére
  Profil  
Tiszteletbeli Játékszervező
Avatar

Csatlakozott: szomb. aug. 11, 2007 7:26 pm
Hozzászólások: 536
Tartózkodási hely: Pétfürdő
HozzászólásHozzászólás témája: Re: FarCry Dirty War: Blood Island
HozzászólásElküldve: szer. ápr. 12, 2017 11:21 am
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Szia!

Egyszerre egy band ülhet fel a hajóra. Már, ha hajlandó őket szállítani a hajóskapitány.
A hajót is el lehet rabolni kivéve, ha már a nyílt vizen van, ezt leírjuk egy külön szabályban is!

A hídnál semmi extra szabály nincs. Csak ott lehet átmenni az egyébként jól látható, betonos úton. Ha összefutsz ellenséggel, akkor harcolsz. Valamit félreértek, valamire nem gondoltunk esetleg?

Üdv,
a Szerv

Flippy írta:
Hali!

Lenne egy kérdésem:
"A bandák soha nem szövetkeznek egy másik bandával. Mindenki-mindenki ellensége a Marina Bár kerítésén kívül"
Mi van a hídnál és a kompnál? Muszáj harcolni, vagy együtt is fel lehet szállni/áthaladni?
_________________
Little Needle; A HiT! Gyülekezetének alapító tagja; Párduc, oroszlán, gerilla Munkacsoport

Vissza a tetejére
  Profil  
Fórumtag
Avatar

Csatlakozott: pén. márc. 21, 2008 9:30 am
Hozzászólások: 133
Tartózkodási hely: Budapest
HozzászólásHozzászólás témája: Re: FarCry Dirty War: Blood Island
HozzászólásElküldve: szomb. ápr. 08, 2017 7:12 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Hali!

Lenne egy kérdésem:
"A bandák soha nem szövetkeznek egy másik bandával. Mindenki-mindenki ellensége a Marina Bár kerítésén kívül"
Mi van a hídnál és a kompnál? Muszáj harcolni, vagy együtt is fel lehet szállni/áthaladni?
_________________
Kép
"Религя ныет; анарчя да!!!!!!"

Vissza a tetejére
  Profil  
Tiszteletbeli Játékszervező
Avatar

Csatlakozott: szomb. aug. 11, 2007 7:26 pm
Hozzászólások: 536
Tartózkodási hely: Pétfürdő
HozzászólásHozzászólás témája: Re: FarCry Dirty War: Blood Island
HozzászólásElküldve: szer. ápr. 05, 2017 6:12 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
A softair.hu-n adavesztéssel járó kiamaradás történt. Buktuk a kiírást és a regeket.
Most visszakerült a kiírás is nyitva van a regmodul is.
_________________
Little Needle; A HiT! Gyülekezetének alapító tagja; Párduc, oroszlán, gerilla Munkacsoport

Vissza a tetejére
  Profil  
Fórumtag

Csatlakozott: csüt. feb. 09, 2017 6:00 pm
Hozzászólások: 2
HozzászólásHozzászólás témája: Re: FarCry Dirty War: Blood Island
HozzászólásElküldve: szer. ápr. 05, 2017 5:28 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Zsoldos reg listát nem ártana nyitni! :D :D :wink:

Vissza a tetejére
  Profil E-mail küldése  
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: csüt. máj. 01, 2008 9:23 am
Hozzászólások: 3593
Tartózkodási hely: Sopron
HozzászólásHozzászólás témája: Re: FarCry Dirty War: Blood Island
HozzászólásElküldve: szer. ápr. 05, 2017 5:12 pm
HozzászólásMutasd csak ezt az üzenetet
 
Zsoldos akkor nem lesz?
_________________
Köszönöm a folyamatos fejlesztéseket. ;)

Vissza a tetejére
  Profil  

JÁTÉKRA JELENTKEZŐK
Bandák - 25 fő (Max 60 fő)
A.R.A.T. Miszter (A.R.A.T. (SZAK)) , NINCS RAJ! , Fegyver: AKSU - 380 FPS , Glock - 200 FPS
balna , NINCS RAJ! , Fegyver: AK 105 - 360 FPS , Ak74Su Roman - 360 FPS , CWW rajban: kiso, fuxdaniel9 velük együtt
Bonifac , NINCS RAJ! , Fegyver: G36 - 320 FPS , Glock - 300 FPS
cimi (AFK) , NINCS RAJ! , Fegyver: M4 - 360 FPS
DoubleG1 (Ravaszak) , NINCS RAJ! , Fegyver: Ak 74 - 380 FPS , G23 - 330 FPS
fuxdaniel96 , NINCS RAJ! , Fegyver: CM-050.A AK47 tactical - 380 FPS , KJW G23 - 300 FPS
kiso (Faith) , NINCS RAJ! , Fegyver: m4 - 390 FPS , CWW rajba fuxdanial96-tal
McGregor^ (Ravaszak) , NINCS RAJ! , Fegyver: Hk416 - 360 FPS
Mclood (Outcast A.T) , NINCS RAJ! , Fegyver: MK12 - 360 FPS
Metzger (Ravaszak) , NINCS RAJ! , Fegyver: SVD Dragunov - 410 FPS
Mgabesz82 , NINCS RAJ! , Fegyver: G36K - 390 FPS , Glock 18c - 230 FPS
PartizanJake (Ravaszak vendég) , NINCS RAJ! , Fegyver: GHK G5 - 380 FPS
pilsner (r.on csapata) , NINCS RAJ! , Fegyver: Nincs megadva
r.on , NINCS RAJ! , Fegyver: Nincs megadva , Mekereker babii raj pilsner-el
szluk (Brigantik) , NINCS RAJ! , Fegyver: G36c - 380 FPS , Pisztoly - 200 FPS
- Asin raj
Csabi1129 (S.O.S. Ast. Szf) , Fegyver: M4 - 350 FPS
leitmann (S.O.S Ast Szf) , Fegyver: M4 - 365 FPS , M9 - 310 FPS
LeoZso (S.O.S.Ast.Szfv.) , Fegyver: WELL MB08 - 570 FPS , M9 - 310 FPS , Asin raj
svbg (S.O.S.Ast.Szfv.) , Fegyver: M14 - 345 FPS , MK23 - 350 FPS
- Palihim raj
Flippy (Ravaszak) , Fegyver: L1A1 - 380 FPS , Makarov - 390 FPS
Jimmy (Ravaszak) , Fegyver: AKSU - 370 FPS
LM (Ravaszak) , Fegyver: Ak74 - 380 FPS , Mk23 - 380 FPS
pdw911 (Ravaszak) , Fegyver: Mp9 - 360 FPS , Usp - 320 FPS
- Patay na pusa raj
DeadCat (DeadCatCompany) , Fegyver: Nincs megadva
Lord Garac , Fegyver: AK-74 - 370 FPS
Bankár - 0 fő (Max 1 fő)
Gyógyító - 1 fő (Max 1 fő)
Vity0 (HiT!; POG; PMTE) , NINCS RAJ! , Fegyver: Eladtam - 0 FPS
Hajoskapitány - 1 fő (Max 1 fő)
tronix (K.I.N.G. SE.) , NINCS RAJ! , Fegyver: Puxing - 888 FPS
Kocsmáros - 1 fő (Max 1 fő)
Berkut (P.O.G. Csoport) , NINCS RAJ! , Fegyver: Boyi AK-74s - 350 FPS , Mossberg shoti, glock aep - 250 FPS
Megbízott - 1 fő (Max 1 fő)
hawkeye , NINCS RAJ! , Fegyver: aims - 390 FPS , aks-74u - 365 FPS
Sofőr - 1 fő (Max 1 fő)
norcos (K.I.N.G.SE) , NINCS RAJ! , Fegyver: Puxing - 888 FPS
Utazó kereskedő - 1 fő (Max 1 fő)
GecAAA (-) , NINCS RAJ! , Fegyver: Orbitális halálsugár - 999 FPS , Beretta - 300 FPS
Zsoldosok - 8 fő (Max 4 fő)
Darth_TIRU (Danger Close) , NINCS RAJ! , Fegyver: Krytac Trident SPR - 370 FPS , KJW Glock23 - 270 FPS
Egervari (Danger Close) , NINCS RAJ! , Fegyver: m4 - 385 FPS , colt 1911 - 350 FPS
Geist (Моржи) , NINCS RAJ! , Fegyver: РПК–74 , RPG-26 Aglen - 390 FPS , Макарова - 390 FPS
ReOsHUN (Void Industries) , NINCS RAJ! , Fegyver: M4A1 - 399 FPS
Rolotocsi , NINCS RAJ! , Fegyver: WELL L96 - 580 FPS , KJW KP05 - 350 FPS
S.Doog (Danger Close) , NINCS RAJ! , Fegyver: M4 AEG to - 390 FPS , P-14, M 1911, - 290 FPS
Shintarou_ (Void Industries) , NINCS RAJ! , Fegyver: MB13 - 450 FPS , Franchi SPAS12 - 250 FPS
Vivax (Danger Close) , NINCS RAJ! , Fegyver: G3A3 ZF - 470 FPS , Glock 19 - 300 FPS
12
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Falcon7111, Firepenguin, Lars, Pala valamint 3 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Az oldal üzemeltetője az itt szervezett játékokért nem vállal felelősséget!
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség